Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp meg å finne det ultimate flybillettsøket? Eller tips om gunstige billetter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-21, 18:36   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp meg å finne det ultimate flybillettsøket? Eller tips om gunstige billetter?

Advarsel - luksusproblem og alt slikt, men jeg er så intenst lei av å ikke ha reiseplaner!

Vi har biletter til en konsert i New York rundt 8. april neste år. Vi bare satser på at til da må ting har blitt håndterbare igjen, og reiser mulige! Så, for å roe reiseabstinensen, har jeg kikket så smått etter flybiletter. Og vanligvis er det en hyggelig greie, men nå blir det nesten overload i hjernen av å prøve å se på forskjellige søkemotorer, og tilbud og whatnot.

Hjelp?

To voksne, ut fra Oslo sånn 5.-6. april, med retur rundt 15.-16. april kanskje, og gjerne litt ekstra komfort på flyet uten at det helt kræsjer resiebudsjettet? Planlegger noen dager i Washington også, fikk altfor lite tid der sist.

Forresten, sist bodde vi på New Yorker, og var godt fornøyd med det, men er det andre hotell (helst i området rundt Madison Square Garden, men ikke must) som vi bør kikke på?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no