Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-16, 14:07   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.780
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Vakker idrettstjerne med brunostavhengighet og brei dialekt, som har føten planta godt på jorda og mater kuene på gården i gummistøvler på TV. Og som tjener millioner på sitt image om å være sunn og sterk.

Nå gråter hun på pressekonferansen hvor hun bekrefter at hun er tatt i doping, og sier at hun ikke har skyld.

Jeg elsker å følge med på langrenn og synes det er rått det de norske jentene har fått til. Men nå kjenner jeg at jeg er skikkelig skeptisk, og at det er grenser for hvor naive vi må være.

Jeg tror jammen det ligger grums i bunnen her. Jeg frykter denne leppesalven er en skikkelig dårlig bortforklaring.


http://www.aftenposten.no/100Sport/l...n-839999_1.snd

Minerva er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:11   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nei, det tror jeg ikke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:13   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.919
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Aner ikke. Men hvis ikke må det være helt forferdelig å få karrieren ødelagt på denne måten.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:12   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg liker Johaug og velger inntil videre å tro at hun har vært uheldig med å ikke sjekke den salven hun har smurt på leppa si godt nok.


Og helt på siden - jeg er veldig glad jeg ikke er toppidrettsutøver og kan smøre leppene mine med hva det måtte være hvis jeg blir solbrent.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:14   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nei, jeg tror ikke det er bevisst,, men det er slepphendt.
Joda, klart hun burde kunne stole på legen, men hun har et selvstendig ansvar og et google-søk ville pekt henne til flere saker med syklister som er tatt etter bruk av samme kremen.

Hun er ikke helt uten skyld, selv om det ikke var med vilje.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:17   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.778
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes det er veldig rart at en toppidrettsutøver ikke sjekker ethvert legemiddel før det tas i bruk. Jeg har vanskelig for å tro at det er mulig å være slepphendt med noe som er så viktig i forhold til karrieren.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:17   #7
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Tja. Si det. Kjip situasjon uansett for landslaget og Norges rykte. For Johaug personlig også dersom dette viser seg å være uforskyldt. Dog kan jeg ikke helt skjønne hvorfor ikke utøveren selv sjekker om preparatene er på dopingliste siden støtteapparatet ikke funker som tenkt og siden det uansett er utøveren som må ta konsekvensene dersom støtteapparatet ikke er som det burde.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:19   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes det er så skikkelig trist.
Samtidig ville jeg som utøver dobbeltsjekket alt nå selv etter Sundbysaken.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:21   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.828
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nei , det tror jeg ikke

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:33   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.210
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror egentlig ikke det, men samtidig så har de jo et forklaringsproblem. At en idrettslege med så lang fartstid klarer å gjøre ei sånn blemme er jo ganske suspekt. At hele laget går på astmamedisin gjør jo ikke saken bedre, det stiller jo hele apparatet i et dårlig lys. Utøverne selv har vært inne i dette systemet siden de var svært unge, og det er lett å forme ungdommene til å tro at det bare er slik det skal være. Så jeg tror ikke Johaug (eller Sundby) har dopet seg bevisst, men at de i beste fall er litt naive, og til en viss grad hjernevasket til å tro at medisinbruken de driver med er normalen, og noe "alle" gjør, og derfor er det greit.

Det som er ille her er vel kanskje ikke kremen, men at det er umulig å finne ut hvilke stoffer som kommer fra kremen og hva som kommer fra andre ting. Så hvis man vil være veldig mistenksom så kan man tenke at den relativt "uskyldige" kremen kan kamuflere steroider som har kommet inn andre veier.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:36   #11
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


Det som er ille her er vel kanskje ikke kremen, men at det er umulig å finne ut hvilke stoffer som kommer fra kremen og hva som kommer fra andre ting. Så hvis man vil være veldig mistenksom så kan man tenke at den relativt "uskyldige" kremen kan kamuflere steroider som har kommet inn andre veier.

Det er jo det som er hele poenget. Kremen er unnskyldningen.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:41   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.210
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Alle trodde jo også at Harri Krivisniemi, Mika Myllylä og gjengen var skikkelig solide kjernekarer, som aldri kunne drive med noe ulovlig, før hele den finske dopingbobla sprakk på 90-tallet. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så utenkelig at noe lignende kan ha skjedd i Norge.

