Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-13, 00:13   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Mannen og jeg har hatt et stritt år og har muligens muligheter for en ukes avspasering og barnevakt på nyåret. Vanligvis liker vi opplevelsesferier, men denne gang trenger vi ro og fred. (Et minimum av opplevelsesmuligheter er likevel kjekt, hilsen Rastløs. Det vil være en bonus om jeg orker å slappe av i flere timer. Jeg trenger det.) Det er også kjekt om vi kan unngå for mange barnefamilier på akkurat denne turen...

Vel. Storby utgår. Jeg orker rett og slett ikke. Jeg hadde ikke hatt ro i baken. Varme og sol høres forlokkende ut. Vi vil helst fra direkte fra Stavanger. Charterselskapene flyr til Tenerife, Lanzarote og Gran Canaria. Las Palmas har flotte billige hoteller. Men vi har vært en del på Gran Canaria. Flott øy, vakre turer i fjellene, men det er litt btdt, liksom.

Det ser ut som Kanariøyene må være svaret. Men er det andre muligheter? Rutefly kan sjekkes, men charterturene kan vi få svært billig. Som i 3200 for begge på firestjerners hotell!

Noen ideer? Forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:16   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Mine foreldre tar med seg min yngste til Tenerife i feb. De fikk rimelig tur hos Star Tour pga plutselig tilbud (hun abonnerer på tilbudene).

Florida blir for langt vekk for dere tenker jeg. Karibien for dyrt og for langt vekk.

Mine foreldre liker forresten Nerja i Spania svært godt. De har vært der mange ganger og skal igjen i april. Da flyr de til Malaga og tar buss ca en time derfra. Siste natten overnatter de ofte i Malaga. Nerja har ikke så mye turister, hyggelige restauranter og er en liten fiskerlandsby.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:19   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine foreldre tar med seg min yngste til Tenerife i feb. De fikk rimelig tur hos Star Tour pga plutselig tilbud (hun abonnerer på tilbudene).

Hvordan er været da? Det kan være litt ustabilt der, kan det ikke?

Jeg drømmer om å fly kortere, for eksempel til Middelhavet, men det er ikke varmt nok, tror jeg. Ikke engang om jeg legger godviljen til...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:22   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Usikker. De har vært der før noen ganger, januar, og alltid hatt det varmt. De reiser helt i starten av feb denne gangen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:27   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Gibraltar synes jeg høres spennende ut!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:44   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Vi reiser på en ukes voksenferie i februar, til Orlando. Jeg satser på litt sol, shopping og mye avslapning. Så lenge vi bare er voksne som reiser, så synes jeg ikke Orlando er for langt unna for en uke.

Middelhavet på nyåret er neppe spesielt varmt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:44   #7
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Ikke akkurat direkte, men jeg foreslår Dubai. Både sol, varme, strender og opplevelser.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 00:50   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Sør-Afrika?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 08:30   #9
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Madeira, heller ikke direkte, må muligens om Oslo. Utrolig vakker natur, mange fine urmuligheter, behagelig temperatur på noenogtjue grader.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 08:35   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Sørsiden på Tenerife er ganske værstabilt, men ikke fryktelig spennende. værstabiliteten i det området varierer og de mer spennende delene av øya er mer usikre værmessig.

Vet ikke hvordan La Gomera er i forhold til værstabilitet, men jeg har hørt mye bra om den øya som reisemål. Bare en liten båttur unna Tenerife og man kommer vekk fra hordene. Spennende natur skal det også være.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 09:09   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

La Gomera! Det er en perle av en øy og den ligger en fergetur unna Tenerife. Jeg har vært der to ganger og kan anbefale den på det varmeste hvis dere vil vekk fra hordene. Det er vilt og vakkert der, maten er nydelig og stemningen er utrolig laid back.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 09:38   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Tusen takk for svar!

Dubai, Orlando og Sør-Afrika frister ikke, dessverre. Altfor langt. Jeg synes egrntlig Kanari også er litt langt akkurat nå. :sliten: Madeira har jeg vært på. Fin øy, absolutt aktuelt, men kun direktefly om sommeren.

Vi skal på tur i sommer også, så jeg vil ikke bruke masse penger i februar.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 10:09   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Hvis jeg først skal til Orlando, sør-Afrika eller Dubai, MÅ jeg ha mer enn en uke. Ikke midt pga tidsforskjellen. (Ja, Florida, da.) Og så vil jeg gjerne oppleve litt når jeg er der. Akkurat nå kjente jeg at jeg fikk spenninger i nakken bare av tanken...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 10:24   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

La Gomera! Det er en perle av en øy og den ligger en fergetur unna Tenerife. Jeg har vært der to ganger og kan anbefale den på det varmeste hvis dere vil vekk fra hordene. Det er vilt og vakkert der, maten er nydelig og stemningen er utrolig laid back.

Er det muligheter for solseng i februar?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 14:07   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis jeg først skal til Orlando, sør-Afrika eller Dubai, MÅ jeg ha mer enn en uke. Ikke midt pga tidsforskjellen. (Ja, Florida, da.) Og så vil jeg gjerne oppleve litt når jeg er der. Akkurat nå kjente jeg at jeg fikk spenninger i nakken bare av tanken...

Vi har vært, og skal definitivt på flere turer til Orlando enn denne, så jeg kjenner at for denne uken er det helt greit å ikke oppleve noe. Det er bare en god anledning til grei temperatur og god shopping. Vi var tre uker på samme sted for noen år siden, og jeg synes faktisk det er greit å reise et sted vi har vært før når vi bare skal være en uke. Det går lite tid vekk i å orientere seg. Vi kjenner området godt.

Men den fordelen har man jo ikke om man ikke har vært der før... Vi tar nok en ny treukerstur før minsten begynner på skolen. Han var bare 1 år sist.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 14:18   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gibraltar synes jeg høres spennende ut!

Gibraltar er virkelig ikke spennende. En dag der er absolutt maks!!
Nerja er et fint sted, men ingen sydentemperatur der nå.

Jeg ville nok gått for Kanariøyene eller Dubai nå på vinteren.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 14:22   #17
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Jeg har bare vært på Kanariøyene én gang, og det var i januar. Det var nitrist værmessig (15-16 grader), så hvis garantert varme var viktig for meg, ville jeg valgt et annet sted.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 14:27   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg har bare vært på Kanariøyene én gang, og det var i januar. Det var nitrist værmessig (15-16 grader), så hvis garantert varme var viktig for meg, ville jeg valgt et annet sted.

Det som er litt spesielt med Kanariøyene er at været kan variere veldig fra sted til sted og noen steder er mer ustabile enn andre.
Sørsiden på Tenerife og gran Canaria er vel av det mest stabile igjen tror ikke man finner steder med kortere reisetid som er mer stabile i februar.

Jordan er nok mer stabilt, men heller ikke helt sikkert når det gjelder temperatur.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 18:49   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Kapp Verde? Ser hvertfall flott ut! Tror nok du må belage deg på ut av Middelhavet, hvis du skal ha solseng, dessverre.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 20:06   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslappende ferie for mannen og meg. Varme ønskes, muligheter for opplevelser

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg har bare vært på Kanariøyene én gang, og det var i januar. Det var nitrist værmessig (15-16 grader), så hvis garantert varme var viktig for meg, ville jeg valgt et annet sted.

Jeg har vært på sørkysten av Gran Canaria (og i Las Palmas) msnge ganger om vinteren. Har alltid badet og solt meg. OMG. "Solt meg" ble til "solgt meg"!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no