Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-07, 21:14   #101
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Og man kan lære å skape himmelske mirakler i eget liv, glem ikke det. Det må da være verdt minst 12 000.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 21:18   #102
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det er mange som representerer landet sitt på verre måter en Märtha synes jeg. Jeg tror ikke at folk rundt omkring i verden tror alle nordmenn har samme syn på engler som prinsessen pga dette.

Er vel ikke bedre med prinser som er på fylla og graver strippere både her og der heller, som vi ser titt og ofte av i mediene fra andre land

Jeg synes det vitner om et Norge og et kongehus som tør være litt annerledes , og det liker jeg.
Tror forøvrig ikke dette vil ha noe å si for broderen, vår kommende konge.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Monarki eller ikke monarki. Jeg synes det hadde vært skremmende om prinsessen måtte legge bånd på seg i forhold til hva hun tror på og vil gjøre med livet bare av hensyn til sin kongelige familie. Det med kongens bekjennelsesplikt i grunnloven er også en ting som jeg er fullstendig i mot.
At jeg synes det virker som en sær retning Märtha har valgt har i grunnen lite med saken å gjøre.
Märtha er født inn i rollen som prinsesse og hun kan ikke velge bort sitt opphav.
Å være kritisk er legitimt. Å hetse andre er lavmåls.

At troende av alle slag blir stemplet som mindre intelligente eller som mennesker med manglende kritisk sans er ikke så uvanlig. Hvis noen liker å felle slike dommer over andre mennesker så sier det mer om dem selv. Å kritisere utsagn er greit, men jeg liker dårlig å lese teite kommentarer om innavl og andre ting som stempler mennesker.
Det minner meg om holdninger fra tidlig i forrige århundre som jeg slettes ikke håper vinner fram i et pluralistisk samfunn.

Jeg humrer bittelitt på sidelinjen, men syns Märtha er en tøff dame, så da slenger jeg meg helst på Guniss og Hattifnattens betraktninger.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 21:18   #103
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Tja, for 12.000 spenn i halvåret skal jeg vel alltids klare å lære deg å strikke varme votter.


__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 21:23   #104
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skrulle-prinsessen.

Endelig et innlegg jeg kan signere.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 21:35   #105
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Syntes ordbruken på siden er helt enorm. Himmelskemirakler og gudommelighet ol. Jeesses! Det er blir litt for mye bare.

Skulle likt å gå der et halvår jeg. Bare sånn for å sjekke om jeg føler meg himmelsk etterpå.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 22:46   #106
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Syns Prinsessa er tøff jeg som "tør" gå ut med sine evner på denne måten!

Hadde det vært meg som hadde startet med noe sånt ville det aldri vært nevnt med et ord i media!! Ikke det at jeg snakker med engler, men jeg har mange fine samtaler med min avdøde far!

Vet egentlig ikke helt hva jeg syns om denne saken jeg eller om jeg i det helt tatt orker å syns noe om den........Veit ihvertfall hva som kommer på forsida til VG imorgen!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:16   #107
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Syntes ordbruken på siden er helt enorm. Himmelskemirakler og gudommelighet ol. Jeesses! Det er blir litt for mye bare.

Skulle likt å gå der et halvår jeg. Bare sånn for å sjekke om jeg føler meg himmelsk etterpå.

Pastill! DET var en god idé! Vi ser på det som et FP-prosjekt - send en ordentlig skeptiker på englekusrs, og se hva som skjer!

Jeg er med på kronerulling for å sponse!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:28   #108
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Jeg synes Hennes forhenværende Kongelige Høyhet ser ut til å mangle 2 rosiner på en fruktkake, for å oversette et yndet uttrykk. Det synes jeg forsåvidt om hennes kollega Elisabeth, fhv. skipsmekanikerassistent også.

Jeg har ingen problemer med å uttale meg offentlig om en person som bruker sin offentlighet for alt den er verdt. Hvem pokker hadde betalt 12 lapper for å gå på engleskole uten et tøtsj av glamour? (hvem pokker gjør det nå?)

Ja til republikk! Dumbledore som president!


...

Jeg er midt i HP7 og er fremdeles overbevist om at D er i live, så ikke våg å spoile noe!:truer:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:29   #109
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Å reagere med en smule vantro når noen påstår at engler eksisterer og kan snakkes med og healing og jording og speiling og slikt er vel ikke jantelov akkurat? Det er vel mer... ja, vantro? For det ER vel ikke akkurat dagligdags allmennkunnskap at det er slik det er (kristendom og tro og slikt er mer "innkjørt" for å si det litt lettvint)

Sett at det var Siv Jensen som stod fram og sa dette. Da hadde vi sittet der med haka nedpå knærne alle sammen. Og vært akkurat like vantro, uten at det hadde så veldig mye med jantelov å gjøre.

