Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-20, 22:31   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

For 10.klassingen sin del håper jeg at det drøyer så lenge at lærerene ikke får muligheten til å komme med det prøveraset jeg er redd for at de kan komme med om de starter for tidlig. #egoist

Har de ikke prøver og innleveringer nå, da?

Har nabo som går i 10. nå. Moren sa at hun har hatt mye disse ukene. Det samme har min i 9.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:32   #22
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har de ikke prøver og innleveringer nå, da?

Har nabo som går i 10. nå. Moren sa at hun har hatt mye disse ukene. Det samme har min i 9.

En del innleveringer, men ingen prøver så langt. Ingen karakterer på innleveringene da, kun kommentarer.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:38   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

En del innleveringer, men ingen prøver så langt. Ingen karakterer på innleveringene da, kun kommentarer.

Det er jo litt rart? Pleier de få karakterer på innleveringene?

De kan neppe rekke mye prøver om det blir skole først langt uti mai.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 22:40   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg tror de tenker fagdager for 10. klasse hos oss. Ikke massevis av prøver. De har ting de får ulike vurderinger på nå.

Vi skal ha fagdager i Mat og helse og musikk for mine 9. klassinger. Ellers stresser vi ikke så mye med karakterer i de andre fagene deres.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-20, 23:41   #25
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg har avgangselev på både ungdomsskole og videregående så jeg håper de får noen uker sammen før sommerferien så de får avsluttet på en skikkelig måte.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 08:14   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg håper veldig, veldig at ungdomsskolen får noen uker på skolen før de går ut i to måneder ferie som også i hovedsak skal foregå hjemme /med avstand.

Jeg tror ikke 15åringen min skjønner og merker det selv, men jeg ser at han visner litt for hver uke. Han har 2 venninner han treffer for å gå tur/henge ute med innimellom, men det har vært utrolig kaldt og vått i Trøndelag, så det har ikke vært så mye. Jeg tror han vil ha veldig godt av noen uker som kan minne om vanlig hverdag før ferien.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 08:18   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Om de ikke åpner før 1. juni er det jo nesten ikke noe vits i det hele tatt Tilbake på skolen for å ønske god sommer....

Jeg håper virkelig jeg får tre uker med mine tiendeklassinger. Det er veldig viktig for oss alle å avslutte på ordentlig vi.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

For 10.klassingen sin del håper jeg at det drøyer så lenge at lærerene ikke får muligheten til å komme med det prøveraset jeg er redd for at de kan komme med om de starter for tidlig. #egoist

Vi har vurderinger som vanlig, så noe prøveras kommer ikke. Fra meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 08:26   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg tror de tenker fagdager for 10. klasse hos oss. Ikke massevis av prøver. De har ting de får ulike vurderinger på nå.

Vi skal ha fagdager i Mat og helse og musikk for mine 9. klassinger. Ellers stresser vi ikke så mye med karakterer i de andre fagene deres.

Hva er en fagdag? Jeg antar dere jobber med ett fag en dag, men kan du si litt mer? Gir dere karakterer?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:23   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg håper inderlig jeg får treffe vgs-elevene mine før sommeren, om ikke annet enn for å forsikre meg at det går greit med dem. Frykter at det ryker, men håper på det beste.

Jeg kjenner meg dessuten ikke igjen i "bare sosialisering de siste ukene"-tankegangen, hos oss har vi vanlig timeplan frem til nest siste skoledag og vanligvis eksamener den siste uka.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:38   #30
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg tror det er en vits.
10. trinn og vgs-elever får noen uker sammen for de skilles for alltid, og jeg tror det blir utrolig godt for alle ungdommene at de får se hverandre igjen og får er skikkelig avslutning på skoleåret. Om ikke det blir så mye fag og læring, så er det viktig for det sosiale, den psykiske helsen og en følelse av normalitet.
Litt er bedre enn ingenting.

Det tror jeg også. Jeg har en 7.klassing som skal over på ungdomsskolen fra høsten. Selv om de fleste klassekameratene fortsetter på samme skole, blir det nye klassesammensetninger, noen forsvinner til Wang og KG osv. Det blir fint for dem å få en felles avslutning på 7 år sammen.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:40   #31
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg har avgangselev på både ungdomsskole og videregående så jeg håper de får noen uker sammen før sommerferien så de får avsluttet på en skikkelig måte.

