Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-12, 18:45   #221
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Dropp 's, det skal bare være s. Og dropp Beautiful!

Det er vel et B-kull, da skal alle navnene begynne på B men ikke på det samme, nødvendigvis. Snøhvits Best kept secret er fint! Og Snøhvits Bjarne!

Jeg trodde sånne klissenavn var helt "ut" nå? Kanskje ikke i J. spisshundmiljøet?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 18:48   #222
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Dropp 's, det skal bare være s. Og dropp Beautiful!

Det er vel et B-kull, da skal alle navnene begynne på B men ikke på det samme, nødvendigvis.

Jeg trodde sånne klissenavn var helt "ut" nå? Kanskje ikke i J. spisshundmiljøet?


Er det mote på sånnt?

__________________
-05 -07

Sist redigert av Sneglo : 13-02-13 kl 14:51.
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 18:50   #223
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.


Er det mote på sånnt?

Å ja! Iallfall i miniatyrhundmiljøet.
Jeg har ikke vært med der på noen år, da. På nittitallet het alle småhunder noe fjolleri.

Går det fortsatt bra med alle?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 18:52   #224
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Å ja! Iallfall i miniatyrhundmiljøet.
Jeg har ikke vært med der på noen år, da. På nittitallet het alle småhunder noe fjolleri.

Går det fortsatt bra med alle?


Det var nytt for meg.
Men så er jeg temmelig ny i akkurat oppdrettsmiljøet da.

Og 's står sånn i kennelnavnet hos NKK, så den får jeg ikke gjort noe med

Ja det går helt supert
Skal snart ta en ny veierunde, så får jeg se hvordan vekta er
Se om jeg også får tatt enkeltbilder

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 19:02   #225
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Dropp 's, det skal bare være s. Og dropp Beautiful!

Dersom navnet er engelsk skal det være 's.
http://www.grammarbook.com/punctuation/apostro.asp

Ellers er jeg dårlig på navn og det eneste jeg kom på var Hope, som allerede er foreslått.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 19:26   #226
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Dersom navnet er engelsk skal det være 's.
http://www.grammarbook.com/punctuation/apostro.asp

Joa, men SnØhvit er da norsk nok.
Da jeg i hin hårde dager hadde kennelnavn hadde det ingen ' men jeg aner ikke hva NKK driver med nu for tiden. :knirk:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:00   #227
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Joa, men er da norsk nok.
Da jeg i hin hårde dager hadde kennelnavn hadde det ingen ' men jeg aner ikke hva NKK driver med nu for tiden. :knirk:

Vi velger selv
"Alle" har det nå hvertfall.

__________________
-05 -07

Sist redigert av Sneglo : 13-02-13 kl 14:51.
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:10   #228
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Tsktsk. Ikke bra.

Men så koselig å høre at det går bra med de små! Følger spent med videre.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:13   #229
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Som god Eels-fan må jeg jo bare foreslå Kennel Snøhvit's Beautiful Freak of Kiara her.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:17   #230
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så bra at det ser så livende ut! Noen melk enda? Min katt fikk keisersnitt tidlig på morgenen og jeg mener at jeg ga tillegg i hvert fall to netter (og dager) eyåtter det og så var nåmelken i gang. Angående navn så fikk jeg litt ibber til disse skipenes navn:

http://www.royalcaribbean.com/findac...&pnav=2&snav=4

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:26   #231
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Melka er kommet, men har noen som ikke har fått helt draget på denne sugingen.

Vekt idag tidlig og nå ikveld
Hann 1: 175 da og 172 nå
Hann 2: 162 da og 160 nå
Hann 3: 179 da og 173 nå

Tispe 1: 166 da og 163 nå
Tispe 2: 182 da og 173 nå
Tispe 3: 163 da og 161 nå (Den klart svakeste)
Tispe 4: 157 da og 163 nå

Nå minste frøkna er den neste med knall matvett som virkelig har spist seg ihjel her

Vektnedgangen bekymrer meg ikke nevneverdig da det er nok normalt. Men jeg sliter veldig med at selv etter å ha sitti å fora den tispe 3, så vel legger hun dårlig på seg. Fikk hun opp til 163 da, etter å ha sitti en halvtime med hun og flaska.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 20:54   #232
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Våre valper la godt på seg allerede fra dag 2. Etter 1 uke hadde de lagt på seg over 300 gram. Ikke samme rase da, men likevel en nett og liten rase. Bra at du veier de daglig. De bør gå opp i vekt snart. Krysser fingrene!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 22:37   #233
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

)
Vektnedgangen bekymrer meg ikke nevneverdig da det er nok normalt. Men jeg sliter veldig med at selv etter å ha sitti å fora den tispe 3, så vel legger hun dårlig på seg. Fikk hun opp til 163 da, etter å ha sitti en halvtime med hun og flaska.

Hva forer du henne på? Har du prøvd å gitt henne oral pasta?

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 22:41   #234
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hva forer du henne på? Har du prøvd å gitt henne oral pasta?

Valpen?
Hun fores på morsmelkerstatning for hund.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 23:18   #235
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Valpen?
Hun fores på morsmelkerstatning for hund.

Tenkte på valpen ja. Vet mange små/svake/undervektige valper kan ha god effekt på oral pasta (puppy boost). Fungerer som energi-oppkvikker og kan ha god effekt på valpens sugeevne. Inneholder viktige næringsstoffer/fettsyrer. Kan være verdt et forsøk.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 23:29   #236
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Tenkte på valpen ja. Vet mange små/svake/undervektige valper kan ha god effekt på oral pasta (puppy boost). Fungerer som energi-oppkvikker og kan ha god effekt på valpens sugeevne. Inneholder viktige næringsstoffer/fettsyrer. Kan være verdt et forsøk.

Hmm får ringe vetrinæren imorra.
Er det puppy boost det heter?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 00:05   #237
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Hmm får ringe vetrinæren imorra.
Er det puppy boost det heter?

Tenkte på noe ala dette:
http://www.shopclues.com/puppy-boost...imal-care.html

Ellers så har du sikkert god erfaring med hundehold og valper. Synes veterinær Snøfugl sier noe nyttig her. Selv om han ikke nevner oral pasta. Men dette er sikkert gammelt nytt for deg.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:49   #238
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D



2 dager

Og lille frøken har skjønt det
Hun spiser Uten mas
Før måltidet nå var hun helt nede i 159gram, etterpå var hun på 171
Og man kunn faktisk se i flaska at det var blitt mye mindre

Det er kun henne jeg nå gir flaske, de andre klarer seg stort sett selv
Det er kanskje ett par a gutta boys som får 1-2flasker i døgnet. Mens frøkna får 5-6. Så det er ikke så gale.



Håndklene på siden der, inneholder varmeflasker, DET var kjempelurt av meg, hehe. Valpene storkoser seg i den kroken med varmen når det ikke er plass under mor, eller mor er ute og tusler litt.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:52   #239
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.350
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så flott at alt går bra med mor og barn (og en sikkert småsliten bestemor)!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:02   #240
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så fint bilde, og så flott at det går bra med valper og mor.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no