Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-22, 15:10   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Proff.no oppdateres vel etter at årsregnskap er sendt inn, eller noe sånt? Mao til neste år. Stor treghet i systemet.

Regnskapstall ja. Resten hentes fra foretaksregisteret og oppdateres nok vesentlig oftere.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:50   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.183
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Regnskapstall ja. Resten hentes fra foretaksregisteret og oppdateres nok vesentlig oftere.

Ja, men foretaksregisteret har feks ikke åpne data om aksjeeiere.

Så nå har denne legen gitt dem de 20 mill de hadde investert? For det hadde han på bok, liksom? Og de synes ikke lenger sånne sommmeg er rent a wreck, det var bare noe de sa i forigårs for morro skyld? Og de vil ikke investere i Botox likevel, for det er nå blitt schempedust?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:58   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, men foretaksregisteret har feks ikke åpne data om aksjeeiere.

Så nå har denne legen gitt dem de 20 mill de hadde investert? For det hadde han på bok, liksom? Og de synes ikke lenger sånne sommmeg er rent a wreck, det var bare noe de sa i forigårs for morro skyld? Og de vil ikke investere i Botox likevel, for det er nå blitt schempedust?

Det har aldri stått at dette var finansiert kun ved egenkapital. De hadde hentet bankfinansiering, og hadde tilgang på inntil 40 mnok.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 20:47   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.183
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det har aldri stått at dette var finansiert kun ved egenkapital. De hadde hentet bankfinansiering, og hadde tilgang på inntil 40 mnok.

Det er sant. Men jeg er helt sikker på at de stod for halve hver. Så da forsvinner 20 mill ut? Eller blir investorer selv om gallionsfigurene (som skaffet disse) trekker seg? Er jo ikke samme businessen. Her er det mange løse tråder.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 18:00   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, men foretaksregisteret har feks ikke åpne data om aksjeeiere.

Så nå har denne legen gitt dem de 20 mill de hadde investert? For det hadde han på bok, liksom? Og de synes ikke lenger sånne sommmeg er rent a wreck, det var bare noe de sa i forigårs for morro skyld? Og de vil ikke investere i Botox likevel, for det er nå blitt schempedust?

Aksjonærer ligger da åpent i Proff? Du får opp mine aksjer om du går inn der. Til og med datteren min ligger inne der (har B-aksjer i farens selskap). Poden under 18 ligger bare som «andre aksjonærer» da. Mente at eierforhold i AS var offentlig informasjon jeg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 18:41   #6
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.183
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kvinnehelsedebatten - hva tenker FP?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Aksjonærer ligger da åpent i Proff? Du får opp mine aksjer om du går inn der. Til og med datteren min ligger inne der (har B-aksjer i farens selskap). Poden under 18 ligger bare som «andre aksjonærer» da. Mente at eierforhold i AS var offentlig informasjon jeg.

Proff ja, Ikke brreg.no. Om noe endres mht eierskap i løpet av året må man vente til den årlige oppdateringen, tror jeg?

Anyway,

Jeg tror de bare skulle være gallionsfigurer rundt oppstart. Litt rart å ellers trekke seg fra noe så stort som skulle være SÅ bra og som de har savnet og breeeenner for.

De tingene de har sagt rimer helt med hvilket inntrykk jeg hadde av dem fra før, då ingen skade skjedd for min del, hehe.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no