Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går turen neste sommer?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 20:19   #181
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Vi har vært to år i Danmark, på Riis camping like ved billund, 1 uke hver sommer..
I år blir det kanskje Danmark igjen, men en annen kant.. Legoland er oppbrukt for nå.
Snakker om Jesperhus, eller noe slikt.. litt nærmere båt-kaia slik at man slipper kjøre bil i så mange timer.
Blir campingplass, slik at ungene har noe å finne på selv om vi har en rolig dag på hytta.

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:27   #182
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

Dere som leier sommerhus/feriehus på slike nettsider
har dere kommet opp i trøbbelnoen ganger. eks hvis flere hus ligger på flere nettsider - eks sånn at det blir dobbeltbooking
var det mer av det før eller er det enda slik
Vi hadde litt lyst å gjøre det i år i danmark, men et vennepar av oss fikk hakeslepp - at vi ville satse på det liksom

Vi har leid feriebolig både i Italia, Frankrike og Spania og aldri hatt problemer. Mulig jeg er naiv og/eller har flaks, men jeg pleier å google selskapet som leier ut før jeg booker på internet og da regner jeg med at andres evt dårlige erfaringer dukker opp.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 20:41   #183
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Uff, kjenner at jeg vil til varmere strøk akkurat nå jeg!

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:04   #184
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Uff, kjenner at jeg vil til varmere strøk akkurat nå jeg!

Me too. Blir rent svartsindig av å tenke på at det er månedsvis med mørke og kulde foran oss nå. Blæ.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 22:12   #185
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Me too. Blir rent svartsindig av å tenke på at det er månedsvis med mørke og kulde foran oss nå. Blæ.

Men solen har snudd! :krampeoptimist:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 09:30   #186
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Jepp, solen har snudd, det er jo nesten vår

Teller ned mnd il vi drar jeg nå.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 22:15   #187
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

2 uker til en eller annen gresk øy med mann og unger.Det blir i juni/juli.Jeg har lyst til Santorini,men har ikke bestemt oss enda.
Mannen og jeg skal også på kjærestetur til Nice i slutten av mai.

__________________
Gutt-91,Jente-97,Jente-99.
nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 20:01   #188
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Hihi...og nettopp derfor reiser vi ikke charter, men leier hus privat

Er charter harry? Er det mindre harry å leie hus privat? Jeg synes det er harry å ha forutintatte meninger om et feriekonsept som er et så vidt begrep som charter.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 20:13   #189
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Vi har leid leilighet i Nice, og skal være der i 2 uker. Avreise 4.juli.
Neste uke skal vi på kjærestetur til RIga.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 20:14   #190
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hvor går turen neste sommer?!

Vi gifter oss i Juni så to dager etter bryllupet reiser vi avsted uten barn

Vi flyr til Los angeles, blir der en natt før vi henter leiebil og kjører til Las Vegas, der har vi tre netter i tower suite på mirage før vi drar videre.
Muligens gran canyon før death valley og yosemite.
4 juli er vi i san fransisco og tar kystvegen (highway 1) ned til los angeles.
Så blir vi der før vi flyr hjem.

Vi skal være borte i 15 dager, så hotell de 4 første nettene er booket. Skal og booke for 4 juli, elles kommer vi til å ta det som det passer oss. Stoppe når vi ikke gidder kjøre mer, se det vi kommer på etterhvert osv.
Blir deilig

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no