Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-21, 12:29   #621
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Er det HER jeg skal dele bilde av den neglen som ble tema for en tråd i høst, da jeg mistet en del av en seng på den så den løsnet? Den falt av nå på nyåret, og det viser seg at den ny neglen under var mye lenger enn jeg hadde forestilt meg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 12:48   #622
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

NEITAKK!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 13:02   #623
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.382
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

EVIGVARENDE byggearbeid rett utenfor hjemmekontoret.
Det tar aldri slutt, de kjører rundt med store maskiner, hvirvler opp støv som kommer inn i huset og rister så glassene klirrer. Jeg blir koko.

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 13:21   #624
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Tånegletråd i kombinasjon med ørevoksreklame. Da var jeg ferdig med lunsjen.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå  
Gammel 22-01-21, 13:39   #625
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Tånegletråd i kombinasjon med ørevoksreklame. Da var jeg ferdig med lunsjen.

JA!!!! Hallo, internett var vel ikke tenkt å skulle brukes til slik?!

Jeg vil ha flere kattunger som gjør søte ting, og mye mindre t å neg ler og ør evoks på internettet. (Stavemåten er i håp om at google ikke skal se hva jeg har skrevet)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 13:44   #626
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Tånegletråd i kombinasjon med ørevoksreklame. Da var jeg ferdig med lunsjen.

Du vet jo hva pr-kåte kjendiser sier som føler for å utbrodere alt om sexlivet sitt (nå sist Tomine Harket): det er så natuuuurlig, og derfor vil de deeele. De deler dog lite om ørevoks, snørr og kviseinnhold, synes jeg. Rart det der.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 14:03   #627
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Pøblis!
Er det meningen at jeg skal få daglige latteranfall av å gå inn i denne tråden?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 14:14   #628
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Løpegrupper på FB og insta er rå på å dele løpeskader i form av negler som faller av og har allskens farger og former. Jeg stemmer for øvrig også for å støtte fotpleierbransjen i nevnte tilfelle. Bare tanken på et sånt spørsmål fra mine foreldre...

Jeg bakte forresten pepperkaker i går og så er det TOMT allerede?!? Jeg TRENGER sukker i påvente av kveld og vin.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 14:25   #629
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Du vet jo hva pr-kåte kjendiser sier som føler for å utbrodere alt om sexlivet sitt (nå sist Tomine Harket): det er så natuuuurlig, og derfor vil de deeele. De deler dog lite om ørevoks, snørr og kviseinnhold, synes jeg. Rart det der.

Haha, ja. Sophie Elise som deler bilder av seg sjæl uten klær og med tampongtrdåen hengende synlig - for det er jo så natuuuuurlig. (Og er det ikke lov være sexy når man har mensen heller, nå? Hæ? Hæ?) Av samme grunn poserer hun med rumpa bar for å promotere bokklubben sin - for er det galt å få folk til å lese bøker også nå? HÆ?

Hvis naturlig er agendaen - hvorfor bare sex, rumpe og pupper? SNørr er vel like naturlig som mensen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 14:39   #630
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Hvis naturlig er agendaen - hvorfor bare sex, rumpe og pupper? SNørr er vel like naturlig som mensen?

Ja, ikke sant. Og fotvorter, flass og sopp i skjeden. Sååå naturlig, ser frem til mer deling av slikt i detalj blant influencerbransjen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 14:44   #631
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Eller generelt, folk som liksom motarbeider kroppsfokus ved å vise fram enda mer kropp. Fordi vi "trenger" å se nakne, naturlige kropper. Kan ikke alle bare beholde klærne på, drite i å snakke om de jævla kroppene sine, og heller engasjere seg i viktige ting? Så skal du se kroppsfokuset kanskje blir mindre likevel.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 22-01-21, 14:48   #632
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.708
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ja, det er SYKT IRRITERENDE! Jeg har en sånn på vennelista, hun deler først tråder med feministisk tilsnitt og så tar hun bilde med mange trukket inn og rumpa stikkende ut for å ønske alle en god helg etterpå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 16:02   #633
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Pøblis!
Er det meningen at jeg skal få daglige latteranfall av å gå inn i denne tråden?

Eh ja, hva ellers trodde du tråden var for? Jeg må på do kjenner jeg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 16:14   #634
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.633
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg må KANSKJE fylle bensin SELV på bilen min, da mannen er på jobb. Han har jo gjort det de siste gangene. (Jeg tror jeg sist fylte i aug/sept, tenl om jeg ikke husker?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 16:45   #635
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Annemede: Jeg prøvde en gang å skylde på mannen min da jeg gikk tom for Diesel og måtte hentes av Viking-mannen: Det er vel ikke MIN skyld at du har skjemt meg sånn bort med å alltid passe på at det er diesel, slik at jeg har vent meg av med å tenke på det!

Men det gikk ikke mannen med på, gitt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 17:25   #636
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.633
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Annemede: Jeg prøvde en gang å skylde på mannen min da jeg gikk tom for Diesel og måtte hentes av Viking-mannen: Det er vel ikke MIN skyld at du har skjemt meg sånn bort med å alltid passe på at det er diesel, slik at jeg har vent meg av med å tenke på det!

Men det gikk ikke mannen med på, gitt.

Dårlig gjort ass.
(Jeg skifta til vinterdekk selv altså. )

annemede er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 18:20   #637
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Annemede: Jeg prøvde en gang å skylde på mannen min da jeg gikk tom for Diesel og måtte hentes av Viking-mannen: Det er vel ikke MIN skyld at du har skjemt meg sånn bort med å alltid passe på at det er diesel, slik at jeg har vent meg av med å tenke på det!

Men det gikk ikke mannen med på, gitt.

Bilen sa ikke i fra i det hele tatt mens du kjørte, altså?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 18:28   #638
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg er så MØKK lei korona! Og det som kom i dag kjente jeg slo pusten ut av meg. Dro på butikken sent for å gjøre nødvendige innkjøp og det 1. som møter meg er en familie, samtlige UTEN munnbind!! Og hva i %$#@* gjør dem så %+@=)& unike at de ikke trenger munnbind??? Det var et par andre som også gikk uten. Her er vi et helt folk som gjør alt for å hindre smitte, mens enkelte gir blanke faen og tenker KUN på seg selv. Jeg bor i en kommune med ekstremt stor smitte, vi har levd under rødt nivå siden november.

Jeg vil ha tilbake hverdagen min!

Edit: og nå ser jeg :@%($= at vår kommune blir berørt pga mutasjonen i Follo, så det vurderes enda strengere tiltak. #leggermegpåsofaenogspisersjokolade

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 18:35   #639
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Skal straks på butikken og det blir sjokolade på meg også!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 22-01-21, 18:44   #640
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.811
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg trenger mengder sjokolade denne føkkigs helgen her. Faan ta så har skiløypene blitt is i løpet av dagen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no