Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyekrem!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 17:28   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Øyekrem!

Trenger øyekrem etterhvert har jeg innsett....

Hvilken anbefaler dere for fhv "nybegynner-rynker"?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:02   #2
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg bruker dermalogica intensive eye repair og Estee Lauder Resilience Lift Extreme. Begge er helt fantastiske så aner ikke hvem av de jeg ville anbefalt om jeg måtte velge en.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:04   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.616
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg bruker Dermalogicas Total Eye Care, og er veldig fornøyd med den. Den er kanskje ørlite mer "nybegynner" enn Intensive Eye Repair.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 18:41   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg kjøper liksom alltid det jeg innbiller meg virker mest jeg, derfor blir ord som intense repair og lift extreme veldig attraktive Eye Care er liksom bare vedlikehold i forhold

Jeg har ikke mye rynker men jeg har litt poser og mørke ringer som skyldes mangel på søvn mer en alder.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:15   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyekrem!

Intensive Eye Repair er kjempegod til tørre hudtyper. :nikke: Jeg liker ellers Trilogy Eye Contour Cream, som du får blant annet hos feelunique.com. Denne gir mye fukt, har lett konsistens, og prisen er heller ikke til å klage over.

Ellers vet jeg at mange liker Clinique All About Eyes, men den har jeg ikke prøvd selv.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:23   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg bruker dermalogica intensive eye repair og Estee Lauder Resilience Lift Extreme. Begge er helt fantastiske så aner ikke hvem av de jeg ville anbefalt om jeg måtte velge en.

Men funker de altså?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:37   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyekrem!

Vurderer..
Noen som har prøvt Vichy sin foresten? ( apoteket)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:42   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg har en fra apoteket jeg syns hjelper på poser i hvert fall. Skal finne navnet så fort småtrolla sovner.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 19:49   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyekrem!

Gjerne Avatar

Hvor dyre er disse kremmene forøvrig... ( ja, her burde jeg vel google kanskje.. kremt) Mener Vichy sin kostet mellom 200-300. ( husker ikke helt. Hadde ikke prøver på den heller, men skulle få med meg nestegang)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:07   #10
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg bruker en fra Clarins, Advanced extra firming eye contour cream, og er kjempefornøyd med den. Jeg kan bli veldig tørr over og under øynene nå på vinteren eller hvis jeg har allergiutbrudd, og da er denne suveren både på fukt, mygjøring og oppstramming .
http://www.shopping4net.com/no/Skjoe...-Eye-Cream.htm

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:13   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg har Vichy sin. Liftactive CxP Yeux/Eyes står det på den. Den er god! Jeg har brukt to eller tre tuber av den. Har glemt å bruke den på en stund, men fikk klemt ut litt i morges og poser forsvinner med en gang. Må på apoteket i morgen og kjøpe meg ny.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:17   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Men funker de altså?

Tja, ikke spør så vanskelig da
Jeg liker jo selvfølgelig å tro at de funker, og vil fortsette og tro nettopp det

Helt seriøst, jeg vet ikke men de er utrolig deilige å ha på huden. Jeg har prøvdt Cliniderm og et par andre men ingen måler seg med Estee Lauder sin. Det er som sagt mer "puffyness" pga lite søvn jeg sliter med, ikke så mye rynker.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:18   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har Vichy sin. Liftactive CxP Yeux/Eyes står det på den. Den er god! Jeg har brukt to eller tre tuber av den. Har glemt å bruke den på en stund, men fikk klemt ut litt i morges og poser forsvinner med en gang. Må på apoteket i morgen og kjøpe meg ny.

Seriøst? Du "ser" resultater med en gang??

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:23   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyekrem!

Forresten så anbefaler jeg deg å stikke innom et par parfymerier og apotek å be om prøver på slik krem. Den skal på et utrolig ømfintlig område, og da er det kjekt å kunne prøve både virkning og at man ikke reagerer på noen måte.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:23   #15
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Poser under øynene dempes ja. Men om den fungerer på rynker har jeg ikke sjekket/tenkt over.
Jeg har en "pløse" under hvert øye som den tar. Kjøpte den som noe lett og forfriskende jeg kunne smøre under øynene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 22:28   #16
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Seriøst? Du "ser" resultater med en gang??

Ja, helt seriøst! Jeg både ser og kjenner det på at "hevelsen" blir borte. Masserer den godt inn, så det kan godt hende de er massasjen som hjelper. Men jeg tror ikke det altså. Dette er den eneste kremen (av alle kremer til ansikt generelt) som jeg elsker og kjøper igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 00:04   #17
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øyekrem!

For å få noe som virker anbefaler jeg å gå på en hudpleiesalong. Der er det fagfolk som kan fortelle deg hva du trenger.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 18:26   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg bruker en kombinasjonspakke fra Clarins. Den ene er for dagbruk den andre for natten. Dette er den desidert beste øyekremen jeg har forsøkt. Virkelig bra saker . Det skal sies at jeg ikke har rynker, men jeg er sikker på at bruken av øyekrem har vært forebyggende i så måte. Jeg TROR på kremer for å forhindre, forebygge, utsette aldringsprosessen av huden - og det er ikke meg i mot

Extra firming eye deal set fra Clarins

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 19:06   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyekrem!

Nå har jeg fått tak i prøve på Vichy sin øyekrem. Litt for tidlig å si, men den virker ikke så allerverst. Koster 298 for 15ml da.... men øyekremmer er vel såpass priset og vel så det, vil jeg tro?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:52   #20
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyekrem!

Jeg kjøpte også Vichy sin men den tåler jeg ikke, det svir og jeg blir rød Så jeg får holde meg til Estee Lauder og Dermalogica.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no