Jeg tenker det samme for 7.klassingen min. De fleste har gått sammen i 7 år, mange også i barnehagen, og fra høsten skal de splittes og blandes med mange andre på en stor ungdomsskole.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:42   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Hva er en fagdag? Jeg antar dere jobber med ett fag en dag, men kan du si litt mer? Gir dere karakterer?

Da jobbes det med et fag hele dagen ja. Hvordan det legges opp er jo ulikt. Men i Mat og helse feks så vil det jo være å se de jobbe praktisk etter alle disse ukene med teori. Samme med musikk. Sånn som det er nå så blir det jo ikke en hel dag sånn sett, men at man rullerer eller noe sånt. Det blir sikkert satt karakterer. Men jeg skal ikke ha noe med det å gjøre, jeg har ikke avgangsfag i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:52   #33
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg har avgangselev på både ungdomsskole og videregående så jeg håper de får noen uker sammen før sommerferien så de får avsluttet på en skikkelig måte.

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg tenker det samme for 7.klassingen min. De fleste har gått sammen i 7 år, mange også i barnehagen, og fra høsten skal de splittes og blandes med mange andre på en stor ungdomsskole.


Vi har avsluttere på både barneskole, ungdomsskole og VG3 i hus. Jeg håper virkelig de alle får komme tilbake på skolen og ha en avslutning sammen med medelevene. Jeg føler imidlertid aller mest på tredjeklassingen. Alt ryker i år og til høsten er de spredd for alle vinder.

Nå håper jeg vi snart kan si som Danmark at avgangselever må prioriteres og at eksamen er viktig. Jeg er medlem av Lektorlaget og i disse dager har jeg virkelig skjønt hvorfor jeg aldri kunne vært medlem av Utdanningsforbundet. Dessverre er det Utdanningsforbundet som er størst og blir hørt i media. Lektorlaget har vært tydlige på at de ønsker at muntlig eksamen skal avholdes. Jeg heier på dem, og jeg håper vi lar VG3 snart komme tilbake på skolen.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 10:18   #34
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg tror de høyere klassetrinnene kan komme igang fort når beskjeden kommer - nesten over natta. Veilederen er kommet, så skolene jobber allerede med den for å organisere opplæringen på best mulig måte. Det vil ligge klart når de får klarsignal fra regjeringen.

Nå legger jo veilederen uansett nesten ingen føringer for ungdomsskolen og vgs, så på skoler der ledelsen ikke har sunn fornuft kan jeg se for meg at de starter opp med lik organisering som før stengingen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:05   #35
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg har store problemer med å forstå hvordan de skal løse det med areal, og nok folk når det åpner for mellomtrinnet. Det er jo ikke ledige rom, så å måtte dele 2-3-4 klasser i to, hvor i alle dager skal de gjøre av den ene klassen?
Og hvem skal ha den klassen? Det er jo bare en lærer i hver klasse, resten er assistenter og spes.ped.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:10   #36
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg tippet først 18 mai. Men etter regjeringens utspill i går tror jeg det blir før. Og at det skjer fra en dag til en annen.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:46   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg håper yrkesfageleven min i det minste snart kan få ha verksteddagene sine. Regner vel med at det blir regionale forskjeller? Man skulle tro det var enklere å åpne en ungdomsskole med hundre elever på bygda, enn en VGS i Oslo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:48   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg håper yrkesfageleven min i det minste snart kan få ha verksteddagene sine. Regner vel med at det blir regionale forskjeller? Man skulle tro det var enklere å åpne en ungdomsskole med hundre elever på bygda, enn en VGS i Oslo.

De skal vel igang på mandag over alt? Min yrkesfagelev skal i hvert fall begynne på mandag, men han er 2. klassing da. Det har kanskje noe å si.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:51   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

De skal vel igang på mandag over alt? Min yrkesfagelev skal i hvert fall begynne på mandag, men han er 2. klassing da. Det har kanskje noe å si.

Ja, førsteklassingene slipper ikke inn ennå. (Jeg er veldig enig i at andreklassingene prioriteres.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 12:09   #40
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tipper dere resten av skoletrinnene åpner?

Jeg har egentlig hele tida sagt 4. mai hele tida, men tror nå at det kan bli litt senere. Tror de er igang før mai er over, ihvertfall.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no