Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Pepperkakeby til besvær

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-17, 16:13   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Pepperkakeby til besvær

Jeg har engasjert meg litt her.
Vi har en pepperkakeby i Stavanger, som mange har tradisjon med å besøke hver førjul. Den har alltid vært gratis, og det er byens største (?) avis som arrangerer dette.
I år fant jeg til min forskrekkelse ut at de vil ha 100,- pr pers for alle over 12 år. Dette fordi de har flyttet eventen til Oljemuseet, og en da får inngang der også. Det er ingen mulighet til KUN å besøke pepperkakebyen, man må ha billett til begge deler uansett interesse.
Jeg skriver på Aftenbladet sine FB-sider, og får et svar fylt av tynne unnskyldninger.

Det jeg lurer på er: Dere som har pepperkakeby i deres by, er det inngangsbillett der, eller er det gratis?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no