Utøverne selv gjør det de kan for å vinne, for sin egen del, og jeg vil gi dem såpass tiltro at jeg antar at de aller fleste også vil bli best uten juks. Men det er også veldig mange i apparatet rundt, som har veldig mye å tjene på at disse vinner. Utøverne er prisgitt støtteapparatet sitt, de har ofte blitt fanget opp da de var svært unge, de færreste har utdanning ut over videregående. De er ikke vant med å tenke kritisk og stille spørsmål, de er vant med å gjøre som de får beskjed om, og dermed lette å styre som brikker i et pengespill. Jeg blir også litt mistenksom til hele systemet når landslagsledelsen først stiller seg fullt og helt bak Sundby, og tar på seg sin del av skylda for ulovlig bruk av astmamedisin, men når det kommer til stykke, og det blir snakk om betaling av penger, så trekker plutselig hele apparatet seg unna, og Sundby blir stående igjen med alt ansvaret alene.

De ytterst få som tør å stille spørsmål blir jo fort stemplet og uthengt i media, som Justyna Kowalczyk jo er et godt eksempel på.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-10-16 kl 14:54.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:48   #13
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.449
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg trodde ikke Therese Johaug var en av de som dopet seg bevisst, og det tror jeg forsåvidt ikke nå heller. Men, det tar sekunder å google og hun kunne veldig fint ha funnet ut at den salven sto på dopinglisten, så det å sitte og hylgråte og legge all skyld på legen blir usmakelig for min del.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:37   #14
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.780
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


Det som er ille her er vel kanskje ikke kremen, men at det er umulig å finne ut hvilke stoffer som kommer fra kremen og hva som kommer fra andre ting. Så hvis man vil være veldig mistenksom så kan man tenke at den relativt "uskyldige" kremen kan kamuflere steroider som har kommet inn andre veier.

Nettopp.


Og nå som jeg først er skeptisk, så klarer jeg ikke å la være å synes at det kroppsspråket og den hulkinga til Johaug på pressekonferansen var en anelse overdrevet. (Huff, jeg er blitt kynisk! )

Minerva er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:31   #15
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.780
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Når salven er tydelig merket at den står på dopinglista, både utvendig og i pakningsvedlegget ?

Når en syklist i sommer testet positivt på samme stoff/salve? (Og fikk 15 måneders utestenging)

Jeg tror ikke på at legen ikke koblet sammenhengen, men jeg håper selvfølgelig dere har rett, dere som tror hun er uten skyld.

Minerva er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 14:31   #16
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg synes forklaringen er tynn. Det er veldig fort gjort å finne ut av salven hun har brukt inneholder ulovlig stoff. Det virker veldig rart at ikke verken legen eller Johaug sjekker ut det før hun bruker den. De har begge, særlig hun, alt å tape på å gjøre en slik feil. Det høres ut som som dårlig historie, så uansett om jeg elsker norsk langrennsport klarer jeg ikke å tro dette er så naivt som det blir fremstilt.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 18:47   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg synes forklaringen er tynn. Det er veldig fort gjort å finne ut av salven hun har brukt inneholder ulovlig stoff. Det virker veldig rart at ikke verken legen eller Johaug sjekker ut det før hun bruker den. De har begge, særlig hun, alt å tape på å gjøre en slik feil. Det høres ut som som dårlig historie, så uansett om jeg elsker norsk langrennsport klarer jeg ikke å tro dette er så naivt som det blir fremstilt.

Jeg er enig, samtidig: Hvorfor i alle dager skal hun gidde forsøke dope seg med en leppesalve, en skarve uke i bruk, måneder fra sesongstart?

Jeg tror dette er en gedigen tabbe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 18:54   #18
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er enig, samtidig: Hvorfor i alle dager skal hun gidde forsøke dope seg med en leppesalve, en skarve uke i bruk, måneder fra sesongstart?

Jeg tror dette er en gedigen tabbe.

Det er vel ingen som tror hun har forsøkt dope seg med leppesalve. Poenget er vel heller om hun har dopet seg, og forsøker unnskylde seg med at det må komme fra uskyldig bruk av leppesalve.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 21:58   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det er vel ingen som tror hun har forsøkt dope seg med leppesalve. Poenget er vel heller om hun har dopet seg, og forsøker unnskylde seg med at det må komme fra uskyldig bruk av leppesalve.

Nå skriver jo de som tok testen (husker ikke hva de heter) at mengdene er forenlige med bruk av salven på såret som det snakkes om. Og det er fortsatt på et rart tidspunkt i forhold til sesong osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 22:05   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nå skriver jo de som tok testen (husker ikke hva de heter) at mengdene er forenlige med bruk av salven på såret som det snakkes om. Og det er fortsatt på et rart tidspunkt i forhold til sesong osv.

Men det vil jo variere helt ift. når stoffet er inntatt. Man kan ha inntatt en større dose på et tidligere tidspunkt, som på grunn av halveringstid vil samsvare med salve inntatt på senere tidspunkt. Det er jo rett og slett umulig å vite.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no