Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Slette blogginnlegg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 14:57   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slette blogginnlegg?

Hvis jeg sletter blogginnlegg (mine), går det an å få de fjernet helt? Eller vil tittelen alltid henge igjen? Hva med kommentarene?

Eller kan jeg be en modde gå inn og fjerne helt de innlegg som jeg har slettet?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 14:58   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

De vil fjernes, men moderatorer kan fortsatt se de. Du kan be en admin om å slette dem helt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 20:49   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Hva er forskjellen mellom "slett innlegg" og "fysisk fjern innlegg"?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 22:52   #4
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva er forskjellen mellom "slett innlegg" og "fysisk fjern innlegg"?

Aha, så vanlige moderatorer kan også hardslettte blogginnlegg, jeg hadde ikke lagt merke til det. («fysisk fjern innlegg» er vel fullstendig sletting, ikke tilgjengelig for vanlige brukere.)


Sist redigert av torsk : 18-05-09 kl 23:04.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 23:19   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Aha, så vanlige moderatorer kan også hardslettte blogginnlegg, jeg hadde ikke lagt merke til det. («fysisk fjern innlegg» er vel fullstendig sletting, ikke tilgjengelig for vanlige brukere.)

Har du ikke gjort resarchen din og testet?

Moderatorer kan "hardslette", men det er ikke noe vi gjør uten videre. Om en bruker sletter blogginnlegget sitt så er det borte for alle lesere, men du har fortsatt muligheten til å lese innlegg og kommentarer, eller gjenopprette.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 23:23   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Har du ikke gjort resarchen din og testet?

Moderatorer kan "hardslette", men det er ikke noe vi gjør uten videre. Om en bruker sletter blogginnlegget sitt så er det borte for alle lesere, men du har fortsatt muligheten til å lese innlegg og kommentarer, eller gjenopprette.

Nei, akkurat blogginnlegg trodde jeg det var bare admins som kunne hardslette. Sløvt av meg.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 11:00   #7
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Jeg har ryddet litt på lageret i thesalongen og har en uoversiktlig haug på søppelbøtta mi. Spørsmål:

1. Hvorfor kan ikke bloggerne hardslette innlegg selv?

2. Kan det hende at modder som kjeder seg på jobb en dag finner ut at de skal tømme søppelbøttene for bloggerne eller skjer det kun på oppfordring fra bloggeier?

3. Kan man be om å få enkeltinnlegg hardslettet eller er det "tømme hele bøtta eller intet"?

4. Og er det noen begrensning på hvor mange blogginnlegg man kan ha (og teller i tilfelle søppelbøtta med)? Jeg har visst kommet til fem hundre nå.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 11:20   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Hardslette er å slette uten angremulighet. Fysisk slette er å knuse disken de lå på tenker jeg. :kan data:

  Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 11:37   #9
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Ja, det forklarer jo i tilfelle hvorfor bloggerne ikke kan slette selv. :har slegge, men vet ikke hvor serveren står:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 12:03   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Du kan eventuelt gjøre som meg. Gå inn og endre innlegget. Fjerne innholdet og sette tittelen til (...) da kan ikke moddene heller lese gamle "slettede" innlegg.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 12:04   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

2. Kan det hende at modder som kjeder seg på jobb en dag finner ut at de skal tømme søppelbøttene for bloggerne eller skjer det kun på oppfordring fra bloggeier?

Nei til første delen. Ja til siste delen. Dessuten kjeder vi oss aldri.

3. Kan man be om å få enkeltinnlegg hardslettet eller er det "tømme hele bøtta eller intet"?

Det går an å slette enkeltinnlegg, ja. Jeg tror faktisk ikke at man kan slette på noen annen måte.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 12:10   #12
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette blogginnlegg?

Gaia, jeg var ikke redd for at moddene skulle lese gamle innlegg, jeg ville bare bli kvitt den uhorvelige mengden søppel. :liker Orden og System: Men jeg har tenkt en dag jeg kjeder meg () å gå gjennom alle og se om jeg kanskje skal be om å få fjernet noen og kanskje publisere noen igjen også. Men da trenger jeg ikke være redd for at noen blir borte uten at jeg vet det, i hvert fall.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no