Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-18, 12:52   #1
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Sidan både eldstejenta og fetteren skal komfirmere seg første helga i mai neste år har vi eit lite logistikkproblem.
Begge ønsker humanistisk konfirmasjon og det er berre ei helg dette er tilgjengelig i Bergen (4.-5.mai 2019).
Det enklaste hadde sjølvsagt vore om dei begge to tok samme dag og hadde felles fest, men av ymse årsaker er ikkje det eit alternativ.
Fetteren har allerede lagt inn ønske om lørdagen fordi han ville konfirmere seg saman med kompisen, og eg sa ja til dette uten at eg eigentlig hadde tenkt meg om.
Så då var eg innstilt på søndag. Men så viser det seg at alle dei andre i klassen til eldstejenta (minst 5 stk) skal ha seremoni lørdag og kursa følger seremonidato.
Dersom ho skal ha seremoni søndag vil ho ikkje få gå på kurs med dei i klassen. Og det er visst heilt krise.
Så no lurer eg på om vi rett og slett skal ta seremoni lørdag (samme klokkeslett som fetteren), gå på festen til fetteren etterpå og så ha eigen fest dagen etter. Vi skal ha festen i kantina på jobben min med catering (Tapas eller festbord).
Reint logistikkmessig blir jo dette lettare enn å gå på seremoni både lørdag og søndag. Og vi skal jo ta på oss finstasen og gå på seremoni lørdag uansett for å sjå på fetteren.
Konfirmanten sjølv har godkjent dette opplegget under litt tvil sidan ho helst ville hatt alt sammen på lørdag.
Men blir det veldig dumt og litt nedtur?
Eg klarar ikkje heilt å bestemme meg for om dette er ok eller ikkje....
Kva syns FP om dette opplegget?

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 12:58   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Jeg synes at det høres helt greit ut.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 12:59   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Sidan både eldstejenta og fetteren skal komfirmere seg første helga i mai neste år har vi eit lite logistikkproblem.
Begge ønsker humanistisk konfirmasjon og det er berre ei helg dette er tilgjengelig i Bergen (4.-5.mai 2019).
Det enklaste hadde sjølvsagt vore om dei begge to tok samme dag og hadde felles fest, men av ymse årsaker er ikkje det eit alternativ.
Fetteren har allerede lagt inn ønske om lørdagen fordi han ville konfirmere seg saman med kompisen, og eg sa ja til dette uten at eg eigentlig hadde tenkt meg om.
Så då var eg innstilt på søndag. Men så viser det seg at alle dei andre i klassen til eldstejenta (minst 5 stk) skal ha seremoni lørdag og kursa følger seremonidato.
Dersom ho skal ha seremoni søndag vil ho ikkje få gå på kurs med dei i klassen. Og det er visst heilt krise.
Så no lurer eg på om vi rett og slett skal ta seremoni lørdag (samme klokkeslett som fetteren), gå på festen til fetteren etterpå og så ha eigen fest dagen etter. Vi skal ha festen i kantina på jobben min med catering (Tapas eller festbord).
Reint logistikkmessig blir jo dette lettare enn å gå på seremoni både lørdag og søndag. Og vi skal jo ta på oss finstasen og gå på seremoni lørdag uansett for å sjå på fetteren.
Konfirmanten sjølv har godkjent dette opplegget under litt tvil sidan ho helst ville hatt alt sammen på lørdag.
Men blir det veldig dumt og litt nedtur?
Eg klarar ikkje heilt å bestemme meg for om dette er ok eller ikkje....
Kva syns FP om dette opplegget?

Jeg tenker at det kommer litt an på hva dere forventer av gjestene og hvor mange som skal være med på seremonien. For de av gjestene som ikke er i slekt med fetteren betyr jo dette å måtte pynte seg og bruke av to dager i helgen til deres konfirmasjon.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 13:10   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

To ganger har vi vært med på det motsatte, dvs fest lørdag og seremoni søndag. Festen ble avholdt dagen før seremonien av hensyn til langveisfarende (dvs oss, ) som ville kommet veldig sent hjem, evt måtte tatt fri mandag, hvis festen skulle vært etter seremoni på sønadg. Det har vært helt greit, og absolutt ikke noen nedtur. Regner med det ikke vil være noe problem om man gjør det motsatt heller, med seremoni lørdag og fest søndag.

Hvis noen ikke ønsker å bruke to dager kan de eventuelt bare være med på festen, og droppe seremonien. Det bruker vel å være begrenset antall plasser der uansett. Jeg regner med at de som er så nær i familie at det er veldig viktig/naturlig for dem å overvære seremonien ikke vil ha noe imot å pynte seg og møte opp to dager. Det hadde i alle fall ikke vi (som uansett måtte overnatte og bruke hele helga), selv om det betydde at et par av ungene møtte opp i kirka med grønske på finskjorta og et par flekker på bunadforkleet fra festen dagen før, siden vi selvsagt bare hadde med ett sett med finklær.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-05-18 kl 13:29.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 13:25   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tenker at det kommer litt an på hva dere forventer av gjestene og hvor mange som skal være med på seremonien. For de av gjestene som ikke er i slekt med fetteren betyr jo dette å måtte pynte seg og bruke av to dager i helgen til deres konfirmasjon.

I Oslo er det såpass begrenset med plass at det bare er nærmeste familie som får komme, det er jo mulig det er slik her også. Endel vil jo allerede være i fetterens konfirmasjon, og sånn sett måtte sette av to dager uansett.



