Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reality check please

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-14, 22:01   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reality check please

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, jeg synes ikke det. Jeg synes hverken kortet var spesielt morsomt eller passende til anledningen.

Enig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:11   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.351
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reality check please

Ikke kjempemorsomt, og ikke treffende for anledningen. Faktisk litt plumpt, synes jeg. Skal man være morsom ved slike anledninger, må i det minste morsomheten være "spot on" og helst litt lun.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:11   #23
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reality check please

Jeg synes ikke det var spesielt gøy og mener at det overhode ikke har noe på et sånn kort å gjøre. Jeg hadde blitt veldig flau om mitt navn var nevnt under.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:13   #24
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.351
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reality check please

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Men JEG syns dette er fryktelig dårlig smak i akkurat denne konteksten.

Da får du signere, men poengtere at "hilsenen er også fra meg, selv om jeg synes dette er fryktelig dårlig smak i akkurat denne konteksten".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:14   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reality check please

Den hadde vært innafor på jobben min (det meste er innafor hos oss), men jeg skjønte den ikke tror jeg, og da syns jeg jo ikke den var så morsom.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:40   #26
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reality check please

For min del handler ikke dette om prippenhet eller ikke - det passer bare ikke til anledningen.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:55   #27
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reality check please

Litt sånn rølpehumor. Ok i en annen setting, la oss si en sjef som tar slik humor, men da til sjefens bursdag. La oss si sjefen fyller 40 år og har en sønn på 10-12 år. Da ville det vært morsommere.

Til nybakt pappa? Not so much.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 23:04   #28
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reality check please

Ikke særlig morsomt og det passer overhodet ikke til anledningen.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 23:05   #29
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reality check please

Da jeg ble gravid for annen gang, hadde mine kollegaer lagt frem en brosjyre med familieplanlegging og en pakke kondomer. Jeg klarte ikke å se det morsomme da, og heller ikke noe morsomt med det kortet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 23:26   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.941
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reality check please

Forstår absolutt ikke relevansen. Og hadde ikke undertegnet det selv...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 23:26   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.941
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reality check please

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For min del handler ikke dette om prippenhet eller ikke - det passer bare ikke til anledningen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 09:40   #32
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Reality check please

Takk for innspill! Det viser seg at det er et par (jenter) til som har reagert som meg, så vi blir flere som ikke signerer. Det føles litt bedre på den måten, selv om jeg syns det er teit med et kort signert av halve avdelingen.

Og så er jeg litt skuffet over kollegaen min som absolutt skal ha det på sin måte, i stedet for å finne en løsning alle kunne vært fornøyd med. Det ligner ham egentlig ikke.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no