Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vippe-extensions, har du prøvd?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-14, 18:27   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Vippe-extensions, har du prøvd?

Fordeler/ulemper? Erfaringer?
Jeg har lyst til å prøve, kjenner noen som har det og som er veldig fornøyd, ser veldig fint ut, det må jo være ganske praktisk også? 1500 kr første gang, senere rundt 500 kroner i måneden i påfyll, visstnok. Hva tenker dere?

.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 18:30   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vippe-extensions, har du prøvd?

Jeg har også lyst! Jeg snakket med ei i går. Hun betalte 500 for påfyll, men gjorde det hver 2. Uke. Det blir ganske dyrt. Jeg hår til frisør hver måned og få 1000 Kr ekstra hver måned, liksom. Hun sa jo at man ikke måtte gå så ofte, men kjipt om jeg bare går og irriterer meg de neste to ukene.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 18:34   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vippe-extensions, har du prøvd?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg har også lyst! Jeg snakket med ei i går. Hun betalte 500 for påfyll, men gjorde det hver 2. Uke. Det blir ganske dyrt. Jeg hår til frisør hver måned og få 1000 Kr ekstra hver måned, liksom. Hun sa jo at man ikke måtte gå så ofte, men kjipt om jeg bare går og irriterer meg de neste to ukene.

Hver 2. uke var veldig ofte, ja. Forsvinner de så fort? Hm, hvordan ser vippene ut etter tre uker da? Eller fire? Æsj, da blir det litt dyrt for meg også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 18:44   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vippe-extensions, har du prøvd?

Det er det jeg ikke vet. Hun sa jo at man ikke måtte ta så ofte, men hun synes tydeligvis det er nødvendig.

Skulle gjerne sett bilder etter 2-3-4 uker.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no