Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dyreparken i mai?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 23:12   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Dyreparken i mai?

Ungene har så lyst på en tur til Kristiansand dyrepark til sommeren. Det passer en smule dårlig med tanke på termin i begynnelsen av juli.
Derfor har jeg tenkt litt på å reise i slutten av mai. Noen som har vært der og kan si noe om hva som er åpent osv. ?
Hva med overnatting ? Vi er 5 stk. og har ganske stramt budsjett.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:14   #2
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Du får i alle fall ganske rimelig overnatting i Kardemommeby i første halvdel av mai. Ungene hadde "graduation-tur" dit siste året i barnehagen, og det var rimelig - uten at jeg husker akkurat prisen. I helgene er alt åpent i mai (mener jeg), og det kan være ganske fint å være der utenom juli... :understatement:

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:17   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Her finner du hva som er åpent når.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:18   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Det er VELDIG V E L D I G mye bedre å være der i mai enn i juli. Jeg gjentar: VELDIG.
Jeg tror alle attraksjoner går for fullt i slutten av mai.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:24   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Høres veldig bra ut !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:44   #6
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Jeg har vært der i begynnelsen av april, og det var også OK. Mai tror jeg er helt supert. Slå opp på nettsidene til Dyreparken, tror det er mye sesonginfo der.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:50   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Mai er en super tid - nå har jo vi parken rett borti svingen, og er der hele tiden, foruten nettopp i høysesongen. April, mai, slutten av august, september og desember er igrunnen den aller beste tiden ...og alle søndager med vaffelstua!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 23:55   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Mai er en kjempefin tin å dra i dyreparken på.
Ikke for mye folk, og jeg mener det meste skal være oppe da.
Vi var der ofte utenom sesong da vi bodde sørafor. MYE bedre enn å være der i fellesferien!!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 09:53   #9
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyreparken i mai ?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er VELDIG V E L D I G mye bedre å være der i mai enn i juli. Jeg gjentar: VELDIG.
Jeg tror alle attraksjoner går for fullt i slutten av mai.

Jeg kan bare signere Maximillia.

Jeg er i Dyreparken hver sommer med mine barn. Men aldri mer om jeg reiser inn i høysesong. Jeg har ei datter som er rullestolbruker, og Dyreparken er enkelte steder dårlig tilrettelagt for funksjonshemmede. Og når det KRYR av folk så er det nesten håpløst å få mye glede av parken midt i høysesongen.

Mai, eller begynnelsen av juni er super. Da får man opplevd mye mer. Men minuset med å reise utenom høysesong er jo at ikke alt er åpent.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 10:07   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyreparken i mai?

Vi var der i mai i fjor, og det var fantastisk! Slutten av mai, mener jeg å huske. Det var ikke alt som var åpent. F.ek. var tømmerrenna bare åpen i helgene. Det var heller ingen show i Kardemomme by, men det var fint og stille og rolig der, og bakeren var åpen. Alle dyrene var tilgjengelige, og en del barne-attraksjoner. Vi var der flere dager, og fikk med oss tivoli-tingene på søndagen og "sparte" dyrene til mandagen. Vi bodde i campinghytte rett utenfor inngangen, men kunne godt ha bodd i Kardemomme by.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no