Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Økonomivennlige og bra barneklær/sko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 11:34   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Økonomivennlige og bra barneklær/sko

Lager en egen, siden veldig mange tråder gir mange anbefalinger som er en del høyere enn mitt budsjett.
Med tre gutter i henholdsvis barnehage, barneskole og ungdomsskole, ønsker jeg meg tips til bra vinterutstyr i økonomiklassen. Jeg vet det finnes mye bra fra 1000 kroner og oppover, men når det trengs både ull, vanlig klær, ytterjakker, votter, luer, bukser, dresser og sko må jeg prøve å tenke litt. Har ikke sjanse i havet til å kjøpe reimatec, Bergans og slikt. Vi har et lite arvelager, men de sliter mye, så det er en del som må kjøpes inn.
Dermed: Tips til
-Bra ull
-Gode sko
-Gode jakker
-Gode utebukser
Samt votter, luer og alt annet gutter mellom fem og tretten kan trenge ønskes hjertlig velkommen.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:37   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg synes Pierre Robert har god ull i fine fager. Noen ganger har de 40 prosent avslag også. Jeg har aldri brukt noe særlig med penger på Nøstebarn og sånt, selv om det trolig er mye bedre. Pierre har vært bra nok for oss.

Man får ofte hva man betaler for i forhold til yttertøy, men Skogstad gir mye for pengene.

Når det gjelder sko, må jeg si at jeg synes de dyre har fungert best.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:39   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Billig ulltøy er vanskelig, det er vel egentlig aldri billig. Man må følge med når det er tilbud, men det er det til gjengjeld ganske ofte. Dvs Safa så jeg på en butikk nedi byen her, det er helt kurant og billig, var vel ca 80 kr/del.

Gode sko: dropp skobutikkene om du ikke finner på salg. Gå på XXL eller obs, da sparer du mye bare der. Jeg betaler sjelden mer enn 400 kr for et skopar til barn. Du kan få viking gtx til 4-500 kr, det samme med sorel.

Jakker og bukser: Hennes og mauritz fungerer faktisk helt fint. Jeg var imponert i fjor. Bare vær obs på at de er litt korte i armer og bein i forhold til f.eks ticket. Skogstad er også bra og rimelig. Stormberg likeså, jeg tror 90% av ungdomsskoleelevene her har yttertøy fra stormberg. Det er også et godt alternativ for voksne og de har ofte salg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:41   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Stormberg har outlet på nett, hvor jeg føler at jeg får mye for pengene! Hvis du bor på sentralt østland kan det lønne seg å dra til outleten på Vestby også, der finner man mye sportstøy og friluftstøy til en god pris. De har Polarn o Pyret, HH, Bergans, Stormberg, samt en barnebutikk som bl.a. har Troll.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:46   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Ulltøy: Pierre Robert, ganske ofte tilbud til 99 pr del, samme med janus.
Jakke og bukse: Helly hansen er gode produkter, de er ikke så altfor dyre heller tror jeg. Kapp ahl sine produkter er også bra har jeg hørt.


http://www.kappahl.com/no/products/b...Kaxs1/PROXTEC/


Her har vi kjøpt votter til 24 kr pr paret, de kjennes utrolig god ut.
http://www.ml-dk.dk/


Sist redigert av Chablis : 09-09-11 kl 12:17.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 11:53   #6
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg har vært veldig fornøyd med Helly Hansen yttertøy. Det er ofte tilbud på Obs og på XXL (både i butikk og på nett). Både jakker og bukser har holdt veldig godt.

Vi liker også Pierre Robert ulltøy.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:03   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg har vært godt fornøyd med slitestyrken på ulltøyet til Cubus. Ikke spesielt dyrt, og det har hendt at sømmene har raknet (lett å fikse), men vi har ikke fått et eneste hull, og det får det meste av ulltøyet her etterhvert pga. hard bruk.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:04   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg har stort sett brukt Troll, ReimaTEC og Ticket dresser til mine barn, men i forfjor kjøpte jeg to stk Cordura dresser fra Europris for å ha som hjemmedresser/reservedresser. Jeg betalte vel 300 kr eller noe sånt pr dress. Jeg ble positivt overrasket over kvaliteten på dressene! Jentene valgte etterhvert disse dressene som barnehagedresser i steden for Trolldressene de hadde. Barnehagen var også positive til disse dressene. Vi fikk et lite hull i sømmen på den ene dressen og fikk da ny dress uten problemer. Absolutt ett av de beste kjøpene vi har gjort.

Jeg handler ellers ofte på www.ml-dk.dk, spesielt når de har tilbud. Der her de også gode dresser, votter o.l.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:07   #9
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Handlar sko hjå økonomisko me. Så lenge skoa held ungane varme og tørre både høst og vinter så ser eg ikkje poenget i å kjøpe dobbelt så dyre sko hjå nokon andre.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:10   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Janus er ofte på salg på SmartClub, jeg har kjøpt sett med ull til 169 kroner. Tror de har samme tilbud på Coop også innimellom. For litt større barn/ungdom er Aretti ofte ganske billig på G-sport eller XXL.

