Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Adventskalendergave på jobb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-20, 10:21   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Adventskalendergave på jobb

Trenger hjelp med noen idéer. Hadde jeg husket det før så hadde det vært enklere....
Vi har en adventskalender på jobb. Frivillig selvsagt. Ingen satt pris, men uskrevet max 50-100 kr.
Vi er bare damer, alder 25-60 år. Tenkte jeg muligens kunne lage noe enkelt spiselig, men siden det trekkes hvem som får, vil jeg unngå noen ting.
Ei har cøliaki, ei tåler ikke nøtter, ei spiser ikke godteri og ei tror jeg ikke spiser svin (tror hun likevel var med på kalenderen i fjor, men husker ikke)

Så må det selvsagt ikke ta for lang tid... Alle må ikke ha klart til 1. des, men noen må jo...

Jeg har en del epler etter innhøsting i høst. Kanskje noe av dem? Litt skrukkete er de, men god på smak fortsatt.

Eller noe tips på noe jeg kan kjøpe?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 10:30   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advdntskalendergave på jobb

Hjemmelaget eplemos er jo nydelig, om du vil lage noe av eplene. Eventuelt tørkete epleskiver.

Til sånne julekalendere synes jeg aller at det er hyggelig å kjøpe julepynt. Man risikerer selvsagt at det ikke passer i stil, men det er jo alltid en risiko.

Eventuelt lys eller servietter. Det brukes jo opp.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 10:41   #3
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventskalendergave på jobb

Jeg har forelsket meg i et tips som kom i en annen tråd, nemlig Askepottsgåte snakkeboble fra Halden fengsel.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 10:43   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalendergave på jobb

Julepynt ja. Kan du hekle? Jeg fikk et par slike en gang, det ble jeg veldig glad for. Jeg kan ikke hekle selv, men tror ikke det tar lang tid for dem som kan det.

Eller kjøp noen billige hvite kubbelys, og lag julemotiv på dem med decoupage fra juleservietter. Pakk inn i blank cellofan. Enkelt, og blir veldig fint.

Spiselig synes jeg hørtes litt vanskelig ut, med de kriteriene der.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 10:48   #5
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Adventskalendergave på jobb

Fine snakkebobler, men spørs om jeg får i tide.
Hekler ikke, men strikker. Dessverre har jeg allerede for mange strikkeprosjekt jeg må bli ferdig med til jul.

Men kanskje rett og slett eplemos i et fint glass. Tror de er litt rare å lage eplechips av nå. Vanskelig å lage tynne, fine skiver når de er skrukkete.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 11:12   #6
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalendergave på jobb

Jeg hadde for eksempel kjøpt et julekrus og en pakke servietter.

Når jeg leverer spiselig til julekalenderen på jobben vår har jeg kjøpt Anthon Berg-konfekt på Jula.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-20, 11:52   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventskalendergave på jobb

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg har forelsket meg i et tips som kom i en annen tråd, nemlig Askepottsgåte snakkeboble fra Halden fengsel.

Tusen takk for genialt tips, nå ble det bestilt venninnegave + gave til exen til sambo.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no