Jeg har hørt flere velge en slik løsning, og vi vurderte det selv, da en av seremoniene i Oslo er så seint på dagen at det ville være vanskelig med fest etterpå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 14:19   #6
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tenker at det kommer litt an på hva dere forventer av gjestene og hvor mange som skal være med på seremonien. For de av gjestene som ikke er i slekt med fetteren betyr jo dette å måtte pynte seg og bruke av to dager i helgen til deres konfirmasjon.

Det er maks 10 gjester per konfirmant, så det er stortsett foreldre og søsken + besteforeldre som pleier å få plass.
Dersom vi tar seremoni søndag vil vi antageligvis ikkje få med oss fetteren sin seremoni på lørdagen. Kanksje min samboer som er ekte onkel til fetteren. Eg er filletante og blir nok ikkje prioritert.

Så eg trur faktisk ikkje at det er nokon som må pynte seg ein ekstra dag.
Mi mor vil nok også bli invitert i fetteren sin fest (sjølv om ho ikkje er i familie med han), så ho må uansett pynte seg lørdag.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11

Sist redigert av Simone : 29-05-18 kl 14:25.
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 14:37   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Vi var i en slik konfirmasjon i år. Litt motsatt av dere, riktignok: Fest på lørdagen og seremoni på søndagen.

Jeg må innrømme det føltes litt rart å gå i gang med feiring uten seremoni først, så jeg ville hvertfall foretrukket deres rekkefølge.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 14:49   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Jeg synes at "alle får muligheten til å være med" bør trumfe "føles litt rart", uansett rekkefølge.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 16:17   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Jeg synes det høres ut som en fin løsning, og vi må nok gå for noe lignende selv om 4 år.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 17:31   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Jeg kjenner flere som har gjort og har selv vært med på.
Det er en dårligere løsning enn å ha det samme dag synes jeg.
Jeg føler nok at det er amputert å dra i selskap uten å få være med på selve konfirmasjonen eller å feire først og så konfirmasjon etter.
Jeg har likevel forståelse for at det er sånn det må bli noen ganger.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 18:17   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Nå er det jo helt vanlig i byer at mange ikke får være med på seremonien, uansett, så det må man jo bare venne seg til?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 18:25   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Det er maks 10 gjester per konfirmant, så det er stortsett foreldre og søsken + besteforeldre som pleier å få plass.
Dersom vi tar seremoni søndag vil vi antageligvis ikkje få med oss fetteren sin seremoni på lørdagen. Kanksje min samboer som er ekte onkel til fetteren. Eg er filletante og blir nok ikkje prioritert.

Så eg trur faktisk ikkje at det er nokon som må pynte seg ein ekstra dag.
Mi mor vil nok også bli invitert i fetteren sin fest (sjølv om ho ikkje er i familie med han), så ho må uansett pynte seg lørdag.

Her hadde de 20 gjester hver dette året og kunne be om flere dersom det var behov, så da varierer sikkert det veldig fra sted til sted.

Jeg tror nok jeg hadde valgt å prioritere at konfirmanten fikk gå på ønsket kurs sammen med venner altså. Men vært klar på at jeg ikke forventet at folk stilte opp to dager på rad dersom de ikke hadde lyst.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 18:32   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå er det jo helt vanlig i byer at mange ikke får være med på seremonien, uansett, så det må man jo bare venne seg til?

Ja man må jo, men jeg synes likevel det er en dårligere løsning og har selv tatt ansvar der jeg har påvirkning til å øke antall seremonier slik at man ikke må velge og velge bort hvem som får være med.
Det har jeg fått veldig god tilbakemelding på og det vier seg at folk her i snitt ønsker å ha med 25 stk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 19:08   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Det ble sånn da barnebarnet til mannen skulle døpes. Det ble gjort for vår skyld som hadde 9,5timer i bil hjem på søndagen.

Selskap på lørdag og dåp i kirken tidlig på søndagen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 19:35   #15
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Vil bare gjøre oppmerksom på at det er ikke sikkert de får gå på samme kurs. Det har iallfall vært slik at de prøver mikse fra hele byen og prøver å unngå at mange kjenner hverandre fra før.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 20:32   #16
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Vil bare gjøre oppmerksom på at det er ikke sikkert de får gå på samme kurs. Det har iallfall vært slik at de prøver mikse fra hele byen og prøver å unngå at mange kjenner hverandre fra før.

Her i Bergen er det kurs i ulike bydelar. Ein velger bydel og dato og klokkeslett for seremoni ved påmelding og då er vekedag og klokkeslett for kurs gitt ut frå dette. Men kvart kurs kan bli delt videre inn i to grupper dersom det er mange, så ho er ikkje garantert å komme på samme gruppe som dei i klassen.

No ser det faktisk ut til at det kan ordne seg på ein anna måte her. Det viser seg at storesøstra til fetteren skal på russetreff i Kongeparken den helga, så dei ønsker plutselig å ha fest søndag sånn at ho får med seg litt av festen. Men han vil fortsatt ha seremoni lørdag på grunn av kompisen. Så då er det han som får seremoni og fest på ulike dagar og vi får begge deler på lørdag. No må vi berre sørge for å få seremoni samme klokkeslett på lørdagen. Ellers blir det berre rot!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 20:45   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Det er virkelig ikke enkelt!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 20:50   #18
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er virkelig ikke enkelt!

Nei! Og no kom eg på at eg har reservert kantina på jobb søndag, så eg håpar virkelig at den er ledig lørdag også!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 21:11   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Seremoni ein dag og festen dagen etter?

Haha, vi drev på samme måte med forsamlingshuset. Til slutt booket vi bare og håpte det stemte overens med kurs og seremonier. Helgene begynte å forsvinne rundt ørene på oss, ett år i forveien! Så da måtte jo vi bare hive oss på samme karusell. Vi hadde noen som ville overta bookingen vår om det ikke funket, det var greit å vite.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no