Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-13, 22:10   #41
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Oi så vanskelig å skulle velge bare ett! Men hvis jeg må velge blir det U2 - The Joshua Tree

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 13:05   #42
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Ett favorittalbum? En absurd tanke i seg selv, men skal jeg velge ett, så blir det dette:


(Kilde: youtube.com)





(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


My Dying Bride, Turn Loose the Swans. Antakelig det jeg har hørt flest ganger gjennom årene, det har holdt meg selskap i mange mørke kvelder. 20 år i år!

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018

Sist redigert av Kjøkkenskriveren : 21-03-13 kl 13:11.
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 13:09   #43
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Pink Flyd "The Wall"

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 14:43   #44
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Dire straits "Brothers in arms"

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 10:19   #45
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Ett favorittalbum? En absurd tanke i seg selv, men skal jeg velge ett, så blir det dette:


(Kilde: youtube.com)





(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


My Dying Bride, Turn Loose the Swans. Antakelig det jeg har hørt flest ganger gjennom årene, det har holdt meg selskap i mange mørke kvelder. 20 år i år!

Fantastisk!

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 11:16   #46
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det er jo så mange, mange fantastiske album der ute!
Men jeg tror nok at Guns'n'Roses' "Appetite for Destruction" scorer svært, svært høyt på den lista hos meg. En bunnsolid klassiker av et album, så ekte og rått og så definerende for en hel sjanger og epoke, og som attpåtil består av låter som tåler gjenhør i 2013, rett og slett fordi det er sabla godt håndtverk involvert.



Jeg må bare si meg enig i denne!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-13, 11:19   #47
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt favorittalbum gjennom tidene?

The Pixies: Surfer Rosa

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no