Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Joggesko til 9-åring, gutt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-18, 12:02   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Joggesko til 9-åring, gutt

Solen skinner, snøen ligger fortsatt, men jeg tenker på vår.

Bruker niårige gutter joggesko med borrelås eller er det helt ut? Han er ikke videre begeistret for å måtte knyte....Og slike lissestrammere slites så fort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:05   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Hvis minne kunne valgt ville det blitt disse fra nike med strikk og borrelås. Nå er føttene vokst ut av den modellen, så det blir knyting.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:06   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Knerten er ett år eldre, og borrelås har vært ut en god stund. Han er dårlig på å knyte lisser, men det er visst ikke noe problem å ta skoa av og på uten å knyte lissene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:13   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Minsten blir bare 8 til våren, men han har flere Nike-sko av denne typen:

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:13   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Knerten er ett år eldre, og borrelås har vært ut en god stund. Han er dårlig på å knyte lisser, men det er visst ikke noe problem å ta skoa av og på uten å knyte lissene.

Min er heller ikke god på å knyte lisser, men har innesko med lisser (fordi de var på tilbud nå i vinter når han plutselig vokste ut av de andre) og jeg synes han måtte lære seg det bedre.

Tipper han må ha 36 evt 36.5. Kan hende Nike fremdeles har de med borrelås og lisser da. Det må ikke være gore tex selv om jeg foretrekker det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:15   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Minsten blir bare 8 til våren, men han har flere Nike-sko av denne typen:

Slike hadde han i fjor, gode sko. Fant et par arvede (men nye) i 37 hjemme, men de blir i største laget nå i april så må se etter 36.5 i dem tenker jeg. De forrige ble bestilt fra Zalando tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:15   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Ah, da har han betydelig større føtter enn minsten. Jeg vet ikke hvor langt de går opp i størrelse, men eldste brukte 36-37 i fjor, og han hadde selvsagt ikke sånne...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:40   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

For min 9åring så tror jeg ikke det hadde spilt noen rolle om det hadde blitt det ene eller det andre, men jeg kommer ikke til å kjøpe sko før joggeskosesongen er her. Han vokser jo fort i føttene sine, så jeg tar ikke sjansen på at de er for små når han skal bruke dem. Min må nok ha 40 tipper jeg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:54   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

... mens min bruker 32 fortsatt.

Han har pleid å ha sånne som Niobe viser, og de finnes nok i hans størrelse noen sesonger til.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 12:55   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Her er det for øvrig komplett umulig å tenke på vår, med halvannen meter snø på alle kanter og tykke panserlag av is på gater og fortau.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 14:14   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Her er det for øvrig komplett umulig å tenke på vår, med halvannen meter snø på alle kanter og tykke panserlag av is på gater og fortau.

Vi har litt mindre snø, men mer enn nok likevel og det skal visst komme mer på søndag, igjen. Men det er lov å drømme om bedre tider.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 14:45   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Mine 10-åringer vil definitivt ikke ha borrelås. Det ville de ikke i fjor heller.

Særlig ikke jentungen, som er den minste av de to, og ofte blir tatt for å være yngre enn hun er, og lillesøsteren til sin tvillingbror (Æ e faktisk nesten EN TIME ELDRE! ). For henne er det veldig viktig å ikke ha noe som er "barnslig". Veldig mange av joggeskoene hadde knyting over en viss størrelse, og borrelås over strikklisser, slik den Niobe viser, til de mindre størrelsene, og hun har så små føtter at hun selvsagt bare passet sistnevnte kategori (brukte vel str 32 i fjor). Så vi lette en stund før vi endelig fant sko til henne med vanlige lisser.

Guttungen har et litt mer avslappet forhold til slike ting, men også han foretrekker vanlige lisser med knyting. Han har ganske smal fot og lav vrist, så han opplever ofte at borrelåsene ikke kan strammes nok, eller at endene kommer så langt over på innsiden av foten at de blir stående ut og blir i veien på en eller annen måte. Det er lettere å få strammet snøresko ordentlig. Han sparker fotball hele tiden, og hater at skoene er "for løse".

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-03-18 kl 14:52.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 14:52   #13
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Han er dårlig på å knyte lisser, men det er visst ikke noe problem å ta skoa av og på uten å knyte lissene.

Jepp, her er skoskje flittig i bruk. Kjøper alltid et par Nike.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 15:58   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Slike hadde han i fjor, gode sko. Fant et par arvede (men nye) i 37 hjemme, men de blir i største laget nå i april så må se etter 36.5 i dem tenker jeg. De forrige ble bestilt fra Zalando tror jeg.

Slike har vi også bestilt hos zalando til en svært kurrant pris. Satser på like sko også denne sesongen. (selv om det er noen uker til jeg skal vurdere joggesko, for å si det sånn...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 17:16   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Slike har vi også bestilt hos zalando til en svært kurrant pris. Satser på like sko også denne sesongen. (selv om det er noen uker til jeg skal vurdere joggesko, for å si det sånn...)

Vi kan visst få mye snø søndag. Blir ikke joggesko på denne side av påske.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 20:38   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Jeg kjøper ikke sko før det er bart. Skoene som ble kjøpt i oktober var for små i desember.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 21:27   #17
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Min bruker bare med knyting, gjort ett par år.
Vi har Nike joggesko og hummel Sneakers.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-18, 22:07   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Sånne sko med borrelås ville vært helt gangbare for 06-jenta her, sier hun. Ungene her er ikke akkurat så motebevisste eller «kule», gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-18, 00:38   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Min 08-modell er nok også på 32-33 i størrelse og borrelås finnes lenge enda og han foretrekker nok det.

Jeg venter dog i det lengste med å kjøpe joggeskko. Det er frost enda, men det er vel så mye det at han nomalt sett vokser gjerne to skonummer på en gang, og så står han stille et års tid, og, vel... nå har han stått stille et godt år så jeg venter på at alle sko er brått for små. Og tenker joggesko kan vente til da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-18, 09:32   #20
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Joggesko til 9-åring, gutt

Vi kjøpte noen høye Puma-sneakers i semsket skinn med goretexmembran til 09-modellen siden jeg fant dem til 399 på XXL, men de er satt godt ned i boden foreløpig pga. vinter. I tillegg har hun noen turskoaktige fra Timberland, men erfaring tilsier at det alltid er ett par sko som blir favoritter hver sesong.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no