Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere lagt på dere i denne tiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-20, 09:27   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg strutser og veier meg ikke. Jeg trenger ikke nok en bekymring og irritasjonsmoment. Det får jeg ta senere.

Jeg er også litt her. Har trent hver dag denne måneden og forsøker også å holde hverdagsaktiviteten på samme nivå som før, men det blir litt mer godteri - og også litt feitere mat fordi mannen lager mer middag. Til hverdags er det jeg som lager mat, med noe bistand fra ungene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:31   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg har bedrevet slanking en god stund. Dette gikk i stå pga humper i veien som heter Livet, en god stund før korona. Men da korona pluss påske kom gikk det helt skeis og kiloene rant inn. Hadde det vært like enkelt å ta av som å legge på... Så nå må det strammes inn igjen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:34   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, men jeg har heller ikke gått ned noe for å si det sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:34   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja, men nå har jeg tatt tak.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:35   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Men jeg veier meg ikke. Jeg bare kjenner det på buksene mine at de ikke er trangere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:37   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Helt sikkert. Ikke veid og sjekket, men jeg rører meg nesten ikke og spiser mye snop og potetgull. Må ta meg sammen når vi har spist opp etter påske. Og komme igang med litt gåturer eller noe sånt. Luft og dagslys og bevegelse.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:38   #27
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja. Knekkebrød i ovnen as we speak.
Plutselig kom det 3 kg på gitt. De skal av igjen.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:38   #28
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja. Har blitt en del ekstra god mat og godteri. Men nå er skapene helt skrapet for all usunn mat, så hvis jeg holder meg hard og ikke kjøper noe, så er det heller ikke noe snop å spise.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:39   #29
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, spiser ikke mer eller annerledes enn vanlig, og aktivitetsnivået har heller økt enn gått ned. Det er blitt noen flere løpe- og gåturer, sikkert en kompensasjon for sosial isolasjon.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:40   #30
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja.

Jeg medisinerer meg selv med sjokolade og snop. Det pleier jeg forsåvidt å gjøre, jeg pleier bare ikke å ha så mye tilgjengelig tid til å gjøre det på.

Selv om jeg er ute på en eller annen slags tur alle dager, så tror jeg ikke det veier opp for at hverdagsaktiviteten plutselig er helt på null. En vanlig jobbedag kunne jeg komme opp i 8000 skritt bare ved å ha vært på jobb og fulgt opp unger og alt det vanlige. I hjemmetilværelsen tror jeg fint jeg klarer å holde meg på under 1000 skritt hver dag. Det er ikke langt til verken kontor, bad eller kjøleskap.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 09:46   #31
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg strutser og veier meg ikke.



Ja, jeg har lagt på meg, men mye av grunnen er at jeg ble operert rett for alt stengte ned og dermed har måttet være i ro/ligge i 3-4 uker. Har akkurat tatt opp igjen litt mer normal aktivitet.

Jeg er for øvrig en Struts og veier meg aldri. Men kjenner det på klærne.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 10:49   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, men jeg holder veldig fast på hverdags-kostholdet ellers legger jeg utrolig fort på meg (korona eller ei).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:01   #33
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Totalt så har jeg gått ned. Begynte med lavkarbo noen uker før korona kom og har greid å fortsette med det.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:01   #34
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, har ikke det. Jeg blir helt koko av å leve uten å omgås mennesker normalt, så jeg forsøker å kompensere med å gå og gå og gå. Matlysten går litt opp og ned, i starten spiste jeg mye godis, men nå har jeg egentlig ikke lyst på verken godis eller mat.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:06   #35
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, jeg synes dette er en veldig vanskelig periode og har gått ned. Jeg trives hjemme, men mistrives med å ikke se folk på jobb osv. Savner så veldig at alt var som før, og det hadde jeg ikke trodd. Men det viser seg at jeg er ekstremt avhengig av noen rutiner for å ha det bra.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:09   #36
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:27   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg har vel stått stille. Som er plagsomt, siden jeg var i gang med å gå ned. Det har blitt vare surr med mat, og jeg sliter med å komme meg ut, jeg som gikk tur to timer til dagen før dette. Jeg MÅ skjerpe meg, men sliter. Det sitter kun i hodet. Jeg gikk tur møkk alene før, i alt slags vær, så det er bare en mental greie. Jeg kunne jo glatt gått tur fire timer nå som jeg er 50% permittert. Men neida.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:32   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Yr.no sier at jeg skal bli mer aktiv fra og med fredag.

Først nesten fire uker i full isolasjon, uten lov til å gå utenfor døra, deretter kontinuerlig drittvær, har ikke hjulpet på den fysiske aktiviteten akkurat.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:41   #39
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja. Orker ikke veie meg engang. Har mistet helt treningslysten - og for meg er det ganske krise, trening er vanligvis min store lidenskap. Trener noe hver dag for det, men ikke så mye som jeg burde. Spiser altfor mye mat og snacks, samt drikker vin.

Prøver å finne motivasjonen for å ta meg sammen, men vanskselig når det ikke er noe å se fram til.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 11:54   #40
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja, det har jeg. Buksa som trengte belte trenger ikke belte lenger. Jeg har ikke vekt, beltet snakker et språk jeg forstår. Beltet er dårlig på motivering, så det snakker litt enspråklig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no