Eldste her hadde både jakke og bukse fra Kappahl i fjor, kjøpt når de hadde -25% på alle barneklær (registrer deg i kundeklubben så får du SMS med tilbud innimellom), det var helt grei kvalitet.

I fjor kjøpte jeg Sorel sko på Smartclub til begge ungene, kostet vel 200 eller 300 pr par. Jeg tror sånt ofte er på tilbud på XXL også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:14   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg har vært godt fornøyd med slitestyrken på ulltøyet til Cubus. Ikke spesielt dyrt, og det har hendt at sømmene har raknet (lett å fikse), men vi har ikke fått et eneste hull, og det får det meste av ulltøyet her etterhvert pga. hard bruk.

Jeg har også bra erfaring med Cubus, gutten bruker faktisk en longs på fjerde sesongen nå!!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:15   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg liker Tom&Trine ulltøyet veldig godt. Bogerud kan ha en del ulltøy rimelig. Jeg kikker ofte på nett og får mange tilbud inn på mailen min. Shopper litt sokker her og ulltøy der og utetøy der utifra hvilke tilbud som kommer akkurat når jeg trenger det. Ellers kan man også lete på finn.no og andre bruktmarkeder på nett, mye flotte klær både nytt og brukt som selges. Jeg kjøpte en boblejakke til 600 kr til storebror på Cubus for to år siden, det har vært et kjempebra kjøp. Jakkene fra HM og andre kjedebutikker til å gå til og fra skolen etc er mer enn bra nok. XXL har ofte tilbud på votter, luer osv.

www.ellos.no

www.laredoute.no

www.sparkjop.no

www.sportmann.no

www.skogstad.no

www.barnogleker.no (sportmann)

www.coop.no

www.xxl.no

www.europris.no

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:17   #13
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Name it ullet er ikke så gale pris på heller. Eller ullet på sparkjøp.

De skoene de annonserer på obs nå til 199 kr for sort og rød. Og de med mønster til 249, skal være veldig bra. Har man en ullsokk oppi der så skal de også være varm. Tror de er ned til -15.

Eller friends sine sko på obs. Har desverre ikke så veldig god erfaring med de siste jeg kjøpte, men er noen år siden så kan være de er blitt bedre.

Så kan man jo finne mye bra ytterklær brukt på finn. Og her inne.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:22   #14
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg har handlet vintersko og annet på Ellos, med rabattkoder blir det ikke så ille. Venter på Kavat vintersko til Lillebror (med verdens høyeste vrist, Kavat er det eneste han kan ha), til under 400 kr.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 12:57   #15
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har også bra erfaring med Cubus, gutten bruker faktisk en longs på fjerde sesongen nå!!

Vi har alt ulltøyet fra i fjor til denne sesongen også. Måtte farge over et par plagg , men kvaliteten er det ikke noe å si på.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 13:03   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg synes cubus sitt er litt stivt, men det er varmt og godt og slitesterkt. De var bare så veldig tomme sist jeg var innom.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 13:07   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Eg synes Skogstad har mykje fint og fornuftig til barn. Refleks også. Dessutan har me vore godt fornøyde med KappAhl sine jakker og dressar. HM har greie fleecesett som er tynne nok til å bruke som mellomlag mellom ull og utedress. Ullundertøy kjøper eg på Spar Kjøp eller Janus sitt. Evnt. handlar eg inn på salg andre stader.

Vintersko synes eg er verre. Dei billige modellane er gjerne tunge og/eller glatte. Feks. så er det stor skilnad mellom Viking Thermo vs. billigmodellen av Cherrox. Same gjelder dei Friendsskoa som kom så godt ut i test. Dei var blytunge og stive, og eg vil tru dei var glatte (utan å ha testa det, altså).

Det finnes mykje ok klær på bruktmarkedet, så bruk litt tid på finn.no eller tilsvarande. Det kan lønne seg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 13:15   #18
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Reflex har OK ulltøy til en grei pris, og i fine farger. Generelt har Reflex-merket mye brukbart til en pris som er betalbar. Ellers selger Coop Obs! Janus og Safa, og det er veldig ofte salg på ullklær, i hvertfall til mindre barn, som er det jeg selv har erfaring med.

Nå reklamerer jo Coop Obs med Dock Boots til 199/249, og de skal visstnok være veldig bra.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 13:16   #19
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Sparkjøp har halv pris på Regnbueull-dresser nå.

www.lagerutsalget.no har gode priser på ull, men en del er andresortering. De har også endel ull/bomull.

www.ulliver.no har også greie priser på ull, blant annet strømpebukser.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.

Sist redigert av IOA : 09-09-11 kl 13:26.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 13:38   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Økonomivennlig og bra barneklær/sko...

Jeg liker ull fra Pierre Robert, Cubus og finner av og til dyrere merker på salg.

Sko kjøper vi omtrent bare på XXL (kan også bestilles på nett).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no