Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva går gjennom hodet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-23, 08:46   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva går gjennom hodet?

Jeg vet at jeg nå er i kategorien "gretten og gammel". Men sånn er det bare.

Men kan noen hjelpe meg å forstå hva som pågår inni hodet i følgende situasjon:

Det er rushtid om morgenen. Det er stappfullt på bussen. Veldig mange står og de står som sild i tønne. Du har gått på på starten av ruta og har derfor fått sitteplass til både deg selv og sekken din. I HVILKEN VERDEN TILLATER DU DEG Å BLI SUR NÅR NOEN VENNLIG BER OM Å FÅ SITTE PÅ DEN PLASSEN SOM SEKKEN DIN OPPTAR?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 08:51   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Overraskende mange er slik. Jeg var vitne til på flytoget nylig at 3 ulike single personer hadde brukt setet ved siden av til egen bagasje. Alle tre nektet å flytte på bagasjen på en vennlig oppfordring fra en pappa med en ung datter. Til slutt ble pappaen litt bestemt og 2 av de uheldige flyttet bagasjen sin, ikke uten gruffing.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:20   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Jeg vet folk har en tendens til å prøve å forstå og unnskylde, og foreslå at de kan jo ha helseutfordringer som gjør at det å ha sekken på setet ved siden av er en absolutt nødvendighet for de skal ha muligheten til å reise med offentlig transport. Og det er en absolutt aktverdig holdning, men av og til kan man konkludere med at enkelte er rett og slett bare er dust også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:24   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.734
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Jeg bare satte meg ned i en sånn setting, dama blikket meg...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:27   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Enkelte folk er bare dust.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:38   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg vet folk har en tendens til å prøve å forstå og unnskylde, og foreslå at de kan jo ha helseutfordringer som gjør at det å ha sekken på setet ved siden av er en absolutt nødvendighet for de skal ha muligheten til å reise med offentlig transport. Og det er en absolutt aktverdig holdning, men av og til kan man konkludere med at enkelte er rett og slett bare er dust også.

Enig i dette. Jeg er en tilsynelatende frisk, ung kvinne som trenger sitteplass på kollektivtransport. Såkalt "usynlig syk" (som er et begrep jeg får oppkast i munnen av). Har måttet lære meg å leve med at folk synes jeg er en dritt.

Tenker også at det faktisk ikke gjør noe om den du ber flytte sekken blir sur. Folk er sure hele tiden, det går greit.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:45   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Jeg skjønner heller ikke hva sånne folk tenker. Jeg bruker gjerne et dobbeltsete aleine jeg altså, men ikke om det er fullt omkring meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:48   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Tenker også at det faktisk ikke gjør noe om den du ber flytte sekken blir sur. Folk er sure hele tiden, det går greit.

Det har du jammen rett i. Jeg bruker noen ganger litt for mye energi på å bekymre meg for hva folk tenker.

