Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

TØFF, kort sveis!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 13:32   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

TØFF, kort sveis!

Jeg klippet av meg hestehalen i høst, og angrer ikke på det.

Men, sist jeg klipte, ble jeg ikke fornøyd, synes det ble litt for kjærringaktig egentlig.. Frisøren klipte veldig kort bak, og behold litt av lengden oppå, og det blir egentlig litt for kjedelig. Er det stutt, skal det kunne gjøres både tøft og kjedelig, synes jeg..

Men, hva gjør jeg med sveisen? Skal klippes i dag eller i morgen.. Og vil ha en sveis som ikke alle andre har. Ikke nødvendigvis hanekam altså

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 14:09   #2
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg synes vanligvis at "å beholde litt lengde" lett kan se kjerringaktig ut. Man går til frisøren med bilde av Meg Ryan og kommer tilbake seendes ut som Åslaug Haga.

Helt pinnekort er tøft, HVIS man kler det.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 14:22   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg liker asymetriske korte frisyrer. Altså kortere på den ene siden, gjerne med lang lugg gredd til siden.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 14:34   #4
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Vanilja(medlem her) har kjempetøff sveis.Undercut på ene siden og lang lung.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 14:35   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Undercut også ja. Det har frisøren min en forkjærlighet, og jammen har det ikke begynt å smitte.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 15:54   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg synes Sigrid Bonde Tusvik har skikkelig tøft kort hår


__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:09   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Eg har litt Sigrid Bonde-sveis for tida og får ekstremt mange kompliment! Nesten litt flaut. Trikset er at alt håret skal fønast frå bakhodet og framover før styling. Da blir det ikkje kjerring.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:10   #8
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg så virkelig ut som en yngre Åslaug Haga etter første klipp!

Så jeg klippet meg igjen, det er egentlig ganske kort, men jeg løfter det til hanekam.
Det har imidlertid vokst enormt disse fire ukene, så nå skal jeg klippe det igjen om to uker.

Lykke til!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:11   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Sigrid har nok veldig glatt hår og ikke så tykt, mitt hår faller ikke så pent som hennes dessverre, så den utgikk for meg. Ellers hadde jeg ikke vært i tvil, frisyren er rålekker!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:17   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

J Man går til frisøren med bilde av Meg Ryan og kommer tilbake seendes ut som Åslaug Haga.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 16:26   #11
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Sigrid har nok veldig glatt hår og ikke så tykt, mitt hår faller ikke så pent som hennes dessverre, så den utgikk for meg. Ellers hadde jeg ikke vært i tvil, frisyren er rålekker!

Passer ikke til meg og mitt krøllete hår heller, men lekker er den.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:53   #12
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Vanilja har sånn Sigrid sveis ja.Lekkert.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 17:56   #13
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Jeg har litt sånn sveis som Robyn (ifølge frisøren min var jeg først ); tungt overhår med snorrett lugg til øyebrynet, og undercut på begge sidene, samt helt kort nakke. Men det fordrer nok helt snorrett hår, og litt styling, helst rettetang.

Litt sånn som på bildet, men min lugg er mer snorrett.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012

Sist redigert av Nera : 29-01-11 kl 18:29.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:22   #14
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Slik skal min eigentleg sjå ut, bortsett fra at eg har venta litt for lenge med nytt frisørbesøk. P.s. Det er ikkje meg altså.


__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 18:56   #15
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Kul sveis, SiriP

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:03   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

SiriP syns vi kan få se ekte bilde av deg. Kul sveis.

Vurderer å la lokkene falle jeg også. Liker P!nk sin hårsveis, den blonde korte.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:12   #17
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Sigrid Bonde-sveisen var kul, men passer ikke mitt hår..

Jeg har masse tynne hårstrå, iflg frisøren. Så blir det for kort står det rett ut, og litt for langt, legger det seg rett ned. Så da er det jo skikkelig moro at de ikke sitter stylingprodukter i det i mer enn en time om gangen...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 20:41   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Eg har jo ein del krølla, men med rettetang går alt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:19   #19
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Man går til frisøren med bilde av Meg Ryan og kommer tilbake seendes ut som Åslaug Haga.

:rolf:
Edit:


Og når jeg tenker meg litt om er det den følelsen jeg sitter med etter sist frisørbesøk. Jeg har hatt langt, krøllete hår og skulle klippe meg litt røffere. Det ble ikke røft. Det ble kjerring! Og jeg bytter ut frisøren min.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 21:25   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TØFF, kort sveis!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg liker asymetriske korte frisyrer. Altså kortere på den ene siden, gjerne med lang lugg gredd til siden.

Slik er jeg nå, etter klipp på onsdag. Veldig fornøyd, bortsett fra i nakken. Hun skulle klipt kortere tror jeg, nå er det sånn rett kuttet av og ser veldig rart ut. Kan man reklamere tro?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no