Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kanariøyene i julen - hvor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 22:10   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kanariøyene i julen - hvor?

Vi fikk 1. juledag en gave fra mine foreldre bestående i et tilbud om å få være med til Kanariøyene for å feire julen 2010 der, og tar veldig gjerne imot tips til øy/hotell som anbefales!!

Vi blir fire voksne, min mann og jeg er snaue 30, mine foreldre snart 60 og 77 ...og vi har to små som til neste år vil være 2.5 og 4.5 år. Så stedet må være familievennlig i aller høyeste grad, samtidig som det kan appelere til den litt eldre garde!

Lanzarote? Tenerife? Gran Canaria??

Tell me!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 22:33   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Vi skal til Gran Canaria med mine foreldre nå i februar. Vi har valgt fiskelandsbyen Puerto de Mogán og er veldig spente. Jeg kan sikkert komme med flere erfaringer når vi har vært der. Vi valgte i hvertfall et hotell med barnebasseng og restaurant som ikke lå så veldig langt unna stranda. Det skal også være lite trafikk og det ser jeg som et stort pluss. Det kan kanskje bli litt i roligste laget da, men vi tenker å leie bil å kjøre på småturer rundt omkring.

Ellers har jeg hørt at det er veldig fint og særegent på Lanzarote. Spørsmålet er vel om det er så fint vær der rundt juletider... Det er vel den nordligste øya er det ikke?

Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 22:39   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Det tryggeste værmessig i jula er etter hva jeg har forstått sør-enden av Gran Canaria. Vi skal til SunWing resort Arguineguin i påsken. Hadde en veldig god erfaring i sommer på SunWing Alcudia og satser på at en ny ferie med Lollo og Bernie blir like bra. SunWing er supert for barna, masse aktiviteter og barnevennlig over hele fjøla. Om du søker her på FP finner du masse om SunWing.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 23:20   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Heia Sunwing! Men vi har bare erfaring fra Tyrkia-anlegget.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 23:40   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Playa Las Americas, helt sør på Tenerife.
http://www.parquesantiago.com/esp/in...inicio&popup=1
Jeg har vært der flere ganger og skal tilbake.
Det er vannland, og et par dyreparker i nær beliggenhet. Mange koselige restauranter og et stort kjøpesenter i underetasjen. På Paque Santiago III er det også gratis vannsklie for barna.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 13:14   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Takk for tipsene - må bare undersøke hva som evt. flyr direkte fra Kristiansand, for denne gang er det ikke noe alternativ å kjøre til Oslo eller Stavanger. Men da satser vi på Tenerife eller Gran Canaria, mtp. været.

Oooh, gleder meg!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 15:03   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Heldige deg Absalone!
JEg og ville tenkt så langt sør som mulig, pga været. Jeg og min mor vat på Lazarote i midten av januar, og fikk vite at så fint vær som det var da (21 grader i sola ved bassenget, litt vel mye vind ved havet) hadde det ikke vært på ti år.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:48   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Hmmm ...jeg skjønner at Kanariøyene kanskje ikke er beste stedet til julen allikevel - vi får vurdere det. Jeg starter uansett en ny tråd, ettersom det kan være høyst aktuelt med et cruise i Karibien heller!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:50   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Hmmm ...jeg skjønner at Kanariøyene kanskje ikke er beste stedet til julen allikevel - vi får vurdere det. Jeg starter uansett en ny tråd, ettersom det kan være høyst aktuelt med et cruise i Karibien heller!!

Gran Canaria pleier å være bra i jula. Vi har vært heldig alle gangene vi har vært der på den tiden. Men Lanzarote var vi ikke heldig med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:57   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Hmmm ...jeg skjønner at Kanariøyene kanskje ikke er beste stedet til julen allikevel - vi får vurdere det.

Jeg kom hjem fra GC i går. Været var upåklagelig, sol og 25-28 grader hver dag. Varmt i sjøen også, men badet bare på Amadores, og der er det kanskje varmere?

Vi var på GC også i februar. Da var det kaldere i sjøen og det var også kaldere om kveldene, så vi måtte ha på jakke om kvelden.

Jeg synes absolutt GC er aktuelt i jula. Aller helst da, spør du meg.

Vi bodde på SunWing Arguineguin denne gangen og jeg er ikke spes imponert. Dessverre. Servicen var upåklagelig, men jeg skjønner ikke, bortsett fra bassengområdet, at dette skal være så barnevennlig. Vi likte oss, men det var ikke pga hotellet. Folk rakker ned på Bahia Feliz, men jeg synes ikke dette var det spor bedre. Verken standarden, området eller maten. Et stort minus ved BF er at det lå langt utfor allfarvei, men det var ikke så mye å ta seg til i Arguineguin heller, akkurat.

Likevel vil jeg anbefale GC vinterstid. Men jeg vil i framtiden satse på Puerto de Mogan, tror jeg, evt Amadores eller kanskje Maspalomas/ Meloneras ved sjøen.


Sist redigert av Hyacinth : 02-01-10 kl 22:37.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:35   #11
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kom hjem fra GC i går. Været var upåklagelig, sol og 25-28 grader hver dag. Varmt i sjøen også, men badet bare på Amadores, og der er det kanskje varmere?

Vi var på GC også i februar. Da var det kaldere i sjøen og det var også kaldere om kveldene, så vi måtte ha på jakke om kvelden.

