Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lekeland Heimdal (Trondheim)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 20:56   #41
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg aner ikke hvor jeg bor

Men det høres ut som om Agurke, ming og Bauche bor ganske nærme meg - OM jeg har skjønt riktig hvor Kirsebær bor. Puh - komplisert!

Jeg tror også jeg skjønner hvor Bauche, ming og Agurke bor... om det er riktig bru jeg tenker på.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:03   #42
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Når, når? Ja, sør her også. Veldig sør for øyeblikket.

  Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:41   #43
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Jeg er oppvokst på østsiden av byen, men har nå flyttet på sørsiden, men ikke samme sørside om Bauche
Må si jeg liker begge sider veldig godt, men lite å finne på i min sørsidedel om du ikke er som meg lidenskapelig til Golf

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 21:51   #44
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.491
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Jeg er så lei været akkurat nå. Sol, sol, sol, sol, sol og parktreff høres bare deilig ut. *sukk*

Er det noen som vet hvor jeg bor, forresten? (altså øst, vest, nord eller sør). Jeg er helt sveiseblind når det kommer til retninger, hvor man skal kjøre etc Jeg leser kart helt fint, men jeg husker ikke hvor jeg har kjørt, hvor langt jeg har kjørt, om jeg har vært der før, hvilken fartsgrense det er ( ) og jeg går kun i skauen på stier!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:00   #45
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du vet, østsida har bromstad billionairs. Vi har sørsida gerilja. Vi spiser dere til frokost.

men utover det er du selvsagt hjertelig velkommen til ilaparken.

Morella: er du i min hood?

Ja, vi på vestsida har vel ingen i det hele tatt?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 22:10   #46
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Jeg bor i skjærgården , og kan poppe fort ut av tunnelen om det er snakk om date i Ilaparken (hvis jeg får komme - og jeg har fri den dagen).

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:16   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Sørsida her også. Ganske nært Agurke. Sørsida-treff hadde helt klart vært noe!

Vi møtes, også må alle ha riktig farge på skjerfet/tørklet.
Jeg har prøvd i ca 5 år å fikse en skikkelig gjeng som kan krige mot andre gjenger, men alle er plutselig sånn: 'la oss alle være venner. Vi vil ikke ha gjenger. Vi liker alle.'

Akkurat som om det er noe gøy. Jeg stemmer for finvær, ilaparken, gjengopplegg og litt sånn gladkrig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:20   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Sørsida her også. Ganske nært Agurke. Sørsida-treff hadde helt klart vært noe!

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Ja, vi på vestsida har vel ingen i det hele tatt?

Dere hører med til bromstad billionairs, faktisk. Alle gjør det, untatt sørsida.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:22   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Litt sånn fullspaming i tråden her, fra bussen, er lov. Uavhengig av hvilken farge du har på skjerfet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:29   #50
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Da får Ina og jeg overraske dere i et snikangrep. Vi kommer hylende ned Steinberget og skyter på dere med vannpistoler eller det som verre er. Ikke føl dere trygge. Vips, så er vi der!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:30   #51
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Eller kanskje vi kommer ned Byåseveien. Eller med trikken? Og når dere minst aner det.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:32   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Jeg sitter og lurer på om jeg bor i sør eller nord eller øst eller vest, og jeg er jammen ikke sikker. Jeg vet hvor jeg bor altså. Tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:34   #53
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Da får Ina og jeg overraske dere i et snikangrep. Vi kommer hylende ned Steinberget og skyter på dere med vannpistoler eller det som verre er. Ikke føl dere trygge. Vips, så er vi der!

Ja, vi må bare finne ut hvilken farge vi skal ha på skjerfet først.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 23:49   #54
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Ja, vi må bare finne ut hvilken farge vi skal ha på skjerfet først.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:09   #55
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg sitter og lurer på om jeg bor i sør eller nord eller øst eller vest, og jeg er jammen ikke sikker. Jeg vet hvor jeg bor altså. Tror jeg.

Jeg tror vi er definert som Trondheim Øst... I alle fall ifølge finn.no.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:10   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Sørsida kjører ... hm.... ... nå skulle jeg si mørkeblå, men så ser jeg at jeg kun har et pastellgrønt et. Da blir det det. Vi coole gangstas fra sørsida kjører pastellgrønt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:11   #57
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Jeg tror vi er definert som Trondheim Øst... I alle fall ifølge finn.no.

Øst?? Da lurer jeg på hva som definerer nullpunktet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:17   #58
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sørsida kjører ... hm.... ... nå skulle jeg si mørkeblå, men så ser jeg at jeg kun har et pastellgrønt et. Da blir det det. Vi coole gangstas fra sørsida kjører pastellgrønt.

Det er pastellkrig altså? Hva sier du Fadese, skal vi ta rosa?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:24   #59
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Det er pastellkrig altså? Hva sier du Fadese, skal vi ta rosa?

Det er greit, det. Vi kjører råsa!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:29   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland Heimdal (Trondheim)

Og kan vi ikke orge det sånn at vi kommer inn fra hver vår side av parken og battler der vi møtes?! Enten rap-battle eller danse-battle. Jeg kan ikke danse, og egentlig ikke rappe heller, men uansettt, det hadde vært så bra!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no