Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sanger på hjernen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 23:34   #41
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Takk skarr'u ha. DER fikk jeg sannelig med "Kjære Kristine" på hjernen
Kjære Kristine

Sånn ellers er sanger som "røyking er ut" med "the ænnimals" en sang jeg har hatt på hjernen iblant og også "de kaller meg patteriver - mjælkesiver, men jeg kaller meg for jurist - jurist" (også en sang fra blikkbox/midt i smørøyet/halvsju eller no - som det kun er meg og mannen som jeg vet at husker)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 23:45   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Jeg skal tjene penger på kroppen miiiin, med litt plastisk kirugi så blir den fiiiin.

Og takk til Bauche som en gang delte Krabbeklo i undikken!

: ond:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 23:46   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Haha, Karamell! Den har mr Che fått på hjernen også..Og som om det ikke er nok at han synger på den hele tiden, så har han den 1: lastet ned som ringetone 2: begynte å spille den på gitar :rabla:

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 23:48   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Gitar!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 23:49   #45
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Inne på urørt ligger flere av sangene til Mr Hellfuck. Mannen har jo en kjempestemme - men krabbeklosangen er definitivt den sangen med MINST pervers tekst.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 00:13   #46
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg må nok arrestere deg der. Originalen er med Alan Sorrenti og heter Tu Sei L'Unica Donna Per Me.


(Kilde: youtube.com)

Næh! Se der! Thanks, det visste jeg ikke nei!
*mednerd*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 00:14   #47
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Takk skarr'u ha. DER fikk jeg sannelig med "Kjære Kristine" på hjernen
Kjære Kristine

Sånn ellers er sanger som "røyking er ut" med "the ænnimals" en sang jeg har hatt på hjernen iblant og også "de kaller meg patteriver - mjælkesiver, men jeg kaller meg for jurist - jurist" (også en sang fra blikkbox/midt i smørøyet/halvsju eller no - som det kun er meg og mannen som jeg vet at husker)

Jeg husker den jeg også!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 01:13   #48
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Noen som husker en sang som var en slags anti-kjøre-fort-kampanje i sin tid da?

Hæng med, hæng med i svingan, kjør ittno' fortar enn det.
Hæng med, hæng med i svingan, så d'itt bær's gæli avsted.
Kjør du før fort vil du snart erfare, at det e' forseint å slakk ned.
Sjækk farta før svingan, da vil du klare, å hæng med i svingan hæng med.

Sorry for feil dialekt-skrift og slik, tok den på husken!

Steike, der fant jeg den jo på youtube såklart, litt stolt av at jeg huska den ordrett nå ja! Må ha gjort inntrykk den kampanjen!


(Kilde: youtube.com)

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08

Sist redigert av Mirasol : 24-01-10 kl 01:17. Årsak: Fant videoen
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 07:34   #49
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Maimor: Nok en sang som Mr. Che driver og kverner på iblant *levende sangerpåhjernenbibliotek* (Altså, Hæng me i svingan)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:40   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.776
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Bauche: Jeg hadde mer den "Æ vil ha flis, flis din gamle gris, på kjøkken, på badet, på gulvan, å ??" - reklamen på hjernen. Lenge!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 01:47   #51
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Bauche: Jeg hadde mer den "Æ vil ha flis, flis din gamle gris, på kjøkken, på badet, på gulvan, å ??" - reklamen på hjernen. Lenge!

"Æ vil ha flis, flis, din gamle gris, på væggan og gølvet og kjøkken' og badet. Flis, flis, din gamle gris, Flisekompaniet på Lade!" :eks-trønder:

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:52   #52
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skal tjene penger på kroppen miiiin, med litt plastisk kirugi så blir den fiiiin.

Og takk til Bauche som en gang delte Krabbeklo i undikken!

: ond:



(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)
)



Takk skal du f*%& meg ha.
Nå har jeg den sangen på hjernen jeg også........

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:07   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Av en eller annen grunn kommer jeg alltid tilbake til denne sangen:

Schytts – Disco Lady

Foreldrene mine hadde den på kassett en gang for tredve år siden, og den sitter som støpt. Det verste er at jeg synger på den også, men da som regel bare introen pluss de to første ordene. Så mannen min er mektig lei av at jeg går rundt og synger "Lalalalalalalalalalla ....Disco Lady".


:flaut flaut flaut:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:19   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sanger på hjernen


(Kilde: youtube.com)



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 19:58   #55
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Sjå sauen Sean...

Jeg har sunget på arvtageren i hele dag.
Timmy, hei Timmy....et lite lam med et TV-program... bah

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:34   #56
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sanger på hjernen


(Kilde: youtube.com)

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:45   #57
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skal tjene penger på kroppen miiiin, med litt plastisk kirugi så blir den fiiiin.


Takk skarru ha! Der var det gjort, jeg husker til og med melodien ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:46   #58
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Jeg har et tilsvarende forhold til en sang, som flere her har til Kjære Kristine...
Men min er:

"Jasså, sier du det, du kan ikke komme fra, tok du feil av hvilken dag det var. Nei det gjør ingenting, om det er no' bare ring, for jeg er jo her hver dag..."


Den handler om en gammel dame som har bursdag, og mens hun steller i stand til selskap ringer den ene etter den andre og avlyser...

Jeg husker denne ble spilt på radioen hos en eldre dame jeg brukte å besøke som lita jente...
Og jeg synes den er så trist!

Og trist er det at jeg husker at det var Bjøro Håland som sang den.

Jeg har en strofe som går igjen og igjen i hodet mitt, som jeg ikke kan plassere: ta av deg skorna ... Intet mer og intet mindre.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:46   #59
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sanger på hjernen


(Kilde: youtube.com)

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 22:51   #60
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sanger på hjernen

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Og trist er det at jeg husker at det var Bjøro Håland som sang den.

Jeg har en strofe som går igjen og igjen i hodet mitt, som jeg ikke kan plassere: ta av deg skorna ... Intet mer og intet mindre.

Denne kanskje:

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no