Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du en stil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-17, 18:07   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Meh. Muligens i den grad «ofte kjole, ofte høye hæler» er en stil.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 19:31   #22
FrøkenA
Noob
 
Medlem siden: Oct 2015
Hvor: Oslo
Innlegg: 101
FrøkenA er litt kul
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Byttekveld er jammen lurt. Må bare finne noen å bytte med...

Det var en på jobben som dro det i gang, nå er det stort sett bare kollegaer som er med. Kanskje du kjenner noen på din jobb som har fine klær du har siklet på

__________________
A (2011) og B (2014)
FrøkenA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 19:53   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Tja, stil og stil. Har vel en slags stil? Men er egentlig mer opptatt av at klærne jeg bruker skal passe til kroppen min og SITTE. Vil si at stilen min er litt avslappa, men også damete? Dvs lite slitte jeans og skinnjakke til hverdags, ettersom jobben min tilsier at det ikke er ok, men mer "kontorklær" med en litt casual vri.

Det går mye i fargene burgunder, mørkeblått, grått, svart, lilla og litt oker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 20:23   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

"Cardigan + skjerf + jeans" stilen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 20:25   #25
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en stil?

Ja, det tror jeg at jeg har. Mye 40-50-60-tallish, farger og mønstre. Tar vel litt av innimellom.

Og innimellom blir det jeans og t-skjorte og sneakers på jobb. Eller så prøver jeg å være seriøs med smal dressbukse og bluse og blazer. Sistnevnte gir meg litt identitetskrise, men jeg må liksom prøve med jevne mellomrom.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 20:29   #26
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Jeg er typisk nordmann. Joggesko, jeans, allværsjskke..

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 20:39   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er typisk nordmann. Joggesko, jeans, allværsjskke..

Høres ut som turantrekket mitt det der.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 21:06   #28
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en stil?

Dressbukse, t-skjorte og cardigan. Ballerinasko om sommeren, boots om høsten og vinteren. Klassisk på grensen til kjedelig, veldig komfortabelt og pent nok. Og en dressjakke og pumps på kontoret i tilfelle det dukker opp viktige eksterne møter.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 21:16   #29
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en stil?

Tja, minner vel litt om Maverick sin, men mistenker at Maverick er coolere og jeg mer bakpå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 21:32   #30
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Jeg er nok i hvert fall skjørt- og kjoledame for det meste, og ikke særlig fargerik. I jobben jeg har nå kler jeg meg ganske formelt, så går med dressbukse hvis jeg har bukse, ellers i blyantskjørt eller enkle kjoler. Jeg har brukt en del tid på å oppgradere jobbgarderoben, så hvilken stil jeg egentlig har på fritiden... Mye av det samme, men med joggesko og skinnjakke til i stedet, liksom. På jobb bruker jeg pumps med varierende grad av hæl (ikke superhøye), privat og til og fra jobb kjører jeg mest mulig komfortabelt fottøy. Så litt konservativ stil, har det visst blitt med årene. Hvem skulle trodd.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 21:33   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Nja. Stilen er kjoler
Og lave sko eller støvletter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 21:43   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Heller mot klassisk tenker jeg. Har tidligere hørt at jeg har Benetton-stil.
Smale rette bukser, gjerne med press, skjortebluser, cardigans, v-genser, skjerf, alltid sko med litt hel, trenchcoat.
Mye marineblått eller sort. Går aldri med hullete, slitt eller lyse olabukser på jobb. Heller ikke joggesko.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 21:51   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Kjoler og skjørt. Og lave støvletter med litt hæl. Ingen smykker. Ikke rysjer, blonder eller volanger.

Skulle gjerne brukt mer bukser, men har ikke en (for meg) buksevennlig figur.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 22:50   #34
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en stil?

På jobb: jeans eller utebukse med tilhørende ull eller vanlig genser (naturbarnehage). Ellers: jeans evt skjørt, med genser eller no annet. Ikke no blonder osv.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 23:06   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Ja, jeg har åpenbart en lett gjenkjennelig stil. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den selv.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 23:12   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja, det tror jeg at jeg har. Mye 40-50-60-tallish, farger og mønstre. Tar vel litt av innimellom.

Og innimellom blir det jeans og t-skjorte og sneakers på jobb. Eller så prøver jeg å være seriøs med smal dressbukse og bluse og blazer. Sistnevnte gir meg litt identitetskrise, men jeg må liksom prøve med jevne mellomrom.

Sånn seriøs stil får jeg og identitetskrise av.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-17, 23:22   #37
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en stil?

Jeg har flere. Nå gleder jeg meg til en høst med ullstrømpebukser og skjørt.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 00:41   #38
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en stil?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Høres ut som turantrekket mitt det der.

Da bytter jeg ut jeansen med tights.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 09:34   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en stil?

Tja, hva skal man si, sporty stil, kanskje? Antrekket varierer etter årstid, men typiske jobbantrekk er noe a la dette:

Sommer: Jeans eller capri, singlet, fleecejakke, ev. en tynn Fjellreven anorakk, joggesko.

Vinter:
Jeans, singlet, hjemmestrikka ullgenser, parkas, chelsea boots.

Hjemme går jeg enten i joggbukse, capri eller shorts. Er mye ute og går eller løper med hunden, så da er det turantrekk og løpeklær som gjelder. Jeg har bare to vanlige jeans, og den ene ligger på kontoret så jeg har skift de dagene jeg løper til jobb, så i praksis har jeg bare én. Rundt 10 turbukser og noenlunde samme antall løpetights forteller hvor fokuset ligger.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-17, 09:48   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en stil?

Tja, stil-schmil, jeg kjøper jo de klærne jeg liker, og til sammen utgjør de vel en viss stil, siden de har noen fellestrekk. Men ikke noe veldig særpreget, den kan vel beskrives omtrent som Anne C sier det:

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

"Cardigan + skjerf + jeans" stilen.

Det går stor sett i ensfargete plagg med enkelt og ledig snitt (aldri trykk, sjelden mønster, aldri romantiske volanger, kapper, blonder, frynser og den slags, men heller aldri "stram" stil med blazer, blyantskjørt eller dressbukser). Fargene går stort sett i varme jordfarger, grønt eller svart.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-09-17 kl 12:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no