Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyekrem!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 21:59   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyekrem!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg kjøpte også Vichy sin men den tåler jeg ikke, det svir og jeg blir rød Så jeg får holde meg til Estee Lauder og Dermalogica.

Den jeg fikk prøve på skulle vere for sensitive øyne, tror det er denne. Kan event sjekke opp, om noen er intr.
http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-816968.aspx

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:03   #22
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Den jeg fikk prøve på skulle vere for sensitive øyne, tror det er denne. Kan event sjekke opp, om noen er intr.
http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-816968.aspx


Det var desverre ikke den jeg kjøpte. Nå har jeg nå aldri hatt noe særlig sensitiv hud og Estee Lauder er vel forholdsvis partymert men det var denne jeg endte opp med og reagerte på. Merket det med en gang jeg hadde den på ...
http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-937108.aspx

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:09   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyekrem!

Da er den sikkert litt "sterk", ser det bla er koffein i den du prøvte, og parfyme.

Nå måtte jeg sjekke på prøven jeg har, om den er lik den jeg linket til, og det er den; Liftactiv retinol HA eyes. Tror ganske sikkert jeg kommer til å kjøpe den ved neste apotekbesøk.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:13   #24
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg burde jo ha sjekket selvfølgelig hva den inneholdt. Ble bare så revet med av tanken på noe som fjernet poser under øynene Det er jo det jeg sliter med, jeg sover svært lite og får dermed litt poser under øynene som jeg svært gjerne skulle ha dempet. Jeg tror de kremene jeg bruker nå er mer forebyggende for rynker ...

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 22:19   #25
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Så dumt at du reagerer på den. Jeg merket ikke noe, men har ikke sensitiv hud. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med den.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no