Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Sims - hvilket spill velger man?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-10, 11:39   #1
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sims - hvilket spill velger man?

Datteren min på 9 år ønsker seg pc-spill med Sims. Men jeg ser jo nå at det er utallige varianter av dette spillet. Hvilket spill egner seg best for en 9-årig jente?

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:56   #2
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Sims 2 PC-spill har vært en slager her i huset, og vil helt sikkert passe ypperlig for en 9-åring. Men jeg antar Sims 3 tar det hakket videre når det gjelder grafikk og bevegelsesmuligheter. Dere kan også kjøpe expansionspacks etter hvert.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 12:10   #3
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Sims 2 PC-spill har vært en slager her i huset, og vil helt sikkert passe ypperlig for en 9-åring. Men jeg antar Sims 3 tar det hakket videre når det gjelder grafikk og bevegelsesmuligheter. Dere kan også kjøpe expansionspacks etter hvert.

Mulig dumt spørsmål, men når jeg går inn på (feks cdon.com) så har de sims 2 Forretningsliv, tenåringsstæsj etc. Er dette expansionspacs?

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 12:17   #4
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Ja.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 12:17   #5
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Jeg ville kjøpte Sims 3. Det er det nyesten, og har fått strålende kritikk.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:07   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Jeg ville gått for sims 3 ja, siden det er det nyeste.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:34   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Sims 3 ville jeg kjøpt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:36   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Sims 3 ja. Sims er fantaaatisk. Barbie for voksne! Jeg elsker det, men har ikke fått prøvd ut 3-ern enda siden laptopen vår er elendig og mannen har lagt ned forbud mot slike spill på den.

Jeg kjøpte medlemsskap på www.thesimsresource.com da jeg spilte for noen år siden, det kostet vel rundt 150,- kroner og jeg kunne da laste ned MASSE stæsj til Sims, det var snakk om tusenvis av ting altså. Hele møbelkataloger, omtrent, det var fantastisk. Vel verdt pengene! Jeg lastet ned litt vel mye da, så det gikk utover hele pcen til slutt, og mannen klikket så jeg måtte slette alt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 14:55   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Jeg ville kjøpt Sims 3.
Eldste har det og spiller ganske mye.
Jeg tror man etterhvert kan laste ned expansionpack til Sims 3. Altså ikke nødvendigvis kjøpe en CD.
og det er en hel haug ting man kan laste ned gratis, men det kan man vel kanskje til alle Sims spillene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:11   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Ja, jeg lastet ned ganske mye gratis også, det ligger endel (faktisk lovlig) gratis nedlastbare ting ute på nett. Men bruker man litt penger får man gjerne de helt sinnssykt flotte tingene. Det spørs hvor spillegal man er og hvor fint man vil bygge, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:20   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Jeg lastet mye gratis fra tsr, de lar en prosent (eller noe sånn) av databasen være grtis i tre dager, så skifter det til andre ting, pluss at noe alltid er gratis. Det gjorde jeg med sims 1 og 2. Sims 3 har jeg ikke, men utfra det jeg har hørt om det, så ønsker jeg meg det... og tid til å spille. Så lenge jeg faktisk ikke har spilt sims 2 mer enn en gang eller to siden guttungen ble født, kan jeg ikke argumentere for å trenge et nytt...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:25   #12
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Har nå kjøpt Sims 3.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 21:32   #13
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sims - hvilket spill velger man?

Heldig jente.

Inspirert av denne ville jeg spille sims i kveld, men verden vil nok heller at jeg skal strikke eller surfe. Jeg finner nemlig ikke cd'n til "årstider" som er den nyeste utvidelsespakken jeg har installert (Jupp, jeg er ikke helt oppdatert nei, jeg har ikke spilt på evigheter) og derved får jeg ikke spille. Jeg finner de andre, men jeg får ikke spille med dem siden jeg har installert årstider. Og boksen til årstider er tom. Jeg har en synkende følelse av at jeg har sett den røde disken "et sted", men hvor det kan være? Nei, si det...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no