Perssonen i dag var forøvrig en gutt i slutten av tenårene/starten av 20-årene med en virkelig bare middels stor sekk som helt uproblematisk fikk god plass på fanget hans da jeg først tok meg den frihet å spørre om å få bruke plassen. Jeg bør egentlig leve helt greit med hva han eventuelt tenker om meg. (Jeg tenker nå i hvert fall "mitt" om han.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 09:52   #9
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Det er ganske utrolig hvor korttenkte og egoistiske voksne folk kan være (jeg har mer tålmodighet med tenåringer, der er det tross alt en hjerne under ombygging). Det er helt vanlig at folk har sekken/veska på setet, eller blir sittende ytterst på en treseter slik at det er vanskelig å sette seg på det midterste setet, uansett hvor fullt t-banen eller toget er.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:05   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Jeg tror noen blir flaue eller forulempet uansett hvis man ber dem endre adferd. Jeg lar meg forundre over slik oppførsel selv. Har mang en gang bedt folk flytte vesker eller satt meg nesten oppå og bedt dem ta den bort.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:14   #11
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Folk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:22   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Det er sikkert de samme folka som står til venstre i rulletrappa, og som blir skikkelig hmpf! når jeg sier unnskyld og vil forbi. Kjøre mot kjøreretningen i parkeringshus gjør de sikkert også. :fordomsfull:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:25   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Her har byen, i noen dager nå, vært invadert av klin like menn i alderen 35-55, med blå dresser, vannkjemmet hår og ID-kort i snor rundt halsen. Jeg vet ikke hva det er med dem, men noe er det. Mine fordommer sier meg at disse vanligvis bare kjører bil, så det er derfor de ikke vet hvordan man oppfører seg på buss, og heller ikke kjenner til konseptet "sykkelvei med fortau". De går stadig i grupper og svimer midt i sykkelveien, i hele bredden, selv om det er et tomt fortau på siden, systemet er godt skiltet, og det er i tillegg malt en diger sykkel midt på asfalten. For så å bli forundret over å måtte flytte seg når det kommer sykler midt i mot. Og i går stod en slik gruppe på ca fem ID-kortbærende blådresser og snakket sammen rett innenfor døra til Rema1000 på Torvet, så de sperret for både stabelen med handlekurver og svingporten inn i butikken. De så ikke ut som om de hadde tenkt seg verken videre inn i, eller ut av butikken, og de hadde ingen handleposer i hendene. Så det er mulig konseptet matbutikk også er litt gåtefullt. De kan også komme fra verdensrommet, for de ser egentlig litt malplassert ut uansett hvor de er, og er som sagt mistenkelig like.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-08-23 kl 10:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:31   #14
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Herlig My er det ikke nor shipping hos dere denne uken ?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:33   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Herlig My er det ikke nor shipping hos dere denne uken ?

Nor shipping eller Aquanor, tror det er annenhvert år, og jeg vet ikke forskjellen. Ett av dem er det i alle fall, og min sykkelvei til jobb går forbi adkomsten til venuen for arrangementet (de tyter opp bak Ilakirka). I tillegg er det for øyeblikket rigget for en eller annen slags "innovasjonsfestival", med store telt på torget, mulig noen hører til der også.

De skiller seg i alle fall kraftig ut fra forrige ukes togakledte, gladbrisne og småforvirrede studenter på fadderuke.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-08-23 kl 12:43.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:36   #16
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her har byen, i noen dager nå, vært invadert av klin like menn i alderen 35-55, med blå dresser, vannkjemmet hår og ID-kort i snor rundt halsen. Jeg vet ikke hva det er med dem, men noe er det (... )De kan også komme fra verdensrommet, for de ser egentlig litt malplassert ut uansett hvor de er, og er som sagt mistenkelig like.

Aquanor-messa, de er her for å diskutere lakse-skatten, de drar nok tilbake til verdensrommet i dag

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:36   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er sikkert de samme folka som står til venstre i rulletrappa, og som blir skikkelig hmpf! når jeg sier unnskyld og vil forbi.

Her må jeg ile til og forsvare folk som ikke er fra Oslo. De aner ikke om denne reglen og fettern min med familie som var på "storbybesøk" i sommer ble veldig overrasket over at folk hadde sett så rart på dem.

Jeg tar jo sånne rulletrapper hver dag, og det er stor forskjell på atferden i starten og slutten av august.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:42   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Aquanor-messa, de er her for å diskutere lakse-skatten, de drar nok tilbake til verdensrommet i dag

Mulig de også diskuterer boligprisene i Sveits...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 10:46   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Elsker Mys blådressaliens!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 11:04   #20
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva går gjennom hodet?

Det er rett og slett ikke lett å ferdes ute blant folk. Jeg syns også at folk var betraktelig verre å ha med å gjøre i det offentlige rom rett etter pandemien, men det kan selvsagt komme av at ingen av oss hadde særlig trening lenger. De andre hadde glemt at man ikke ser på film med lyd på når man er utenfor huset sitt, og jeg hadde glemt at folk er idioter og ikke noe å hisse seg opp over.

Tipper disse bagasjefolka er barna til de som blir sure hvis man påpeker at de snakker høylytt i stillevogn på tog.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no