Jeg respekterer hennes valg og evnt tro,
men jeg kan allikevel være skeptisk og vantro til det hun gjør og sier.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Heller en sprø tronarving uten makt enn president Siv J med makt

:enig:

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Da er vi flere.



Jeg er ikke enig. Jeg synes virkelig de skulle ha gjort sitt aller beste for å stoppe henne i dette her. Nekte henne, hvis mulig. Folk må få tro på hva de vil for meg, selvfølgelig må de det, men prinsessen representerer på mange måter Norge, selv om hun har sagt fra seg tittelen Kongelig høyhet aldri så mye. Dette betyr for meg at Norge og nordmenn fremstår på en måte som jeg overhodet ikke er komfortabel med å assosieres med. Så jeg synes definitivt at Slottet burde ha stoppet dette her.

Jeg har en tante som har holdt på med dette i mer enn tyve år. Det har ikke bare vært positivt for familien og langt mindre for henne.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes ikke prins Harry er schtilig heller. Dog er det forskjell på en ung, enslig prins på fylla og en voksen og etablert prinsesse som formidler englekontakt.

:enig:

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:32   #110
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Hvorfor er det verre med kongebarn som er opptatt av åndelighet enn kongebarn som ustanselig driter seg ut i fylla?

Jeg dømmer ikke den jevne engelskmann utifra hva prins Harry har gjort i det siste, altså.
Er det noen andre som gjør det?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes ikke prins Harry er schtilig heller. Dog er det forskjell på en ung, enslig prins på fylla og en voksen og etablert prinsesse som formidler englekontakt.

Monsoon svarte vel om trent det jeg hadde tenkt å svare. Det er stor forskjell på en guttunge som fortsatt er slyngelalderen og en voksen tobarnsmor som er nærmere 40 enn 30. Hadde hun kommet med dette for 20 år siden så ville jeg bare ha humret litt for meg selv og glemt det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:53   #111
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg klarer ikke helt å engasjere meg, merker jeg. Om prinsessen tar ekstrajobber som Tupperwarekonsulent kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er ikke spesielt opptatt av kongehuset.

Kan ikke annet en å signere denne.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 23:57   #112
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

og en voksen tobarnsmor som er nærmere 40 enn 30. .



Er også av edel 71 årgang, og langt fra nærmere 40 en 30....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 00:09   #113
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Og man kan lære å skape himmelske mirakler i eget liv, glem ikke det. Det må da være verdt minst 12 000.

Kan man få dem på tube også tror du? Eller i pilleform? *lukrativ bijobb søkes*

JEG VIL HA REPUBLIKK! NÅ!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 00:15   #114
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Monsoon svarte vel om trent det jeg hadde tenkt å svare. Det er stor forskjell på en guttunge som fortsatt er slyngelalderen og en voksen tobarnsmor som er nærmere 40 enn 30. Hadde hun kommet med dette for 20 år siden så ville jeg bare ha humret litt for meg selv og glemt det.

Så et åndelig livssyn kan kun aksepteres som et tegn på ungdommelig overmot og når man er blitt ordentlig voksen så vet man bedre?!

Hjelp.

Synes det er temmelig forstemmende at dette blir ansett som en skandale som kommer til å skade hele det norske folk.

Er dette et tegn på at jeg er blitt gammel? At mine "jevnadrende" ikke lenger er åpne og tolerante men forsteinede fossiler som vil at alt skal være som det alltid har vært - og om noen stikker tåa utenfor A4 formatet så er det SKANDALE!

Gud hjelpe meg.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 00:28   #115
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Pastill! DET var en god idé! Vi ser på det som et FP-prosjekt - send en ordentlig skeptiker på englekusrs, og se hva som skjer!

Jeg er med på kronerulling for å sponse!


Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 00:29   #116
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinse

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er med deg der et halvår på prosjekt jeg altså!
Så kan vi sitte å rå-fnise sammen i timene

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 00:55   #117
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Så et åndelig livssyn kan kun aksepteres som et tegn på ungdommelig overmot og når man er blitt ordentlig voksen så vet man bedre?!

Kall det gjerne åndelig om du vil, men reaksjonene er vel omtrent som jeg forventet og som jeg synes det fortjener.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 00:59   #118
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for pr

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jeg er med deg der et halvår på prosjekt jeg altså!
Så kan vi sitte å rå-fnise sammen i timene



Klassebøllene.

Tror du Martha er streng?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 01:04   #119
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for pr

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.



Klassebøllene.

Tror du Martha er streng?

Sikkert! Hun tar nok og denger de på første rekke i hodet med lysfontenen sin.

Darth Vader style. "May the horse be with you."

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 01:08   #120
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over fo

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.



Klassebøllene.

Tror du Martha er streng?


Vi ruler den klassen ja!


Ref. Missa er hun, så vi bør nok sitte lenger bak enn første rekke.
Men bøllene sitter jo bakerst!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
engleskole, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no