Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-17, 21:17   #281
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.045
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg googla zombiecow og kommer aldri mer til å få sove

Jeg måtte gjøre det samme, og noe av det første jeg så var en sliten ku i toppen av et tre... Jeg må vel innrømme at DEN ikke tar nattesøvnen min helt.
Men et par av de andre bildene ...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 21:20   #282
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg googlet også zombiecow men var snill nok til ikke å lime det inn i denne tråden.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 21:34   #283
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.979
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vil bare forsikre meg om at alle dere som skal flykte, faktisk flykter sørover
Sørover er det fint, varmt vær og godt klima! Flykt sørover!!!

Er du gal???? Det er nordover jeg har hus med bekk og hager i hagen. At det er for langt unna til at vi kan rekke fram før jeg blir knerta betyr ikke noe.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:07   #284
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er utstyrt med ekstremt dårlig overlevelsesinnstinkt, så min plan er å legge meg ned for å dø.

Det er ingenting som stresser meg mer enn sånne "verdens undergang"-filmer, der hovedpersonene gjør ALT for å overleve, og løper som gale fra ene dødsfella til den andre. Det er helt greit for meg å stryke med først, det er jo ikke sånn at jeg sitter i evigheten og kjenner på at jeg går glipp av noe, mens dere sykler i gang aggregatene deres og destillerer urin, eller hva som er planen.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har en venninne som allerede i barndommen demonstrerte relativt dårlige fighteregenskaper. Hun ble så stresset av faren for å bli tikket under tikken, at hun bare la seg rett ned på bakken. Kanskje hun dør før meg.

Må ikkje finne på å gi meg ein skummel sjukdom, for eg legger meg heller ned for å dø enn å lide (eller det andre kallar å kjempe tappert eller noko).



Me har fjorten flasker vin, nitten flasker konjakk, par-tre liter smuglarsprit frå 80-talet, mengder av hermetisk mais og gamle julekaker. Og eg har bestilt 100 glowsticks frå Ebay. Me burde klare oss.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:27   #285
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Hvis det er sprit man skal ha så ligger vi tynt an.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:35   #286
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis det er sprit man skal ha så ligger vi tynt an.

Drikke, desinfisere, fyre med, men viktigaste av alt nødhjelp for å holde humøret oppe. Rai Rai.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:43   #287
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Nå har jeg vel allerede lagt inn et ganske tydelig hint om at sprit ikke skal bli noe problem. Har greit med sukker, ved og vann, men må hamstret litt mer gjær, så er vi i gang. Etterhvert som sukkeret tar slutt, kan man alltids bruke frukt, poteter, eller hva som helst annet man kommer over. Det der skal gå helt fint.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:47   #288
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Altså - me har mykje alkohol ståande berre fordi me drikker altfor lite, sjølvsagt. Og mannen sparar på alt. Alt. Også 30 år gamal smuglarsprit. Og ei diger krukke med 10-øringar. Og 15 par utslitte joggesko. Legg til samlemani på konjakk.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:49   #289
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.138
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg husker ikke hvem på FP som alltid har juleselskap, men jeg drar ihvertfall dit.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 22:56   #290
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg husker ikke hvem på FP som alltid har juleselskap, men jeg drar ihvertfall dit.

Knerten!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 23:00   #291
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.138
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Det kan jo tenkes Knerten ordner apokalypsestæsj til andre også? Jeg føler meg ihvertfall trygg på at jeg og mine er velkomne.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 00:19   #292
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Skal man ikke kjøre rundt i enellerannen hjemmemodifisert bil, gjerne med noen forsterkninger her og der?
Da føler jeg at jeg er godt i gang, to biler med fullbur, litt trim og nesten strake rør, burde ikke ta så lang tid å montere noe plog-lignende i fronten, ferdig bulket er de også.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 08:12   #293
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.979
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Du må ha noe på taket slik at jeg kan sitte der med rifla og skyte zombiene mens de ennå er på god avstand. Jeg må bare skaffe meg rifle og trene bittelitt først.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 09:05   #294
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg kan ikke så mye om zombier, men kan man skyte dem med vanlig rifle? I så fall trur jeg det er trygt å dra til svigerfar, han har et utvalg våpen også. (Hvis han har like variert våpenlager som verksted har han ratt trifidgevær også. Hvis ikke får vi forsyne oss fra fabrikken.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 09:35   #295
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Drikke, desinfisere, fyre med, men viktigaste av alt nødhjelp for å holde humøret oppe. Rai Rai.

Masse sprit er viktig når man må amputere bein som zombie har bitt i, drikke for bedøvelse.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 09:41   #296
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Barnehageplass i zombiesikker barnehage?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 10:19   #297
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.503
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 11:49   #298
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du må ha noe på taket slik at jeg kan sitte der med rifla og skyte zombiene mens de ennå er på god avstand. Jeg må bare skaffe meg rifle og trene bittelitt først.

Null stress, å sveise fast stolfester og firepunkt sele på taket er jo gjort på en snau halvtime, så det er bare å begynne å trene!
Team Tulling Zombiekillers i farta!

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 13:16   #299
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.979
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Null stress, å sveise fast stolfester og firepunkt sele på taket er jo gjort på en snau halvtime, så det er bare å begynne å trene!
Team Tulling Zombiekillers i farta!

Flott. Fant forresten ut jeg har tilgang til rifle og ammo, så det er bare treningen som mangler. JIHA!

Kan jeg trene med rifla fra hagen og ned mot de tullingene som kjører for fort på veien nedenfor tro?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 13:28   #300
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Flott. Fant forresten ut jeg har tilgang til rifle og ammo, så det er bare treningen som mangler. JIHA!

Kan jeg trene med rifla fra hagen og ned mot de tullingene som kjører for fort på veien nedenfor tro?

Hvis apokalypsen er i gang? Ja.
Ellers tror jeg ikke det er noen god idè, selv om jeg skjønner at det frister.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no