Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Blir kullsyremaskin brukt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-16, 14:36   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blir kullsyremaskin brukt?

Jeg fikk kullsyremaskin i gave. Men det er vel egentlig ikke noe jeg har noensinne tenkt på å kjøpe selv og jeg er usikker på hvor mye en sånn vil bli brukt. Er det noe som bare blir skapfyll?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 14:37   #2
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Blir ikke brukt.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 14:38   #3
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Min blir brukt daglig

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 14:41   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Ja, nesten hver dag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 14:41   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Det er vel noe du/dere må vurdere selv? Hos meg hadde den blitt byttet inn i noe mindre plasskrevende. Jeg vet ikke noe om hvordan en kullsyremaskin er, men jeg har litt fobi mot ting som tar plass og som genererer masse løse deler rundt seg, eller må ha ekstra vask og stell, her i form av patronbytte.
Men det er meg, som sagt. Andre kan synes den er nyttig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 15:00   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Vi har den inni skapet under vasken, og den blir mye brukt i perioder, men så glemmer vi å kjøpe ny kullsyrepatron.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 15:06   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

I perioder er den i daglig bruk. Jeg synes det er helt gull å ha den tilgjengelig.
(Hadde blitt brukt oftere hvis vi hadde flere flasker til, men det glemmer jeg alltid å skaffe.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 21:33   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Vi har den inni skapet under vasken, og den blir mye brukt i perioder, men så glemmer vi å kjøpe ny kullsyrepatron.

Samme her! Bruker den mens patronen funker, så blir det pause. Men den er i bruk. Liker man vann med kullsyre er den jo genial.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 15:10   #9
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Bruker nesten daglig til å lage boblevann. Har den inni ett skap og bare lager boblevannet inni skapet.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 15:50   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Jeg vil ikke ha en sånn, men det er fordi jeg foretrekker vanlig vann framfor kullsyrevann, samt at jeg er allergisk mot dingser som bare tar opp plass.

Det går vel an å lage brus med slike og? Ikke at det var noe argument for å beholde den

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 15:55   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Vi har hatt og den ble brukt endel helt til kullsyrepatronen ble tom. Da ble den stående som støvsamler på benken noen år før jeg kastet den. Vi trenger absolutt ikke en sånn.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 16:10   #12
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Ungene her bruker den omtrent ukentlig.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 16:15   #13
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Vi bruker den flere ganger daglig, hadde kjøpt ny på dagen om den gikk i stykker.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 16:21   #14
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Daglig. Har to patroner. Fikk meg til å slutte å like "lettbrus".

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 16:28   #15
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Daglig i bruk her. Drikker mindre brus etter at denne kom i hus.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 16:32   #16
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Brukes mye.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 17:50   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Brukes hver dag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 17:52   #18
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg fikk kullsyremaskin i gave. Men det er vel egentlig ikke noe jeg har noensinne tenkt på å kjøpe selv og jeg er usikker på hvor mye en sånn vil bli brukt. Er det noe som bare blir skapfyll?

Vi bruker vår hver dag.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 17:55   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Bruker sikkert 4 flasker hver dag Vi har 3, 4 kullsyrepatroner. Og vi passer på å ikke gå tomme - det er nemlig krise

Det får kjøpt smaker, men de fleste har søtstoff i seg. Noen essenser som er gode, men vi kjører helst bart Barna blander det med eplejuice noen ganger for å få cider.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-16, 17:57   #20
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir kullsyremaskin brukt?

Min er i hyppig bruk (jeg har hatt den i ni år), bortsett fra i de periodene hvor jeg glemmer å kjøpe ny patron. Jeg sparer både penger og krefter på å ikke bære vann med kullsyre fra butikken. Og så er det det absurde i å KJØPE vann med litt kullsyre, når vi har godt vann i springen.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no