Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bruker du fredagskvelden til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-20, 19:47   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Hva bruker du fredagskvelden til?

Ja, hva skal du gjøre i kveld? Eller eventuelt, hva gjorde du i kveld?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 19:48   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Jeg skal sitte i sofaen med pledd. Se TV, iPad, drikke Pepsi Max og spise sjokolade.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 19:56   #3
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Etter å ha vasket huset og ordnet med balkong, potter og plantekasser tidligere i dag skal jeg lage pasta Alfredo og drikke vin. Tror jeg kanskje skal se et program på NRK.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 19:58   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Ser film og spiser popcorn. Fast tradisjon.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:00   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Har lyst å drikke vin, men har ikke. Da blir det nok popcorn og tv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:05   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Akkurat nå er jeg tacomett og og -trøtt, etter hvert skal det legges et par barn og så blir det nok serie og tv med mannen, som det som oftest blir. Lørdagen er fast filmdag med snart niåringen, men fredag er ganske så daff. Aller mest er jeg skikkelig glad for at det bare er fredag, for det føles som langt uti helgen, og så er det ikke det!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:06   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Dersom jeg ikke sovner når jeg legger minstemor og sover til jeg legger meg. Så skal jeg enten jobbe eller rømme inn i sims ne liten stund før jeg legger eng tidlig. Våken en del i natt og veldig trøtt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:13   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Mannen har nettopp gått ut en tur og jeg planlegger vin, strikketøy og Netflix

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:24   #9
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Jeg har bakt nøttebunn, og nå er det lydbok og strikking. Og litt surfing etter info om hvor jeg kan se en dokumentar. Skal en liten luftetur med hunden.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:28   #10
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Ukehandler etter jobb. (Pleier å gjøre det før jeg henter unger, men nå når mannen har hjemmekontor, handler vi sammen, mens ungene er aleine hjemme en time. ) Rydder bort mat, mannen lager pizza. (Evt. gaming med ungene, klimpring på gitar, rydding eller vannskift på akvariet mens vi venter på mat.) Mat i 18-/19-tida. Av og til ser vi Beat for beat eller noe med ungene etterpå, eller en film, om det ikke blir for seint. Ungene legger seg i 20-tida og leser på senga en time. Hvis mannen legger, klemmer jeg inn litt yoga, og evt en vannerunde i hagen (i sommerhalvåret). Gullrekke/serie/film etterpå, mens jeg spiser meg svimmel på smågodt og potetgull. Strikketøy til om jeg orker. Besvimer i seng alt for seint. I dag er planen yoga, TV og strikking.

Fredagene mine er hellige, jeg elsker krim og godteri og at det endelig er stille i Teams.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:35   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Jeg skriver på to eksamensoppgaver. Snart kommer eldste for å gjøre matte samme med meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:36   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Jeg skal se noen episoder av Sherlock, spise franske sjokoladetrøfler og drikke Red Bull.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:40   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Nå har vi spist taco og ser film med ungene. Etterpå blir det kanskje noe spill eller noe før de legger seg i 21-tiden. De får se litt på nettbrett på senga om fredager og lørdager... Da ender jeg enten dypt ned i godstolen med film på tv og Pepsi Max i glasset (og sjokolade ) eller så havner jeg i senga med en serie på Viaplay/Netflix, før jeg slukner.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:42   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Ungene og jeg har pizza/popcorn/PlayStation-kveld. Det innebærer at jeg ligger og kikker på at tenåringene lærer lillesøs å spille Little Big Planet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:43   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Jeg sitter i sofaen med pledd, hund, joggebukse, Pepsi Max og Netflix. Funderer på å lese en bok etterhvert, eventuelt ta tidlig kvelden. Spennende liv.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 20:54   #16
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Spise reker og drikke hvitvin. Rusle en tur rundt vannet utenfor sommerhuset i Stavanger.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 21:15   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Ohh, jeg har jo vin.
Så vin, sofa og skjerm.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 21:15   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Spist takeaway pizza og jobber på huset. Vi plater vegger på det nye kjøkkenet. Kjøkkenet står allerede i garasjen, men alt annet er forsinket, så her er det bare jobbe hele kvelden og helga. Vurderer innom et vennepar borti gata her og ta et glass vin før leggetid og ta med alle fargeprøvene til veggen her så jeg kan få litt innspill.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 21:19   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Har akkurat gått noen runder på stuegulvet med overtrøtt baby i bæresjal () mens jeg har hjulpet-ish mannen med pedagogikk-eksamen. Nå sitter jeg i sofaen med sovende baby i bæresjal ( ) og vurderer om jeg tør å strekke meg etter colaen eller om det er bedre å tørste ihjel for å unngå å vekke babyen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 21:20   #20
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Fast fredagsrutine. Taco i 19-draget. Tv og godteri etterpå. Senga før 23.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no