Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Legimitasjon og andre ord vi tror vi kan

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-21, 12:25   #30
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Legimitasjon og andre ord vi tror vi kan

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Neivel, nå ble jeg litt i stuss. Jeg og mine og i hvert fall et par venner sier fødselsdag og fødselsdagselskap like ofte som vi sier bursdag og bursdagselskap. Du har tydeligvis aldri møtt oss. (og det har du sikkert ikke heller).


Det har jo helt sikkert med landsdel å gjøre. Jeg bor i Nordland, og hvis noen her oppe hadde sagt det ville jeg syntes det var skikkelig rart. Jeg ville ikke reagert hvis noen fra f.eks. Østlandet sa det - men jeg kan ikke huske at jeg har hørt noen bruke det utenom TV.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no