Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

LilleRosins kreative tråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 14:03   #41
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Åh, den grønne ble utrolig fin!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 19:58   #42
tess1
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 208
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Kjempefine klær du lager. Den grønne var bare nydelig

tess1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 20:25   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Lekker, LR!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 19:52   #44
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Bøyer meg i støvet for Rosinen!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 20:47   #45
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Så flink du er. Jeg er SÅ misunnelig på dere som kan å sy.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 10:15   #46
Lille Blomst
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 112
Lille Blomst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Så mye fint!! Tror jeg må finne frem symaskina mi igjen jeg også. Jeg må da få til å lage noe!?

__________________
Storesøster 2005 Mellomstemann 2007 Lillesøster 2008

Lille Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 14:52   #47
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Naima's design er en aldeles fantastisk side til inspirasjon for sydamer in spe. Hun har lagd en del kjoler som er veldig søte, og så relativt enkle ut. Så jeg prøvde meg på en i samme stil.

Bortsett fra at det var aldeles skvett umulig å få lagt opp ermene på en pen måte - hvordan i alle dager får man lagt opp et uelastisk stoff med buet kant slik at det blir fint - er jeg rimelig fornøyd. Jeg er så heldig å ha mange prøvekaniner i familien, så denne kjolen skal niesen min få i bursdagsgave.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 16:46   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.461
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Sikker på at det ikke er omvendt - alle prøvekaninene er heldige som har Tante Rosin som er så flink å sy?
Jeg er råimponert!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:37   #49
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Jeg digger den.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 17:42   #50
Prilla
Superduperaktiv
 
Prilla sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 554
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Den grønne velour kjolen likte jeg veldig godt!! Skjønn hun jenta inni også!

Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:03   #51
Toad
Aim to be inspired
 
Toad sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 8
Toad har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Kjempefine klær du lager!! Må få frem symaskinen her også tror jeg. Øvelse gjør mester, eller noe i den duren. Noen som har tips til bra og billig stoffbutikk i Oslo?

__________________
________________________________________
Stolt mamma til Søtnos mai 09 og Godklump mai 11
Toad er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 21:57   #52
tess1
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 208
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Kjempefin kjole

tess1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 21:21   #53
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Jeg elsker Naimakjolen din!!! Den ble bærre lækker!!!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 13:47   #54
emma-li
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 88
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

naima kjolen din er knall flott.

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 16:11   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Du er knallflink, Rosina!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 17:24   #56
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Takk for skryt! Det er veldig hyggelig.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 18:37   #57
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd



Mitt andre Naimaforsøk, nå i str. 86. Denne ble jeg veldig fornøyd med! Jeg har fått tips fra Shamu på hvordan jeg kan sy ermene - vrengsy dem. Det kom etter at denne ble lagd, så her har jeg brukt skråbånd for å slippe alle bulkene man får ved å legge opp buede hjørner.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 19:21   #58
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Du er helt vilt flink!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 20:46   #59
tess1
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 208
tess1 er litt kultess1 er litt kul
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Kjempefine kjoler...

tess1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:07   #60
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lillerosin sin kreative tråd

Den var fantastisk Rosin!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no