Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermalogica-spørsmål

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 22:08   #1
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Dermalogica-spørsmål

Jeg fikk en Dermalocica multivitamin thermafoliant "krem" til jul.
Noen som har erfaringer med denne?
Er det en dyprens/maske type ting?

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:11   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica-spørsmål

Nei, det er en peeling/skrubb, og av den mer effektive typen. Bruk den etter rens, på våt hud. Masser forsiktig, skyll av, og smør deg godt etterpå.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:20   #3
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dermalogica-spørsmål

Takk for svar. Er den god? Jeg har normal til tørr hud.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:24   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica-spørsmål

Tja, det kommer an på. Det er verdens mest effektive skrubb dersom du har hud som takler det. Men jeg tror nok du kan like den hvis du ikke går for hardt ut i starten. Altså: bruk på fuktig hud, og ikke legg for mye trykk på.

Jeg likte den, men den ble for tøff for den tørre, sensitive huden min. Det er et temmelig dyrt produkt, så du er heldig som har fått den i gave.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:27   #5
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dermalogica-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Tja, det kommer an på. Det er verdens mest effektive skrubb dersom du har hud som takler det. Men jeg tror nok du kan like den hvis du ikke går for hardt ut i starten. Altså: bruk på fuktig hud, og ikke legg for mye trykk på.

Jeg likte den, men den ble for tøff for den tørre, sensitive huden min. Det er et temmelig dyrt produkt, så du er heldig som har fått den i gave.

Takk for svar igjen.

Jeg var så dum at jeg tok av forseglingen og dermed får jeg selvsagt ikke bytte den. Vet du hva den koster? Tror du det går an å selge den her inne? Jeg har ikke tatt av korken og luktet på den en gang. Kun tatt av forseglingen på esken.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:29   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dermalogica-spørsmål

Jeg husker ikke helt, men noe i 6-700 kroners-sjiktet, om jeg ikke tar helt feil. Men prøv den først.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 22:33   #7
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dermalogica-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg husker ikke helt, men noe i 6-700 kroners-sjiktet, om jeg ikke tar helt feil. Men prøv den først.

Will do. Kan jeg bare spør om hvor ofte jeg skal bruke den?

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no