Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker du å gå til frisøren?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-11, 07:32   #41
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Nei, jeg liker ikke det.
Har såpass mange dårlige erfaringer, at det gjør meg kaldsvett.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 07:43   #42
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg synes det er helt ok å sitte der, men liker ikke prisen og har enda til gode å finne noen som kan lage lyse striper i håret mitt som blir fine og ikke orange. Sist betalte jeg nesten 1000 kroner og endte opp med en grusom sveis og gulorange hår. Orket ikke å gå tilbake. Nå stusser jeg selv og tar striper selv i blant.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 08:02   #43
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg kan ikke fordra å gå til frisøren.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 08:31   #44
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg liker å gå til frisøren, men liker ikke prisen etterpå. Så derfor gjør jeg det sjelden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:01   #45
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg foretrekker gynekologbesøk. Det tar kortere tid, er billigere og jeg får en mer stimulerende samtalepartner.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:05   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Nei, jeg liker ikke selve frisørbesøket så godt (til tross for hyggelig frisør). Jeg syns det er slitsomt å være henvist til mitt eget speilbilde i grelt lys i to timer, og jeg liker ikke egentlig at noen holder på med håret mitt. Det aller verste er hvis jeg kommer til en ny frisør som ikke vet at jeg avskyr hodebunnsmassasje. Det er rett og slett over min intimgrense.

Alt dette til tross, jeg går da til frisøren annenhver måned og er veldig glad for resultatet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:06   #47
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg elsker at andre pjusker med håret mitt, og koser meg med te og blader. Dessverre blir som regel stunden ødelagt av smalltalk. En stum frisør hadde vært perfekt for meg.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:07   #48
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg liker det godt, og hadde det vært billigere skulle jeg gått oftere.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:09   #49
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Ja, jeg liker å gå til frisøren og synes det er moro å prøve forskjellige frisyrer. Det er imidlertid sjelden jeg gjør noe veldig drastisk siden jeg ikke synes jeg kan bruke alt for mye penger på det.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 20-02-11 kl 12:18.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 12:14   #50
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Jeg elsker å gå til frisøren, og har hår som er enkelt å få til bra. Jeg har fint hår, men en milliardtrillion hårstrå, slik at det virker tykkere enn det er. Absolutt fritt fall, det er helt strykefritt, og har blitt spurt mange ganger om jeg vil sitte modell for div. hårklipp, siden håret mitt ikke krever så mye for å bli bra klippet og falle pent.

Jeg går til frisøren ca. 1 gang pr. mnd. nå når det må holdes i fasong, og har funnet min favorittfrisør på to stedet faktisk, så drop in-prinsippet følges her.

  Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 13:06   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Nei, jeg liker det ikke i det hele tatt. Derfor går jeg max to ganger i året(oftest 1 gang) og har stort sett utvokst, rar sveis.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 17:54   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nisj, det er ikke så kjekt å høre "oj, du har tynt hår" hver gang jeg er innom en frisør. Som om jeg ikke viste det liksom.

Ikke sant? Jeg holder dem iblant mistenkt for å klø i fingrene etter å rake vekk hele den tynne, flisete og ulne skiten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:01   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Ja, fordi frisøren min er magisk. Ellers kan jeg styre min begeistring, men hun her er virkelig fantastisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 18:42   #54
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Ah, jeg elsker å gå til frisøren! Min er kjempeflink, har gått til den samme salongen i årevis. Hun er kul og lager håret mitt rocka og flott I tillegg er hun veldig ok, så jeg elsker å skravle med henne.

Det jeg ikke liker med frisørbesøk er prisen... *grøsser*

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:07   #55
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Aah ja, det er fantatisk. Dvs. akkurat det aa sitte i stolen der med tid til aa studere seg selv i speilet, det kan jeg styre meg for. Men aa freshe haaret, faa litt massasje og bare tenke paa meg selv - I'm lovin' it!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 19:11   #56
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Nei, ikke siden min faste mannlige frisør sluttet. Nå går jeg "aldri", har ikke klippet meg siden før sommeren.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:15   #57
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Nei. Jeg synes det tar tid som jeg heller ville ha brukt på noe annet og jeg synes det koster mye penger. Forsvarsmekanismen er å sitte og tenke på noe hyggelig men om jeg ikke passer på så har de pigadø klippet opp litt "for å få fasong" eller gjort noe annet herk som gjør at det medfører merarbeid senere.

Jeg fant en russisk frisør en gang som klipte håret rett av uten fiksfakserier og som ikke kunne et ord norsk. Hun var bra. Men jeg fant ikke henne igjen året etter da jeg skulle klippe meg igjen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:19   #58
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

Selve klippingen hadde ikke vært så farlig om jeg bare hadde sluppet ALL smalltalk, påprakking av diverse magiske remedier i flasker og flakonger, kommentarer over hvor utroooolig slitt håret mitt er, om jeg ikke har lyst å prøve en freshere sveis (så hyggelig å høre at jeg tydeligvis ser ufresh ut) og så videre og så videre. Derfor drar jeg aldri oftere enn maks. to ganger per år. Jeg har heldigvis ganske mye fall i håret, og det ser ikke så pistrete og slitt ut som det egentlig er. Synes jeg. Frisørligaen synes selvsagt noe helt annet.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 20:29   #59
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å gå til frisøren?

De er dyre og skumle, aner aldri hva jeg kommer til. Hadde fast frisør på Grünerløkka noen år, et sted hvor jeg kunne fordype meg i kopp kruttsterk kaffe. Kom for min vanlige klipp + striper. Fikk betalings sjokk, frisøren hadde blitt stylist og forlangte nærmere 2000,-.

Noen ganger mistenker jeg at det er lærlinger som klipper meg, andre ganger er de fulle av snåle meninger om hår og noen ser ut som om de kjeder seg noe fryktelig. Sist tok jeg en lokal frisør, aldri mer. Like dyrt som på fine Oslo salonger, og jeg var ikke så fint klippet at jeg droppet hårstrikken.

Slik kan det gå når en stusser håret to ganger i året.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no