Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-17, 15:35   #741
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjenner jeg fortsatt ikke klarer engasjere meg. Selvfølgelig leit for Johaug, men det er ikke et alvorlig verdensproblem og jeg er sikker på at hun har til smør på skiva for det.

#littlei

Veldig enig!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:22   #742
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Mens Hallvard Flatland mener Norge ble boikotte OL etter Johaug- dommen.

Ja, virkelig! Jeg mener, skal vi NORDMENN være nødt til å følge regler? Fy søren, nei boikott OL!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:58   #743
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

"Fornuften har forlatt idrettens dopingarbeid," skriver Ola Bernhus i Aftenposten. Jeg synes han har noen gode poenger.

Enig. Det virker jo ikke gjennomtenkt og hensiktsmessig det systemet de har nå.

Altså, jeg skjønner at dette er skikkelig kjipt for Johaug. Dette er jobben og livet hennes. Klart det er tungt! Men det tipper litt over for meg når kjæresten hennes kaller det som skjer et overgrep.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 17:56   #744
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Tipper det ikke er smør hun er ute etter når hun går på ski. Men pressen elsker dette, så klart vi går lei.

Ja, også skriver de at hun og Bjørgen har grått sammen osv osv. Veldig dramatisk.

Det er fortsatt sport liksom.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 18:17   #745
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Morgenbladet hadde en leseverdig artikkel om pressens bildebruk i Johaugsaken. (Mulig den er bak betalingsmur.)

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 18:31   #746
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.430
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er fortsatt sport liksom.

sport er jo en egen sjargong - jeg er helt månebedotten når jeg leser sport, mye mer dramatisk språk der enn når man skriver om terror, krig, klima og politikk.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 19:23   #747
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Dagens er Flatland som mener Norge bør boikotte OL. Tuddelu!!?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 20:44   #748
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dagens er Flatland som mener Norge bør boikotte OL. Tuddelu!!?

Jeg ser for meg overskriftene i Sverige Og Russland i morgen

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 08:33   #749
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dagens er Flatland som mener Norge bør boikotte OL. Tuddelu!!?

Akkurat det er jeg i og for seg enig i, men ikke pga Johaug.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 09:04   #750
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Akkurat det er jeg i og for seg enig i, men ikke pga Johaug.

Det er jeg helt enig i!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 09:13   #751
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.415
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg er eksepsjonelt lite sportsinteressert, og synes det er litt patetisk med alle nordmenn som nå er helt fortvila og sinte og hva har du. At Johaug og Bjørgen griner, derimot, det har jeg full forståelse for. Jeg hadde også vært helt knust dersom jeg ble utestengt fra å gjøre jobben min i 18 mnd. og jeg har en kollega eller to som det hadde vært tilsvarende trist om ble utestengt. Derimot bør den kjæreste som kaller dette et overgrep få en veldig klar beskjed om at det ikke er greit.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 09:33   #752
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.625
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg tror mange av mine kollegaer inkl jeg selv, som leger, er mest opptatt av landslagslegens rolle. Han hadde liksom verdens seriøst enkleste jobb, som i: Hva er min oppgave idag? Jo, jeg må prøve å fikse munnsåret til Therese.

Klart hun skulle tenkt på at det sluttet på -bol og at ideen virket dårlig. Har ikke hatt så mye sympati med henne før nå, men jeg har vondt av henne fordi hun mister OL. Og fordi at uansett hva hun totalt sett vil ha prestert og oppnådd i livet, så kommer alle til å huske henne som hun hysteriske skrikedama som ikke skjønte sammenhengen mellom -bol og å bole seg.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 09:44   #753
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Legen må jo virkelig ha vært bevisstløs i gjerningsøyeblikket.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 09:53   #754
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.896
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men forskjellen på legen og Johaug er jo at han faktisk har innrømmet feilen og tatt sin del av ansvaret, hun fortsatte bare å surke og synes synd på seg selv. Jeg hadde hatt mye større respekt og sympati for henne hadde hun bare sagt at "dette var dumt, jeg gjorde en tabbe, men jeg skal komme tilbake". Selvsagt har legen gjort en utrolig dårlig jobb, men han kunne jo ikke gjøre så mye annet enn å legge seg flat og si fra seg jobben, og det har han jo gjort.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 10:10   #755
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.625
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Klart han har innrømmet det og at den siden av saken er grei. Det er bare like fullt så idiotisk.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 10:23   #756
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Klart han har innrømmet det og at den siden av saken er grei. Det er bare like fullt så idiotisk.

Ja, det er idiotisk. Men nå blir det gjort veldig mye idiotisk i mange andre jobber, som har mye større konsekvenser, for flere mennesker, enn den tabben her. Uten at det blir like mye drama ut av det. Folk har dødd eller blitt ufør på livstid på grunn av idiotiske feil noen har gjort i jobben sin. Folk har måttet ta pikkpakket sitt og barna sine og dra til krigsherjede land uten hus, jobb eller nettverk på kort varsel på grunn av en saksbehandlingsfeil. Bruer har ramlet ned på grunn av kommafeil. Store skred har blitt utløst, hvor hus, hjem og menneskeliv har gått tapt, fordi et lastebillass har blitt dumpet på feil sted.

En idrettsutøver får ikke delta i et mesterskap. Neivel. Kjipt for henne. Liten betydning for verden for øvrig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-08-17 kl 10:30.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 10:26   #757
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.316
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg ble puteflau flere ganger i løpet av gårsdagens nyhetssendinger. I all verden, vi nordmenn (ikke alle) må jo framstå som idioter når vi hiver oss med i Johaugs hylekor over all denne "urettferdigheten"! Her grines det høyt og samstemt over en lav sko, når vi, og ikke minst Johaug selv, burde latt det hele fare i stillhet, og innsett at straffen er helt i tråd med den uaktsomheten som ble utøvd. Den eneste som har vist en smule om ikke troverdighet så i det minste verdighet i saken, er legen. Jeg gremmes!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 10:30   #758
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Legen må jo virkelig ha vært bevisstløs i gjerningsøyeblikket.

Eg har fleire gongar spekulert i om han egentlig var involvert i dette munnsåret eller berre blei "ofra" for å pynte brura.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 10:52   #759
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.488
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har fleire gongar spekulert i om han egentlig var involvert i dette munnsåret eller berre blei "ofra" for å pynte brura.

.....eller kjøpt og betalt av finnene.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 11:20   #760
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har fleire gongar spekulert i om han egentlig var involvert i dette munnsåret eller berre blei "ofra" for å pynte brura.

Dette har jeg tenkt også.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no