Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-20, 10:56   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Pakken min ble sendt med PostNord Danmark 9. desember.
18. desember står pakken min som levert, i Risskov, Danmark.

Jeg spør PostNord om hvor pakken min er, men de aner ikke. De TROR kanskje at PostNord Danmark overleverer pakkene til Posten. Det høres jo temmelig usannsynlig ut.

Er det noen her som har fått pakker med PostNord fra Danmark eller annet utland som aner noe om hvordan dette funker? Jeg vet jo ikke en gang om pakken er tapt eller om den fortsetter hitover i sneglefart..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:03   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Jeg opplever bare at PostNord surrer og vimser vekk ting, så jeg ville ikke hatt tillit.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:14   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Never mind, jeg fikk nettopp følgende melding fra butikken:

Sitat:

Jeg har nu været i kontakt med postnord og de fortæller mig at der er sket en fejl med din pakke og at den er blevet udleveret i Danmark. De kan ikke oplyse hvorfor eller hvordan dette er sket og det er naturligvis uacceptabelt - specielt når du har ventet så længe på din pakke.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:31   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Never mind, jeg fikk nettopp følgende melding fra butikken:



Men utlevert til hvem? Noen med samme navn? Tilfeldig person som gikk forbi på gaten? De kan da ikke bare dele ut pakker sånn helt uten videre.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:36   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Men utlevert til hvem? Noen med samme navn? Tilfeldig person som gikk forbi på gaten? De kan da ikke bare dele ut pakker sånn helt uten videre.

Det kan skje på post i butikk også. Mannen fikk med feil pakke her om dagen. Riktignok en med nesten samme adresse, men... Kjendis var det også.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:37   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Never mind, jeg fikk nettopp følgende melding fra butikken:



jeg gidder ikke lenger å handle fra butikker som bruker Post Nord. Det er så mye krøll - og i tillegg sendes de konsekvent til utleverigssteder som er så langt unna at jeg må kjøre for å hente - selv om nærmeste utleveringssted er 2 minutters gangtid unna.

I ditt tilfellet burde butikken/Post Nord bruke ekspressbud.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 14:01   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Never mind, jeg fikk nettopp følgende melding fra butikken:



Du må la avsender føre saken og reklamasjonen. De ville ikke svare meg når jeg stilte spørsmål om hvorfor pakken min var utlevert Zalandos lager nord i Tyskland. Avsender fikk laget en reklamasjon når pakken hadde vært savnet i 30 dager, gikk vel tre mnd før hun fikk pengene sine tilbake. Virkelig utrivelige folk hos PostNord DK.

Men du kan være heldig, at noen leverer den tilbake, eller meld den savnet som forslått.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 14:19   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Jeg har fått tilbake pengene mine. Nettbutikken hadde tydeligvis ingen tro på at PostNord kom til å finne igjen pakken. Selv om vi snakker om en pakke på over 4 kg. Bortevekk..

Men, å få igjen pengene hjelper jo ikke en pøkk.
Nå må jeg ut i fysiske butikker og handle OG julegavene blir mye dyrere. Jeg hadde jo slått til på et tilbud.



Jeg tror jeg følger Pøbel sitt eksempel framover..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:18   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?



Det er omtrent sånn mine erfaringer er også.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:20   #10
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Det er PostNord, det.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 11:37   #11
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Er vel bare noe de sier når pakken er borte.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 12:03   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Jeg har aldri hatt noen problemer med PostNord, og jeg bruker de mye. Men har ikke fått noe fra utlandet fra de.

Men det er jo dritt når det skjer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 12:14   #13
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Folk elsker julemysterier, hva med å finne en lokalavis eller Facebookgruppe i Risskov?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 14:25   #14
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Jeg venter fortsatt på penger for en lampe jeg bestilte i august, og som først var ødelagt da den kom, returnert og bestilt på nytt, men så somlet bort på veien, så jeg måtte kjøpe en annen lampe i stedet. DA dukket det plutselig opp en lampe på post i butikk, og alle mener at de har gjort jobben sin og skal ha penger for den lampa. Nix!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 14:26   #15
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Så her nekter jeg altså å handle noe som sender med PostNord.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 15:17   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Oi, så utrolig kjipt. Jeg har bare god erfaring med PostNord, men Helthjem kan brenne for min del.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-20, 15:30   #17
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Postnord har fungert bra her også, men i dag leverte dhl min pakke til sola elektro

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 13:54   #18
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyl! Pakke med PostNord fra Danmark. Erfaringer?

Dagens PostNord

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20210107-113915_PostNord.jpg (304,1 KB, 49 visninger)
__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no