Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-20, 14:02   #241
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg synes det er greit å ønske seg penger kun om man sparer til noe dyrt, som ikke er aktuelt å ønske seg i gave. Og min svigermor hadde fått beskjed om at hun måtte velge å ta taxi eller overnatte (om hun ikke kunne kjøre selv). Og det selv om jeg er edru på julaften.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 14:17   #242
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Tenker at det burde være lov å ønske seg penger selv om man er bestemor, spesielt hvis man har litt dårlig råd og ønsker seg en dyr ting som man vet ingen kommer til å kjøpe i gave alene.

Nettop, ser ingenting galt med det.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 14:18   #243
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mens jeg hadde reagert på begge deler. Jeg synes det høres veldig sært ut.

Man er forskjellig , at man ikke vil ta taxi i Oslo nå skjønner jeg godt, hadde heller ikke gjort det eller bedt noen gjøre det og det å ønske seg penger tenker jeg er helt greit. Nå skal det sies at vi kjører svigerfar hjem, hver gang han feirer med oss.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 14:49   #244
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hvorfor vil dere ikke ta taxi i Oslo? Tenker dere på smittefare, eller mener dere det er farlig på andre måter?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 15:35   #245
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

På grunn av smittefare ja. Her var det en taxisjåfør som rakk å kjøre en hel del kunder før vedkommende testet positivt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 21-12-20, 15:55   #246
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor vil dere ikke ta taxi i Oslo? Tenker dere på smittefare, eller mener dere det er farlig på andre måter?

Pga smittefare ja.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 16:03   #247
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Møkka bil. Trodde jeg fiksa låsen, men neida. Tror det er låsekassa og det gjør det jo bare enda mer utrolig. Vil tippe låsen bare er brukt det året her. Bruker jo bare "knappen" på nøkkelen. Men den kan jeg ikke bruke for da kobles alarmen på og den uler når den finner det for godt selv.
Jeg håper virkelig at verkstedet klarer å koble bort eller bytte batteri på alarmen på onsdag sånn at jeg bare kan trykke på nøkkelen for å låse/åpne.

Egentlig er det jo en flott bil som gikk gjennom EU kontrollen med 0 feil og den er året eldre enn eldste.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 19:43   #248
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Pisskommentarer og hån om at min jul ikke er "verdig" fordi jeg ikke feirer jesusbarnet.

Ah, slikt savner jeg ikke kan man si, jeg opplever ikke slikt lenger.

Jeg gruffer over at jeg ikke fikk hilst* på onkel i dag fordi jeg skulle vært der i mårra og ikke i dag.

* Ikke fysisk hilst på selvfølgelig.
EDIT: Hilst på som i snakke sammen fra hver sin ende av gårdstunet. Fikk snakket med alle andre i den delen da.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 19:50   #249
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.837
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Krangletann! Jeg har virkelig ferietenner. Og det er sørenmeg samme tanna som har kranglet igjen og igjen som setter i gang nå også. Dette er skikkelig vondt. Og jeg som er «mellom» tannleger har fått ubehagelig juleproblem, for hvem tar vel inn nye folk så like før jul?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 21-12-20, 20:17   #250
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Vi hadde planlagt å ferie jul med svigers + svigersøster, men siden svigersøster prioriterte å være på middag med sin svigersøster(som kommer fra en plass med stor smitte) fredag og lørdag som var, så blir vi hjemme hos oss selv.

Det er kjipt fordi vi hadde kunnet feiret som vanlig, men tør ikke å ta noen sjanser pga. min cellegiftbehandling.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 12:29   #251
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Tidlig ultralyd i dag - dødt embryo uten hjerteaktivitet. Blir sendt hjem med cytotec. God jul, liksom.

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 12:42   #252
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Å nei, så trist Lorien.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 22-12-20, 12:55   #253
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så leit, Lorien.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 12:58   #254
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så trist, Lorien.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 13:02   #255
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Akkurat fått ordnet opp i et pakkeproblem og hadde bare en pakke igjen som måtte hentes med julegaver. Og nå finner de så klart ikke igjen den. Skal være levert til utleveringsted, men der fant de den ikke og jeg fikk bare beskjed om å ringe DHL. De er iallefall raske til å ta telefonen og jeg fikk oppdatering om at de fortsatt leter. Men var fra amazon og så lenge de ikke finner den i dag tviler jeg på at den er her til jul. Heldigvis noe til ungene og det er ikke akkurat det eneste de får til jul, så de tåler nok å få en romjuls eller nyttårsgave i stedet.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 13:49   #256
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så trist, Lorien.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 13:55   #257
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Lorien

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 14:00   #258
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Lorien.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 14:11   #259
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Så trist, Lorien

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-12-20, 18:26   #260
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Nei og nei, så trist, Lorien.

Madicken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no