Jeg synes absolutt GC er aktuelt i jula. Aller helst da, spør du meg.

Vi bodde på SunWing Arguingeguin denne gangen og jeg er ikke spes imponert. Dessverre. Servicen var upåklagelig, men jeg skjønner ikke, bortsett fra bassengområdet, at dette skal være så barnevennlig. Vi likte oss, men det var ikke pga hotellet. Folk rakker ned på Bahia Feliz, men jeg synes ikke dette var det spor bedre. Verken standarden, området eller maten. Et stort minus ved BF er at det lå langt utfor allfarvei, men det var ikke så mye å ta seg til i Arguineguin heller, akkurat.

Likevel vil jeg anbefale GC vinterstid. Men jeg vil i framtiden satse på Puerto de Mogan, tror jeg, evt Amadores eller kanskje Maspalomas/ Meloneras ved sjøen.

Signerer denne!
Bahia Feliz har vi bodd to ganger og syntes det var veldig greit. Vi leide bil ene gangen, da kjørte vi "overalt". Andre gangen tok vi bussen både nord og sør, veldig greit det også, selv med tre unger og to vogner
Aller best liker vi oss likevel i Amadores, Puerto Rico og Maspalomas.
Det er varmere vann på Amadores ja, pga det ligger i en vik. Gud det er deilig der! Lengter dit allerede, selv om vi var der to siste ukene i oktober.

Arguineguin synes vi er en "kjedelig" by, det er nedslitt, rotete, lite turistvennlig og lite trivelig. Eneste positive minne vi har fra der er bryllupet vårt i Sjømannskirka der

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious

Sist redigert av Snø : 02-01-10 kl 22:39. Årsak: La til litt.
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:40   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

For å presisere, så synes jeg ikke Bahia Feliz var kjempebra, akkurat, men Sunwing var ikke noe bedre, etter min mening. I Bahia Feliz var det litt flere småbutikker å kikke i på området, og jeg savnet de store plenene utenfor leilighetene. Men det lå langt fra alt. Men Arguineguin var øde og hadde et forlatt preg, selv om det var lettere å finne gode restauranter. Men det var steinete og goldt i hele området rundt, ingen strender og ikke noe grønt. Jeg må skryte av flotte hotellansatte, det må jeg, men ellers var det ikke noe mer enn middelmådig. :kresen:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:42   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Vi er ikke helt klare for Sunwing der vi heller. Har vært der en gang. Det har åpnet et nytt hotelle i Blue Village familien på Bahia Feliz, og det virker bra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:44   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Men vi tok taxi til Puerto Rico en kveld. Det var helt skrekkelig. Jeg er kurert for alltid, tror jeg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:48   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Puerto Rico "by" er grusomt! Men det er faktisk noen hoteller på toppene rundt som er bra! Men selve sentrum må man bare holde seg langt unna.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 22:53   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Jo, men for meg betyr det en hel del hvordan området rundt er. Når vi er på ferie, er vi lite på hotellet. Vi liker å bo et sted der vi (de dagene vi ikke leier bil) kan rusle rundt og kjenne på stemningen og atmosfæren. Vi liker at det er folk, men helst ikke så mange skandinavere (jeg blir av en uforklarlig grunn litt paranoid av det og vi traff flere kjente på denne turen), vi liker å finne koselige småbutikker og gode spisesteder. Og at det er grønt og frodig er et pluss, samt fin arkitektur og at byen har et koselig preg og den kan gjerne ligge ved en havn...

Dette er ikke lett å finne på GC, men jeg tror kanskje Mogan er det nærmeste man kommer. Bortsett fra skandinavene, da. Og at det muligens er litt lite og litt for turistifisert, både butikker og restauranter.

Egentlig passer andre reisemål oss bedre, men det er nå likevel det nærmeste man kommer sol og varme i jula.

Anfi del Mar kikket vi såvidt innom. Det var luksuriøst, men både jeg og mannen fikk neller. Nordmenn overalt. Jeg greier ikke å slappe av, føler man kan treffe naboen når som helst.

Det nærmeste jeg har kommet mine kriterier, er Kreta. Passe stort, mye å se og finne på. Vi trodde også at Skiathos og Skopelos skulle svare til våre kriterier, men det ble for lite, nesten litt kjedelig for ungene våre. Det er greit med et godt basseng ved hotellet, men vi vil også ha mulighene til alt dette andre.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 23:39   #17
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Bahia Feliz var veldig kjedelig, syntes vi.. Ville kanskje valgt Tenerife. Deilige temperaturer da vi var der et år og feiret nyttår. Vi var i Playa Las Americas

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 23:44   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Bahia Feliz var veldig kjedelig, syntes vi..

Ja, det synes jeg også, det er ikke det jeg prøver å formidle, men synes dere at Arguineguin er bedre?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 23:48   #19
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Tok et søk på Star Tour, fikk opp 18

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 23:57   #20
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kanariøyene i julen - hvor?

Tok et søk på Star Tour, forsøkte først å velge Amadores, men ingen treff - valgte så alle mål og fikk opp 18 mulige reisemål/hoteller på GC i julen for oss 4+2 ...noen reiser for rundt 40 000,-, resten lå stort sett mellom 60 - 110 000,- for en uke! :shock: Selvsagt noe all inclusive, men lell - jeg er i allefall IKKE fremmed for å sjekke andre mulige reisemål når vi snakker slike priser ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no