Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 10:29   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

http://www.astarte-education.com/

Noen sitat:

"Vi i vet at det er et kurslokalet som venter på oss. Det har bare ikke funnet oss ennå."

"Vi i lærer deg hvordan du kan få tak i dine egne sannheter ved å speile deg selv i andre gjennom readinger, healing, krystaller og berøring."

"Engler er noe vi mennesker har til felles"

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:44   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

:rar:
Dette er ikke noe for meg, men de som driver med det klarer sikkert å overbevise de som trrenger det i sin hverdag.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:47   #3
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Sitat:

har utdannet meg ved Holistisk Akademi hvor jeg lærte å systematisere sanseintrykkene til å lese andre og gjennom hestene lærte jeg å kommunisere med dyrene på et dypere nivå.




(Jadda ja. Jeg er bare arrogant, og misunnelig på henne )

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:47   #4
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

jajjamensann.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:47   #5
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:52   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg ble liksom ikke så overrasket jeg Hun har da vært temmelig alternativ i flere år synes jeg.

(Ser for meg Ari Behn som gjesssssssssssssteforelsssssssssser)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:54   #7
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Saken ligger som hovedoppslag på NRK akkurat nå. Så enten har det bikket helt for henne, eller så har noen laget en så god spøk at den også har narret NRK.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:57   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha tilbyr engle- og healingkurs

Tråd nummer to om dette emnet. http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=19697

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:59   #9
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Grøss og gru.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:08   #10
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Märtha tilbyr engle- og healingkurs

Jeg syns det er flott at hun står frem med det hun tror på.

Nå kjenner ikke jeg prinsessen, men antar at det vil være nok av de som vil håne/mobbe henne for dette enn omvendt. Jeg beundrer henne for at hun tør å stå for det hun tror på, uansett hva andre måtte syns og mene.

Så er det sikkert mange som tror på dette og vil nyte godt av hennes kurs.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:21   #11
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Saken ligger som hovedoppslag på NRK akkurat nå. Så enten har det bikket helt for henne, eller så har noen laget en så god spøk at den også har narret NRK.

Tror ikke det har "bikket for henne".

Märtha har flagget sine alternative interesser i mange år.

er ikke spesielt opptatt av engler, men synes dette er storrtet, jeg.
Ja til mangfold - nei til søvndyssende ensartethet.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:24   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Søvndyssende kan man vel ikke kalle det. Jeg synes hun framstår som ravgal og blottet for evnen til sammenhengende tenkning. Men jeg skjønner at jeg ikke er i målgruppa, akkurat.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:29   #13
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Søvndyssende kan man vel ikke kalle det. Jeg synes hun framstår som ravgal og blottet for evnen til sammenhengende tenkning. Men jeg skjønner at jeg ikke er i målgruppa, akkurat.

ENSARTETHET er søvndyssende - det kan vi kanskje være enig i.

At ikke engleskurs er for alle, det er sikkert, men at det er noe for Märtha, må vel være helt greit?

Folk er ikke riv, ruskende gale om de har et åndelig syn på tilværelsen, altså...

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:29   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes hun framstår som ravgal og blottet for evnen til sammenhengende tenkning. Men jeg skjønner at jeg ikke er i målgruppa, akkurat.

Jeg slenger meg på den.

Det står på vgnett at slottet bekrefter at hun skal starte disse kursene, så det er nok ikke noen spøk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:39   #15
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg synes det utrolig tøft av Martha å stå frem på denne måten. At det alternative får et så profilert ansikt er positivt for utviklingen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:47   #16
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor folk blåser slikt veldig opp?

Hvis jeg skal plukke dette fra hverandre, så har vi mennesker en godt utviklet intuisjon. Vi kan lese andres kroppsspråk og alt etter hvor mye tilstede vi er og følger med, så kan vi lese veldig mye ut fra både kroppsspråk og ansiktstuttrykk, osv. At noen kaller det engler er jo greit og naturlig i og med at religion er en del av kulturen. Andre igjen kaller det hjelpere (og visualiserer noen personer som denne kunnskapen blir knyttet ti), mens andre kaller det guddommelig hjelp, andre intuisjon, mens andre rett og slett ikke kaller det noen ting, det bare er sånn, - det kalles å vie noe oppmerksomhet, -reflektere osv. Hva man enn kaller det, så er det nok endel mennesker som trenger å slappe av, puste litt og klare å vie oppmerksomheten sin i nuet og til det som skjer inni seg og rundt seg og å finne sin indre sannhet og sånn. Så får man jo kalle det hva man vil da. Jeg tror ikke noen er gal fordi man bruker engle-navnelappen på dette. (Og når det gjelder rosenmetoden som hun er utdannet innen, - så er det jo ikke noen hemmelighet at følelser lagrer seg i kroppen, så jeg finner ikke det så underlig heller.)

Jeg synes hun er tøff som tør å stå frem som så pass alternativ, og jeg vil si at kongeparet står frem som veldig ok mennesker i denne sammenhengen. Jeg har tro på at de fleste andre konger og dronninger ville sett på dette som en stor skandale og avvist det, og prøvd å nekte henne å gjøre det osv.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:58   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg ler mest av overskriften på denne tråden. Knallbra! Det er lenge siden jeg har sett noen prate om bøffing. *mimre-mimre*

Jeg vet om interessene til prinsessen, men må innrømme at jeg synes at hun drar det litt langt med tanke på hvordan dette påvirker kongefamilien. Nå er jo jeg i utgangspunktet imot monarki da, sånn at folk kan sysle med hva de måtte ønske og gifte seg med hvem de vil. Så sånn egentlig må jeg vel si at jeg synes det er flott at hun dyrker interessene sine.

Finnes virkelig engler i alle religioner, slik det står beskrevet på den hjemmesiden? *domm*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:58   #18
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Søvndyssende kan man vel ikke kalle det. Jeg synes hun framstår som ravgal og blottet for evnen til sammenhengende tenkning. Men jeg skjønner at jeg ikke er i målgruppa, akkurat.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:03   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

(Ser for meg Ari Behn som gjesssssssssssssteforelsssssssssser)

ååå... Da vurderer jeg faktisk å være med på en slik forelesning jeg også... Jeg skal gifte meg med ham når han er ferdig med hun kona han er sammen med nå. Marte eller hva hun nå heter...
:vil også sammenlignes med en lysfontene:


Klapp på skulderen til Märtha for at hun står fram og gjør det hun tror på.
Det er helt klart ikke noe for meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:04   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Hun er visst synsk også.

Javel, javel.... Det er ganske spesielt, det må innrømmes. Vi har nok gått glipp av mye spennende på alternativmessen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
engleskole, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no