Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fly London og dårlig rygg og bekken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-13, 13:42   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Fly London og dårlig rygg og bekken?

Etter å ha sett i skotråden så forelsket jeg meg fullstendig i disse skoene:

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Og nå når det blir vår blir det nok disse igjen, mine er olivengrønn:

Men fungerer de med dårlig bekken og rygg tro? Jeg har yggdrasil fra El naturalista og de fungerer bra.

Andre tips til lignende sko som kan fungere mottas også med takk.
Og tips til hvor jeg kan finne de hadde også vært kjekt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 14:20   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Jeg har disse i høy utgave, og de er helt supre til mitt skranglebekken (kronisk bekkenleddsyndrom). Går i dem hele dagen, og finnes ikke sliten i beina eller bekken og korsrygg. De er faste følgesvenner i dårlige perioder hvor mine høyhelte venner utgår med høye kneløft. Løp & kjøp!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 14:28   #3
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har disse i høy utgave, og de er helt supre til mitt skranglebekken (kronisk bekkenleddsyndrom). Går i dem hele dagen, og finnes ikke sliten i beina eller bekken og korsrygg. De er faste følgesvenner i dårlige perioder hvor mine høyhelte venner utgår med høye kneløft. Løp & kjøp!

Dette var musikk for mine ører. (Har kronisk bekkenleddsyndrom jeg ogpluss en rygg som ikke fungerer.)
Da var det bare å finne dem da...

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 14:30   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Jeg synes disse er bedre enn El Nat.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 14:46   #5
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg synes disse er bedre enn El Nat.

Så bra.
Husker du hvor du har kjøpt dine?
Jeg regner ikke med jeg finner dem her jeg bor, men kanskje i Trondheim.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:03   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Brandos pleier å ha et godt utvalg av Fly London.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:09   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

De har noen varianter med samme såle hos Brandos - bl.a noen med snøring som er litt høyere i skaftet.

Jeg har fire ( ) par sko med denne sålen, og synes den er veldig behagelig. Var nettopp på storbyferie, og gikk hele dager rundt med mine støvletter med samme lest. (Det eneste problemet med dem er at de er for store, så jeg blir litt sliten i føttene av at de glipper litt. Det vil nok ikke være noe problem med snørestøvler, vil jeg tro.) Om de er virkelig ryggvennlige, kan jeg ikke svare på.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 18:48   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Så bra.
Husker du hvor du har kjøpt dine?
Jeg regner ikke med jeg finner dem her jeg bor, men kanskje i Trondheim.

Falkanger/Euro Sko har iallefall Fly London nå. Men flere nettbutikker og. Den typen der er ganske normale i str.
Jeg kjøpte mine på Stjørdal.

Du finner de her og: http://www.baresko.no/Merker/Fly-London/Damesko.aspx

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:10   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Jeg sverger til disse; har dem i flere farger og gleder meg til snøen er begynt å gå slik at jeg kan ta dem i bruk igjen. Skriver bevisst "begynt å gå", for de er perfekte regn/slapsesko fordi de er så høye. Inne i skoen er det en slags kilehæl/platåsåle som gjør at man blir flere cm høyere, beina virker lengre og jeg kan gå på dem i dagevis uten å kjenne noe som helst noen steder.


Nei, de er ikke veldig pene. Og så er de veldig dyre. Men likkavel.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:12   #10
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Ett lite spm mens vi snakker om disse skoene: hvordan er de i bredden?
Hilsen Blåbær med brede føtter

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:14   #11
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Holder de ut vann da Miss Norway? Og hvilket merke og pris?
Er på jakt etter sorte joggesko som tåler trøndervær også.

Takk for tips Nessie. Baresko hadde ikke str 41, men Eurosko har vi her så da kan det være håp.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:14   #12
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ett lite spm mens vi snakker om disse skoene: hvordan er de i bredden?
Hilsen Blåbær med brede føtter

Breifot jeg og, så det var ett godt spørsmål.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:15   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ett lite spm mens vi snakker om disse skoene: hvordan er de i bredden?
Hilsen Blåbær med brede føtter

Jeg har også ganske brede føtter, går fint her.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 20:19   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly London og dårlig rygg og bekken?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Holder de ut vann da Miss Norway? Og hvilket merke og pris?
Er på jakt etter sorte joggesko som tåler trøndervær også.

Takk for tips Nessie. Baresko hadde ikke str 41, men Eurosko har vi her så da kan det være håp.

De er ikke vanntette nei. Utgavene i skinn kan sikkert impregneres og jeg har ikke blitt veldig våte i mine, siden de er så høye så går man gjennom dammer uten problemer. Men vanntette er de ikke. De heter Hogan, og jeg har kjøpt mine i utlandet (men det er noen forhandlere i Oslo også nå vet jeg.) Tror de ligger på 2000 og oppover.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no