Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 10:57   #261
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vel, jeg synes-generelt-at det testes litt for mye i norsk skole, selv om jeg selvsagt vet at testing er til god hjelp for noen. Dere får heller bli provosert og lei over at jeg er lærer og mener det, men det er fordi jeg er lærer jeg mener det.

Jeg blir ikke provosert hvis du sier at du som lærer synes det er for mye testing i norsk skole. Jeg ble provosert av at du, slik jeg leste deg, gjorde narr av foreldre som IQ-tester barna sine. Det synes jeg er en usaklig og latterliggjørende måte å si det på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 11:10   #262
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Skilpadda: Jeg leste litt fort nedover og ting som Mensa, "klart vi tester" og "finnes det tester på nett?" dukket opp fortløpende. Da ble jeg litt lattermild. Selvfølgelig burde jeg tenkt at det finnes mange med gode grunner for å teste (jeg vet jo det) og selvsagt burde jeg ha lært, etter å ha tråkket i baret så mange ganger, at generell fjasing med ting som kan være såre for mange, ikke er smart. Iallfall ikke hvis jeg ikke har god tid til å forklare meg etterpå. Kanskje det er jeg som burde la meg teste? :slow learner:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 11:55   #263
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Den er grei, rine.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no