Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Anbefal meg en god brødform

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 14:38   #1
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en god brødform

Jeg fant ut at det muligens var derfor det ble litt lite baking for tida. Kan ikke finne noen av de tre slitte og umake størrelse brødformene jeg har arvet av min mor. Så de tenkte jeg det kanskje var på tide å skaffe seg nye.

Av meg selv har jeg skjønt at det vil være en fordel om de er omtrent like store. Mer enn det vet jeg ikke. Sånne i silikon, bruker dere bakedamer det? Er det bra?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:30   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god brødform

Å, dette kjenner jeg at jeg føler sterkt for! Jeg anbefaler Eva Trio silikonbrødformer av hele mitt hjerte! De er helt fantastiske fordi:

-du slipper all smøring med fett og dryssing med semulegryn eller hva det nå var man gjorde før. Når ferdig stekt dytter du bare litt på formen fra undersiden med to fingre og så sklir hele brødet ut. Jeg overdriver ikke.

-skyll og vask formene mens de enda er varme fra ovnen, det er gjort på 15 sekunder per form siden ingenting henger fast i formene.

-De er jo litt fleksible siden de er laget av silikon, det gjør at hvis jeg har dårlig tid kan jeg stable hele 4 brød på en gang på én plate i ovnen.

-Jeg bruker ofte formene til oppvarming av småting i ovnen siden de er så utrolig lette holde vaske.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:31   #3
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en god brødform

Ah! Perfekt svar! Tusen takk.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no