Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-20, 17:09   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Gleder meg til å kunne klemme folk, særlig mamma! Det blir fint å kunne gjøre ting sammen igjen med venner og familie i stedet for med bare mine to barn. Smågodt blir fint å kunne spise. Flere butikker her selger det enda, men ingen av oss har lyst å kjøpe det i disse tider.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 19:38   #82
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Vi spiste smågodt i går :deler:

Tenker at største smittefaren forbundet med smågodt er vel håndtaket på spadene man bruker å forsyne seg med. Men vi spritet hender både før og etter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 21:10   #83
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg gleder meg veldig til å kunne besøke mamma eller få henne på besøk og klemme henne. Vi har ikke sett henne siden jul, og det er skikkelig dritt akkurat nå at hun bor i Bergen og vi på Østlandet.

Det er mange andre ting, men det er nok den absolutt viktigste.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 22:27   #84
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

1. Å se ungene leke og le sammen med venner
2. Å sitte i kantina på jobb, spise og skravle og drikke kaffe med kolleger
3. Normal sosial omgang med venner

Dette! Og som Ingling å treffe moren min igjen.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 22:58   #85
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

1. Å dra til «hytta» på Kreta. Sol hver dag og deilig gresk mat

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 23:08   #86
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Dette! Og som Ingling å treffe moren min igjen.

Jeg synes ikke jeg treffer andre enn Mutter'n om dagen, så jeg gleder meg til å treffe andre og til å treffe venninna mi og gi henne bursdagsklemmen hun skulle fått i dag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 23:24   #87
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Akkurat nå gleder jeg meg til å treffes en gjeng venninner, drikke oss fantebrisne og snakke skit.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-20, 23:53   #88
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Jeg klarer faktisk ikke å komme på en eneste spesifikk ting
Jo - dusj+badstu på treningssenteret, det savner jeg.

Men ting går liksom så fint og vi har det bra. Men jeg tror det jeg gleder meg mest til er å ikke ha det "sånn". Jeg er ikke vant til å være en grubler, og jeg føler at dette her gjør meg til en sånn corona-minutt-for-minutt-tenker. Så det gleder jeg meg til å slippe fri fra.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 09:55   #89
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Tenker at største smittefaren forbundet med smågodt er vel håndtaket på spadene man bruker å forsyne seg med. Men vi spritet hender både før og etter.

Vel... https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=sm%C3%A5godt%2Bslikker+p%C3%A5+skjeen

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 10:03   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

1. Å dra til «hytta» på Kreta. Sol hver dag og deilig gresk mat

Vi har også tilgang på "hytte" på Kreta, og lurer fælt på når vi får mulighet til å besøke den igjen. Akkurat nå må kretere søke i en app for å få gå ut med hunden, så det er ganske mye strengere enn her.

Hvis de holder stengt i hele sommer, og så åpner når sommerferien er over, så tar jeg høstferie på Kreta (ikke i selve høstferien for da er den opptatt med annen slekt). Er det noe jeg har bevist for meg selv de siste ukene, så er det at jeg evner å jobbe på hjemmekontor. Så om det hjemmekontoret ligger i suburbia eller på Kreta håper jeg at sjefen kan se litt gjennom fingrene med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 10:03   #91
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Heldigvis bor jeg langt derfra, og drar generelt aldri på harryhandel.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 10:07   #92
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg mest til når verden er "normal" igjen?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis de holder stengt i hele sommer, og så åpner når sommerferien er over, så tar jeg høstferie på Kreta (ikke i selve høstferien for da er den opptatt med annen slekt). Er det noe jeg har bevist for meg selv de siste ukene, så er det at jeg evner å jobbe på hjemmekontor. Så om det hjemmekontoret ligger i suburbia eller på Kreta håper jeg at sjefen kan se litt gjennom fingrene med.

Skulle gjerne hatt hytte nå for mulighet til hjemmekontor og hjemmeskole litt borte fra heimen. Hjemmeskole fungerer sånn tålelig, men hjemmekontor fungerer veldig bra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no