Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-17, 10:27   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Han har tumfet dette frem i egen stortingsgruppe, ingen ønsker det, og så ligger det likevel an til at det blir sånn, bare fordi han så veldig gjerne vil??


Er Stortinget en barnehage eller hva??? Kan man stoppe dette på noen måte??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:28   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Flaut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:30   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

La dette være en livslærdom for oss alle: Sutrestemme funker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:34   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Vektstangen deres er visst at KrF "ødelegger" så kommer de med et ENDA verre forslag til Riksrevisor. (Anundsen)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:37   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg kjenner at jeg bryr meg fint lite om hvorvidt Riksrevisoren kommer fra Frp eller ikke. Derimot synes jeg det er helt katastrofe hvis Carl I. Hagen havner i Nobelkomiteen, så jeg håper at KrF klarer å gjøre akkurat det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:41   #6
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg mistenker at de gjør det på trass, siden alle de andre partiene har bedt dem om å la være.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:42   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Jeg tror Maves teori er riktigst, faktisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:43   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Det er ikke til å tro. En ting er at han er fullstendig personlig uegnet. Men det er jo et spørsmål om øynene som ser.

Det utrolige er at de ikke fatter og forstår at Nobelkomiteen allerede sliter nok med at den blir knyttet til Stortinget og den norske stat, fordi det sitter tidligere politikere der. Vi kan ikke ha et medlem av Nobelkomiteen som også kan møte i Stortinget. Det undergraver komiteens kredibilitet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:49   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Det er ikke til å tro. En ting er at han er fullstendig personlig uegnet. Men det er jo et spørsmål om øynene som ser.

Det utrolige er at de ikke fatter og forstår at Nobelkomiteen allerede sliter nok med at den blir knyttet til Stortinget og den norske stat, fordi det sitter tidligere politikere der. Vi kan ikke ha et medlem av Nobelkomiteen som også kan møte i Stortinget. Det undergraver komiteens kredibilitet.

Akkurat som om FrP bryr seg om det. De driter jo i fred og sånt uansett og mange av deres representanter har vel ikke skjult veldig godt at de synes fredsprisen er tull og tøys. Jeg mistenker at Hagen ønsker å ødelegge hele prisens kredibilitet fordi fred ødelegger for våpenindustrien eller noe sånt.

Pessimistisk og vrangbrillete hilsen fra Strå

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 10:58   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Hagen vil ha denne fordi han syns det er skikkelig staselig, rett og slett. Han er en snobb.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:07   #11
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Men er dette bestemt? Jeg har ikke fulgt allverdens med, men jeg mener jeg leste en plass at stortinget kan stoppe dette og velge en annen. Jeg er ellers enig i at det er en katastrofe om han havner der.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:10   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

La dette være en livslærdom for oss alle: Sutrestemme funker.

Han fikk ikke bli stortingspresident. Enda han sutret ganske mye over det også. Så det er vel kanskje derfor han mener at han bør få noe igjen for sutringa si nå?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:10   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Det er visst en mange tiår lang tradisjon for at partiene får nominere sin kandidat "fritt", og hvem som får fremme kandidat er avhengig av størrelsen på stortingsgruppen.

Og så blander ikke Stortinget seg inn i hvem partiet selv velger. Men de KAN bryte tradisjonen, altså, det er bare en veldig høy kostnad på det, sånn med tanke på andre forhandlinger og samhandling.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:11   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Han fikk ikke bli stortingspresident. Enda han sutret ganske mye over det også. Så det er vel kanskje derfor han mener at han bør få noe igjen for sutringa si nå?

Ja, jeg tror virkelig han mener han har "fortjent" litt stas og heder og ære. Han trodde jo oppriktig at Oslofolk ville ha ham som ordfører også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 11:43   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

:peker på presidenten i USA:
Alt er visst mulig for tiden.

Jeg har kapitulert.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 12:15   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

FRP lener seg jo sterkt på hvordan amerikanerne gjør ting, og henter gjerne inspirasjon derifra. Der er det jo vanlig at endel verv, som noen ambassadørposter, er stasposter. Jeg tror Frp ønsker mer av slikt. De ønsker nok i større grad å lede Norge som et slags politisk kongerike, der politikerne er adelen, og venner av regjeringen får stasjobber de kan sole seg i glansen fra. Begrepet armlengdes avstand skjønner de ikke, og hvis de gjør det så tror de det betyr mer politisk styring og mindre fagfellevurdering.

Jeg syns på INGEN måte Hagen fortjener dette, han har basert hele sitt politiske liv på løgn og splittelse, og er ikke Nobelprisarbeid verdig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 12:22   #17
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjenner at jeg bryr meg fint lite om hvorvidt Riksrevisoren kommer fra Frp eller ikke. Derimot synes jeg det er helt katastrofe hvis Carl I. Hagen havner i Nobelkomiteen, så jeg håper at KrF klarer å gjøre akkurat det.

Helt enig med deg. La dem true med å ødelegge for Riksrevisor-jobben. Bare slipp ham ikke inn i Nobelkomiteen. Dette vil ha en dårlig effekt på Norges internasjonale anseelse.

Nå ser jeg at Hagen har tenkt å trekke seg fra plassen sin som vara. Jeg håper virkelig ikke at dette stopper opposisjonen til å komme med motkandidat.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 12:40   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Det er da ikke LOV å trekke seg fra Stortinget??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 13:12   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hagen vil ha denne fordi han syns det er skikkelig staselig, rett og slett. Han er en snobb.

Det tror jeg også er grunnen

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-17, 13:40   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er da ikke LOV å trekke seg fra Stortinget??

Trodde ikke jeg heller.
Samtidig er det fint om han ofrer plassen sin på tinget, OG mister nobelkomite. To fluer i en smekk, og ut med ham.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no