Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Produkter til tweens

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-14, 16:23   #1
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Produkter til tweens

Har en nybakt 11-åring. Lurer litt på om det er på tide å begynne med deo, dagkrem og renseprodukter.

Hva kjøper jeg? Er det noen som har gått opp løypa før meg? Det er helt OK om dette finnes å få tak i på Tax-freen på Gardermoen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 16:51   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til tweens

Hvis hun bruker sminke bør hun vel ha renseprodukter, og da også noe som gir fuktighet til huden, men sånn egentlig bør man vel vente så lenge som mulig før man begynner med slikt?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 19:40   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produkter til tweens

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis hun bruker sminke bør hun vel ha renseprodukter, og da også noe som gir fuktighet til huden, men sånn egentlig bør man vel vente så lenge som mulig før man begynner med slikt?

Det har jeg heller ikke greie på. Hvis det stemmer så lar jeg det være!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 19:49   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produkter til tweens

Hadde nylig tråd her inne om Dermalogica Clean Start. Veldig greie produkter for min 11 åring.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 15:44   #5
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produkter til tweens

Min ellevåring fikk nylig sin første deo. Natusan, kjøpt på Rimi. Ikke at hun egentlig trenger den, men det var visst litt om og gjøre. Ellers brukes null, niks, nada av både sminke og andre hudprodukter. Så lenge hun ikke har fått uren, pubertal hud, ser jeg ingen grunn til å introdusere renseprodukter, kremer eller den salgs. Og sminke er hun inneforstått med at ikke er aktuelt på flere år enda. Hun har ikke uttrykt øbske om det heller, da. Tvert i mot. Så det er ikke noe issue her i gården.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 19:04   #6
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Produkter til tweens

Ingen av mine jenter bruker noenting i ansiktet, hverken sminke eller rensemidler.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 21:32   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Produkter til tweens

Jeg bruker ikke noe sånt selv i en alder av 37 (annet enn sminkefjerner og ørsmå mengder fuktighteskrem), så jeg ville aldri introdusert dette som et slags must til en elveåring så lenge hun ikke faktisk har behov for noe slikt. Sønnen min får ikke noe sånt introdusert med mindre han får kviser eller lignende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 21:53   #8
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Produkter til tweens

Her er tråden om Clean Start. Disse produktene er drøye i bruk og min 11 åring har blitt kvitt de "nuppene" hun hadde.

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=168957

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-14, 22:36   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Produkter til tweens

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Her er tråden om Clean Start. Disse produktene er drøye i bruk og min 11 åring har blitt kvitt de "nuppene" hun hadde.

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=168957

Jeg ser at det begynner å "gro" litt på nesen, så jeg tenker det kan være greit å rense litt.

Takk for tips.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no