Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden (V)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-15, 14:56   #121
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Så mye fint dere kjøper.
Vi har også Amerikansk kjøleskap eller hva det nå kalles. Vi har hatt det siden 2002 og gutta har hele tiden vært så flinke til å drikke vann.
Også lagde vi mye slush med saft når vi hadde mange på besøk. Stas.
Vår har både knust is og store isbiter. Helt supert.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-15, 15:12   #122
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så mye fint dere kjøper.
Vi har også Amerikansk kjøleskap eller hva det nå kalles. Vi har hatt det siden 2002 og gutta har hele tiden vært så flinke til å drikke vann.
Også lagde vi mye slush med saft når vi hadde mange på besøk. Stas.
Vår har både knust is og store isbiter. Helt supert.

Det har vi og. Bruker det mye
Nå blir det boblevann og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-15, 15:28   #123
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Håper at det er mer igjen av sommeren så jeg får brukt disse.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-15, 16:19   #124
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Ikke til meg selv riktignok, men sokker til mannen, til han skal sykle Birken.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 15:49   #125
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Ikke helt årstiden for den enda, men fant denne til god pris (50% rabatt) i dag:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 16:27   #126
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)





carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:10   #127
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Var på biltur i Italia i sommer, og besøkte outlet'en utenfor Venezia.
Kjøpte forsåvidt mest til barn og barnebarn, bla Little Marc by Marc Jacobs klær til barmebarna.
Til meg selv kjøpte jeg en lekker knelang Burberry Brit dunkåpe i olivengrønn.
Samme modell som vedlegget bare knelang og annen farge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (69,7 KB, 43 visninger)
__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 12-08-15 kl 13:50.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:11   #128
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Lenge ønsket meg dette skjerfet, og kjøpte det hos LV i Verona.
70% cashmere og 30% silke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (275,6 KB, 27 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:11   #129
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Hører strengt tatt ikke til her, men kjøpt Macbook Air også.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:37   #130
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Angelique, du er rå på shopping.
Har du lyst til å dele hva den Outleten heter? Jeg har så lyst til å kjøre over Alpene neste sommer og innom Venezia og Garda så det er bra med tips til shopping.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:50   #131
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Den outleten heter Noventa Di Piave. Veldig enkelt å finne frem. Brukte hele tiden Google maps ved siden av navigasjonen i bilen.
Outleten har fantastisk mange spennende butikker, og prisen er like fantastiske.
Det er Gucci, Prada, Armani, Burberry, Marc Jacobs butikker, og mange, mange andre ( ikke LV, de har aldri salg på sine produkter), og mange barnebutikker.

Det å kjøre på tur nedover slik er bare absolutt helt fantastisk. Vi kjørte totalt rett over 400 mil, men var innom Polen og Auswitch på veien ned.
Shoppet i Outleten og Verona. Litt til jentene mine i Lazise ved Gardasjøen, og litt i La Spezia. Vi var også i Porto Venere og Leiche. Krakow og Berlin besøkte vi også.

Her er link til outlet'en

http://www.mcarthurglen.com/it/noven...ner-outlet/en/


Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Angelique, du er rå på shopping.
Har du lyst til å dele hva den Outleten heter? Jeg har så lyst til å kjøre over Alpene neste sommer og innom Venezia og Garda så det er bra med tips til shopping.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 13:54   #132
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Kjøpt en sak til ila sommeren, ny bunad.
Jentene mine har ønsket seg bunad i mange år, og nest eldste har arvet min og eldste arvet min mors, dvs jeg kjøper den for moren min skal ha ny da den gamle har blitt for liten.
Jeg har kjøpt beltestakken, som jeg har ønsket meg i mange år. Har familie fra Telemark, og skal kjøpe hytte i Telemark, mest sannsynlig Kragerø.
Følger med to skjorter, en hvor med broderier i samme farge som stakken, og denne i silke som bildet viser

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (386,6 KB, 48 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-15, 14:01   #133
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

For dere som elsker Solsidan, kan jeg for øvrig fortelle at jeg var på "Sjuttis på Schuttis" sist lørdag. Masse penger å spare - kunne lett ha dratt inn 2800 kroner på en hvit t-skjorte til 4000 eller 10 300 kroner på et Valentino-skjørt til 14 700. Det er virkelig noe av det mest meningsløse jeg har sett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 21:52   #134
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Litt shapewear - jeg har lagt på meg litt for mye ( ) og trenger litt ekstra oompf når jeg går i trange kjoler / skjørt nå. Planlegger å fjerne de overflødige kiloene ila. høsten, men shape wear synes jeg gjør seg under (vintage)kjoler uansett om det ikke holder massivt inn siden kjolestoffet ofte faller penere. Fra Rago:



__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 21:59   #135
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

For dere som elsker Solsidan, kan jeg for øvrig fortelle at jeg var på "Sjuttis på Schuttis" sist lørdag. Masse penger å spare - kunne lett ha dratt inn 2800 kroner på en hvit t-skjorte til 4000 eller 10 300 kroner på et Valentino-skjørt til 14 700. Det er virkelig noe av det mest meningsløse jeg har sett.

og

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 16:20   #136
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Jeg forbereder meg visst mentalt på høst. Innimellom alle sommerklærne har jeg gjort et par skikkelige scoop fra 70%-stativene.

Genser fra Gant

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 01-10-16 kl 00:02.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 16:38   #137
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Ulljakke fra Chantal, på 70% ble det en meget hyggelig pris. (Chantal er en butikk jeg aldri går innom så det var bare flaks at jakken hang på et stativ utenfor og ropte på meg. )

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 01-10-16 kl 00:02.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 19:40   #138
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Passende sko til den jakken . Kanskje raide 70% stativer på dyrere butikker nå, ja. Smart!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 17:24   #139
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.049
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Fornyet sykkelgarderoben







Løse knær i merinoull



Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 18:52   #140
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden (V)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Litt shapewear - jeg har lagt på meg litt for mye ( ) og trenger litt ekstra oompf når jeg går i trange kjoler / skjørt nå. Planlegger å fjerne de overflødige kiloene ila. høsten, men shape wear synes jeg gjør seg under (vintage)kjoler uansett om det ikke holder massivt inn siden kjolestoffet ofte faller penere. Fra Rago:



Hvor har du kjøpt disse? Sliter med diverse lumps and bumps etter tiden som preggis.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no