Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 15:47   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Jeg sitter her og skal bestille flybilletter til Miami i juni, og har funnet en pris på 22750. Når jeg går til betaling, så får jeg tilbud om å kjøpe avbestillingsbeskyttelse. Men har jeg ikke det automatisk dersom jeg betaler med Visa-kort?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:12   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Jeg vet ikke om Visa-kort har det, men de fleste reiseforsikringer har vel avbestillingsforsikring inkludert? Min har i allefall det (LOFavør reiseforsikring gjennom Sparebank1 forsikring).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 17:13   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Det er absolutt ikke alle kredittkort som har avbestillingsforsikring. Mitt VISA har det ikke. Mannens mastercard har. Ring kredittkortselskapet!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:56   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Jeg endte opp med å bestille på British Airways og ble ikke spurt om avbestillingsbeskyttelse i det hele tatt. Vi har en grundig reiseforsikring, så jeg tipper vilt at avbestillingsbeskyttelse også er innbakt i den.

Takk for svar.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:07   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Du bör sjekke at avbestillingforsikring er inkl. i vanlig reiseforsikring. Det er det ikke i vaar.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:13   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Det er det i vår, i gjensidige. Jeg har til og med fått tilbake på den en gang. Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 21:52   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisespørsmål - avbestillingsbeskyttelse (haster)

Hvis den ikke er inkludert i reiseforsikringen, er det greit aa vite at den noen ganger maa tegnes innen kort tid etter at reisen er bestilt.
Forövrig er det ikke alltid at det lönner seg med avbestillingsforsikring paa flybilletter. Det avhenger av hvor mye det evt. koster aa avbestille billettene.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no