Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Ingen sminke i to uker
Ingen sminke? INGEN? Vel, da får andre hente posten. 37 30,08%
Da får endelig naboene se mitt indre skinne. 14 11,38%
Jeg greier meg greit med litt Lypsyl til vanlig, jeg. 66 53,66%
Ikke så nøye, det er bare hunden/geitene/husmidden som ser meg uansett. 6 4,88%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-14, 16:01   #41
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Hørte spørsmålet, skjønte ikke problemet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 16:39   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg hadde overlevd, men det er ikke hyggelig å gå uten mascara selv om jeg permanentfarger vipper og bryn. Usminkede øyne bak brillene er trist.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:00   #43
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Skrekk! Permanentfargede vipper og bryn hadde hjulpet litt, men jeg har fortsatt verdens korteste og retteste vipper. Og jeg liker resten av sminken min også, takk!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:02   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg hadde overlevd, men jeg trives best med maskara. Sminke på huden bruker jeg kun til fint, så det hadde jeg ikke savnet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:05   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg sminker meg kun de gangene månen er blå, ellers klarer jeg meg med lipsyl.

Tror jeg hadde fått mer angst om jeg plutselig befant meg i en situasjon hvor jeg måtte sminke meg i to uker.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:17   #46
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg bruker stort sett bare lip gloss til daglig, til nød litt mascara, og ser uansett ut som en klovn om jeg prøver meg på ting som øyenskygge og eye liner.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:32   #47
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Hadde ikke vært aktuelt å gå uten sminke pga en flekk. Nå har jeg eksem og måtte sminke over mye eksem, selv om det ikke er det lureste....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:38   #48
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg sminker meg kun de gangene månen er blå, ellers klarer jeg meg med lipsyl.

Tror jeg hadde fått mer angst om jeg plutselig befant meg i en situasjon hvor jeg måtte sminke meg i to uker.

Samme her.

Tidligere brukte jeg sminke hver dag, full pakke. Det var en befrielse da jeg greide å kutte det ut.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 17:51   #49
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg syns pollen manglet skille på "Jeg er naturlig pen uten sminke" og "Jeg ser ikke ut som meg uten sminke" elns

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 18:44   #50
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg trives best med mascara men det hadde gått helt greit uten.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 19:09   #51
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg var nesten to uker uten sminke da jeg laseropererte øynene. Det var kjipern og jeg følte meg "naken". Hadde heldigvis farget vippene i forkant. Jeg tror ingen andre enn meg la merke til at jeg gikk uten sminke.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 19:14   #52
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg hadde klart meg helt greit og kunne sikkert latt meg motivere av tanken på hvor fresh og våken jeg plutselig ville se ut når mascaraen kom på igjen etter en periode uten.

Kan godt gå uten mascara en dag i ny og ne. Jeg ser trøtt og nitrist ut da, men la gå.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 20:10   #53
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Det hadde sikkert gått helt fint. Bruker ikke mye sminke til vanlig.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 20:20   #54
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det hadde dessverre vært helt krise. Jeg synes egentlig det er gørrkjedelig å sminke meg, men har en del røde flekker og arr og kviser på den tiden i måneden og da føler jeg meg som en dass uten. Går greit hjemme og i butikken da, men på jobb føler jeg meg for sårbar uten sminke.

Som om jeg skulle skrevet det selv!
Jeg syns det er båsskjedelig å sminke meg hver morgen, men skal jeg på jobb der jeg skal være representabel, så bør jeg sminke meg.Hvis ikke skremmer jeg kundene bort!
Helgene er derimot sminkefrie (om jeg ikke skal ut på noe stort).

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 20:25   #55
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


Tror jeg hadde fått mer angst om jeg plutselig befant meg i en situasjon hvor jeg måtte sminke meg i to uker.

Samme her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 20:27   #56
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg skal klare meg helt fint, som regel går det i mascara og muligens litt mer øyensminke, evt mineralpudder. Jeg kan sikkert bruke mineralpudder, men det er litt vanskelig å unngå eksemet. Jeg har i desperate stunder når jeg skal være veldig synlig på jobb prøvd å sminke vekk det røde og tørre, men hjelpes, jeg har mye å lære før jeg får til slikt.

Det fascinerende er å se hvor mange muskler man har i ansiktet, det tørre gjør at huden rynker seg helt vanvittig når jeg myser. Man formelig ser hvordan alt under huden trekker seg sammen. Ikke noe jeg ønsker å vise frem over lengre tid, men morsomt å se når det først er slik.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 21:03   #57
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Hadde jeg hatt hud og øyelokk som var så jevne i fargen og så lite ringer under øynene skulle jeg glatt gått mye uten sminke jeg også.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 22:11   #58
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Hadde jeg hatt hud og øyelokk som var så jevne i fargen og så lite ringer under øynene skulle jeg glatt gått mye uten sminke jeg også.

... for ikke å snakke om så mørke vipper og bryn! Tror knapt jeg har sett noen med så markerte vipper uten permanentfarge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 22:12   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Jeg laseropererte øynene mine for noen år siden, og måtte gå to uker uten øyensminke. Det føltes ganske kjipt, men jeg erfarte at man overlever helt greit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-11-14, 22:15   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?

Bruker lite sminke i hverdagen, så null problem.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no