Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-17, 11:48   #761
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.740
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Straffen hun har fått er helt i overensstemmelse med regelverket for straff for de som har liten skyld. Straffen er satt nettopp ut fra at hun ikke mente å dope seg, og den er i overensstemmelse med det andre får. Jeg sier aldri dette ellers, men akkurat nå er jeg litt der.. "by'n å grin". Straffen er helt som man kan forvente ut fra nettopp hennes versjon av saken. Så er jeg enig med CAS i at når det lyser rødt på pakka og du på 12 dager ikke googler hva det betyr, så er ikke det særlig bra.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 11:57   #762
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.806
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Hadde Johaug påtatt seg skyld hadde straffen vært høyere, så det er nok et spill for galleriet for å få lavest mulig straff.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 22:43   #763
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Dagens er Flatland som mener Norge bør boikotte OL. Tuddelu!!?

Hvorfor i all verden er det på noen som helst måte interessant for noen enn Flatlands nærmeste familie hva han måtte mene om noe som helst?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 22:45   #764
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjenner jeg fortsatt ikke klarer engasjere meg. Selvfølgelig leit for Johaug, men det er ikke et alvorlig verdensproblem og jeg er sikker på at hun har til smør på skiva for det.

#littlei

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 22:51   #765
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.727
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Mens Hallvard Flatland mener Norge ble boikotte OL etter Johaug- dommen.

Nå er ikke jeg sportinteressert på en flekk, men er ikke boikotter ment for å markere misnøye ved å gjøre noe som er påvirker noen som har oppført seg dårlig? Altså som å ikke kjøpe produkter fra enkelte land eller ikke handle på butikkjeder som benytter seg av uetisk produksjonsmetoder? Men dersom Norge boikotter OL vil vel det ikke være negativt for noen andre enn de norske deltakerne som ikke får være med og nordmenn som gjerne ville sett på norske deltakere? For alle andre er det vel helt greit at vi ikke deltar og kanskje spesielt flott i grener der norske deltakere har stor sjanse for medaljer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-17, 23:17   #766
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.663
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hvorfor i all verden er det på noen som helst måte interessant for noen enn Flatlands nærmeste familie hva han måtte mene om noe som helst?

Hehe, tenkte det samme. En KJENDIS mener noe!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 00:20   #767
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg fikk denne meldingen i kveld og jeg innrømmer at jeg kniste litt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20170823-231822.jpg (23,8 KB, 62 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 00:37   #768
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 01:08   #769
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.961
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Flatland var jo sportsreporter før han ble kjendis -.klart han mener noe og vil mene det høyt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 08:27   #770
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Fløyel:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 09:15   #771
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.830
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg fikk denne meldingen i kveld og jeg innrømmer at jeg kniste litt.

Kan jeg stjæle den?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 09:36   #772
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kan jeg stjæle den?

Jeg tror det blir vanskelig å finne eier, så du kan sikkert låne den.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 10:03   #773
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Fniser av vitsen til Fløyel.

Jeg synes media begynner å nyansere litt mer nå. Aftenposten mener bla. i dag at Johaug ikke er urettferdig behandlet.
https://www.aftenposten.no/meninger/...rdig-behandlet

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 10:25   #774
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg fikk denne meldingen i kveld og jeg innrømmer at jeg kniste litt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 11:19   #775
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.896
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Godt at media begynner å nyansere, men som det påpekes her har det sannelig vært mange "partsinnlegg" fra den kanten: https://www.mediedebatt.no/johaug-er-ikke-et-offer/

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 14:15   #776
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men, altså, hva er greia med at folk driver og skriver på FB at de skal boikotte OL om Johaug ikke blir med? Jeg tviler sterkt på at tante Olga (59) har kvalifisert seg for OL i noen som helst grein, og om akkurat hun ser på eller ikke, er også meg, og de fleste andre i verden, rimelig likegyldig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 21:49   #777
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.780
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg er enig i at det er bra at media er mer nyansert. Jeg synes fortsatt at det er noe som ikke stemmer i denne saken, at hun virkelig ikke sjekket en medisin, når hun uka før poengterte at hun ikke drakk te engang, uten å lese innholdsfortegnelse.

Samtidig synes jeg skadefryd er verste sort. Vitser og latterliggjøring - jeg ser liksom ikke helt humoren i saken. Og jeg skjønner heller ikke hva det har med saken å gjøre at Johaug akkurat har kjøpt seg hus i Holmenkollen til ørti mill, "så hun har til salt i grøten, osv." Det har jeg lest flere steder. Saklig poeng.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-17, 18:29   #778
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har fleire gongar spekulert i om han egentlig var involvert i dette munnsåret eller berre blei "ofra" for å pynte brura.

Det tror jeg ikke på. Han har hatt en høy stilling innenfor legemiddelindustrien og han ofrer seg neppe om han ikke har gjort noe galt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 18:09   #779
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.640
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det tror jeg ikke på. Han har hatt en høy stilling innenfor legemiddelindustrien og han ofrer seg neppe om han ikke har gjort noe galt.

Kanskje ikke ofret seg, men blitt ofret? Jeg blir ikke overrasket om det kommer fram i en biografi om noen år.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 18:15   #780
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Han har hatt en høy stilling innenfor legemiddelindustrien...

Dette, og det at han er en svært erfaren lege på mange måter, gjør jo at det virker mildt sagt underlig at han skulle begå en sånn tabbe. Ufattelig, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no